Kokemuksia 5:2 -dieetistä?
Toimiiko tuo pätkäpaasto oikeasti? Miten olet selvinnyt paastopäivät, joina saa syödä vain 500 kaloria? Pystyykö esim. urheilemaan normaalisti tämän dieetin aikana?
Pitäisi pudottaa muutamia kiloja, ja tämä pätkäpaasto kiinnostaisi.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 14:29"]
Mulla oli hirvee nälkä paastopäivinä (söin skyrin, pienen kaurapuuron, lämpimiä vihanneksia ja pienen palan kanaa/kalaa) ja se kostautui normipäivinä jolloin söin väkisinkin sen 500 kcal takaisin extraa, lopputulos oli plus miinus nolla. Mutta vatsalle teki hyvää! Ei turvottanut.
Ei sovi kaikille. Mullakin on syömishäiriötausta.
[/quote]
Ei kun siis 1 500 kilokaloria extraa! Ajatusvirhe
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:46"]
Onko kukaan ottanut pätkäpaastoa vakituisesti elämäänsä? Eli ei olisikaan mikään laihdutuskuuri vaan ruokavalio, jota noudattaa aina. Onkohan tälle esteitä?
[/quote]
Monet noudattavat 6:1 mallia päästyään ihannepainoonsa. Ei kai tälle mitään estettä ole.
Mulla oli hirvee nälkä paastopäivinä (söin skyrin, pienen kaurapuuron, lämpimiä vihanneksia ja pienen palan kanaa/kalaa) ja se kostautui normipäivinä jolloin söin väkisinkin sen 500 kcal takaisin extraa, lopputulos oli plus miinus nolla. Mutta vatsalle teki hyvää! Ei turvottanut.
Ei sovi kaikille. Mullakin on syömishäiriötausta.