BB Dani
Kommentit (109)
Hei Koivukylän väki!
Tuleeko Dani vielä teile töihin? Milloin taas valikoimaan tulee noita hieromalaitteita? Omani alkaa olemaan jo vähän heikossa kunnossa. Kävin hakemassa Saiturinpörssistä uuden, mutta se ei tunnu samalta. Taitaa puuttua se Danin kosketus. Se on niin taitava niiden koneiden kanssa. Kerrankin ostin -50% tuotteen, mutta joku tyttö otti siitä täyden hinnan. Piti kutsua Dani hätiin. Hän taitavasti korjasi tilanteen.
Mikä on Danin sukunimi? En löydä sen face profiiliä.
Dani oli ennen läski. Laihdutti ohjelmaa varten 50kg. Olikohan paksuna yhtä itserakas? Danille tais ennen maistua Lidelin piirakka;)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:07"]
[/quote]
Netin mukaan sukunimi on Öini.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:12"]
Dani oli ennen läski. Laihdutti ohjelmaa varten 50kg. Olikohan paksuna yhtä itserakas? Danille tais ennen maistua Lidelin piirakka;)
[/quote]
Turha haukkua toista. Ei 50 kiloa Dania lisää haittais. Kyllä kelpais mulle!!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:07"]
[/quote]
kato Dani Stefan nimellä. Siellä se esittelee itseään.
Netin mukaan sukunimi on Öini.
[/quote]
Haukkunut talossa kaikki edelliset seurustelukumppaninsa "k*sipäiksi", eli katkeroitunut ja pienisieluinen tuntuu Dani ainakin olevan.
Mä ihmettelen kovasti näitä Danin ulkonäköä hehkuttavia. Kaverihan on kuivahtaneen, kuluneen ja vanhan näköinen...ja ikää vasta 24 vuotta!
Kasvonpiirteet ihan ok, mutta vartalo ihan liian tikkulaiha ja lihakseton, kasvoissa ryppyjä ja juonteita enemmän kuin mun omilla keski-ikäisillä vanhemmillani.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:25"]
Mä ihmettelen kovasti näitä Danin ulkonäköä hehkuttavia. Kaverihan on kuivahtaneen, kuluneen ja vanhan näköinen...ja ikää vasta 24 vuotta!
Kasvonpiirteet ihan ok, mutta vartalo ihan liian tikkulaiha ja lihakseton, kasvoissa ryppyjä ja juonteita enemmän kuin mun omilla keski-ikäisillä vanhemmillani.
Taidat itse olla joku lyhyt, kaljamahainen mies! Kateellisen panettelua!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:08"]
Lidelissä oli kesällä myynnissä niitä dildon muotoisia "hieromakoneita". Kävin hakee sellosen ja menin tietenkin maksamaan danin kassalle. Siinä sit kysäisin pojalta, että haittaako, jos otan susta kuvan. Nyt oon saannut tuntea Danin meisselin joka ilta:) Kuvasta teetin suuren canvas taulun. Nyt se koristaa makkarin seinääni. Harmi vaan et Dani ei töissä. Sitä joskus kiva käydä koskettelee. Usein on käynnyt niin, että käteni "vahingossa" osuu häneen. Palautan myös usein tuotteita, jotta kassa kutsuu vuoropäälikön. Silloin pääsee lähikosketukseen... I love you Dani
Jenna ruma harakka!
[/quote]
Mene hoitoon!
Onko Dani oikeasti ollu ennen pyöreämpi? Ehkä siksi näkyviä ryppyjä jo tuossa iässä?
Pullukka mikä pullukka! Ei ihme, että katkera exille. Ne ei tainneet jaksaa katella Danin mättämistä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:37"]
Onko Dani oikeasti ollu ennen pyöreämpi? Ehkä siksi näkyviä ryppyjä jo tuossa iässä?
[/quote]
Joo. Ehkä tosiaan roikkuva nahka synnyttää naamaan ryppyjä ja uurteita kun ei ole enää rasvakerrosta ihon alla...
Vanhan ja rypyisen näköinen ikäisekseen.
En tiedä kuinka yleistä se rypistyminen ton ikäsenä vielä on.. Joillaki on vaa paksumpi nahka ja uurteet näkyy selvemmi!
Dani EI ole vanhan ja ryppyisän näköinen. SE ON IHANA!!!Ð
Kuinka moni antas Danille? Tykätkää tästä, jos antaisitte.
Dani panee ja pieree samaan aikaan. Hyi he***tti! Eilisessä jaksossa taas perse kävi samaan tahtiin. Eiks se saa niitä kaasuja pidettyä sisällään. Hyi ku ällöttävää!!!
Dani on ruma huora. En raiskaisi.
Millaisesta karvoituksesta Dani tykkää?