Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoa miehelle, joka...

Vierailija
24.08.2014 |

... on surullinen mun puolesta, koska (todennäköisemmin) minä jään yksin hänen kuoltuaan, eikä hän ole mun kanssa mun loppuelämääni... Hän oikeasti ja tosissaan sanoi, että eikö mun kannattaisi etsiä tässä vaiheessa joku, joka olisi mun kanssa pidempään, jonka kanssa voisin vanheta yhdessä eikä tuhlata aikaa häneen...

Mitä siihen voi sanoa? Minä rakastan miestäni enemmän kuin mitään, hänen kanssaan mun on hyvä olla enkä voisi kuvitellakaan jättäväni häntä siksi, että tiedän, että joudun hänestä luopumaan... liian aikaisin. Näin siis todennäköisemmin siksi, että hän on minua 22v vanhempi.

Tuntui hurjalta kuulla hänen puhuvan noin... ja varmistinkin, että onko hän siis jättämässä minut. Sanoi että missään nimessä ei, mutta toivoi mun harkitsevan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveytensä suhteen ei salaa, mutta siltä osin äskettäinen vakava sairastuminen varmastikin sai hänet näitä miettimään... vaikka siitä täysin toipuikin.

ap

Vierailija
2/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädä vai jättää, siinä pulma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa sua niin paljon, ettei halua seistä onnesi tiellä. Hän kokee riittämättömyyttä ikänsä takia. Sano vaikka, että että et halua nuorempaa tai muutenkaan erilaista miestä ja että rakastat häntä enemmän kuin mitään ja siksi mieluummin jäät hänen luokseen ja otat mitä kohtalo antaa, oli se sitten viisi päivää tai vuosikymmeniä. Ja että jos niin todellakin käy, että hän lähtee ensimmäisenä, et varmasti kadu päivääkään yhteisestä ajasta, vaan kannat hänen muistoaan ja rakkauttaan mukanasi sydämessäsi surustakin huolimatta onnellisena ja ylpeänä siitä mitä yhdessä saitte kokea, kunnes tulee sinun vuorosi siirtyä rajan taa.

Ymmärrän sua paremmin kuin uskotkaan, miehen omat sisäsyntyiset riittämättömyyden tunteet on tosi vaikeita käsiteltäviä. :( Pahimmassa tapauksessa mies itse niiden takia päätyy päättämään suhteen kun rakastaa liikaakin, haluaa suojella naista, on syyst tai toisesta vakuuttunut siitä että suhde päättyy liian tuskallisesti ja alkaa uskomaan, että naisen olisi parempi ilman häntä.

Vierailija
4/12 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omat sanat ei riitä, lainaan sun sanoja, 12! Puit mun ajatukset sanoiksi just niinkun musta tuntuu, kiitos!

ap

Vierailija
5/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl sun kantsis vähän miettii.

Vierailija
6/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikilla meillä tulee se aika joilloin tajutaan että ollaan kuolevaisia. Kirjastosta vois löytyy joku kuvakirja joka käsittelee tota asiaa.

Vierailija
7/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän vain haluaa oikeasti vain erota, muttei uskalla sanoa sitä ääneen. Kauanko olette olleet yhdessä? Onko lapsia?

Vierailija
8/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:39"]

No kaikilla meillä tulee se aika joilloin tajutaan että ollaan kuolevaisia. Kirjastosta vois löytyy joku kuvakirja joka käsittelee tota asiaa.

[/quote]

:D

Nyt on kyllä niin paljon keksittyjä otsikkoja liikkeellä, että taidanpa lähteä nukkumaan. God natt! 

Vierailija
9/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta yhdessä, ei yhteisiä lapsia.

ap

Vierailija
10/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä olet 17 ja kultsisi 39...

Vierailija
11/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37, mies 59...

ap

Vierailija
12/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko salaa jotain tai sitten on harvinaisen epäitsekäs mies.