BB Dani
Kommentit (109)
Mä oon ihan varma et kundi odotti pääseväs pokaamaan blondipissiksiä siis sellaisia pakkelinaamabimboja ja nyt on kauhuissaan kun pelkkiä kundeja tupa täynnä... Eikä siellä naapurissakaan mitään pamela anderssoneja vilise
:DDDD
Mä olen kuolannut sitä sen työpaikalla Koivukylän Lidlissä :P
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:26"]Ihana ihana ihana! Ihan syötävä namupala <3
[/quote]
Totta
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:26"]Ihana ihana ihana! Ihan syötävä namupala <3
[/quote]
Totta
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:41"]Onks se Lidlissä töissä?!
[/quote]
Mistä mä tietäisin :
Ihan ok näköinen, mutta muuttui rumemmaksi sen lapsellisen jalkapalloilijakommentin myötä.
Vaikuttaa aivan älyttömän ärsyttävältä ja ylimieliseltä. ..
Se lähtee vetämään sieltä. :D tuon tyylinen mies ois tarvinnu sinne kauniita blondeja pokattavaks. Näittekö sen ilmeet :D
Ulkonäkö on ihana, mutta muuten en oikein tykkää. :) Ihan ok.
Joo ilmeet oli tyyliin ei vittu, ei vieläkään ketään isotissi-blondi-pokattavaa. :D Muutenkin olen kyllä hämmentynyt noista naisasukkaista. Tykkään itsekin katsella kauniita naisia, vaikka heteronainen olenkin. Vähän pettymys kyllä. Ei ihme, jos Dania vituttaa. :)
Panisin. On tosi hyvännäköinen, muistuttaa Ralph Fiennesiä nuorempana.
Sen kanssa telmisin koska tahansa. Antaisin ja ottaisin!
-melkeinheteromies-
Dani näyttää ihan REISSUMIEHELTÄ! Partaa on vähän vähemmän... ja siis siltä mieheltä joka on siinä ruisleipäpaketissa! Aina mietin et onpa tutun näkönen, tänään kaupassa koin valaistuksen!
Siellä pannaan nykyään joka yö! Onks kellään kuvaa Danin meisselistä? On kuulema valtava.
Ihana ihana ihana! Ihan syötävä namupala <3