Sain lapsiin sekaantujan kiinni
Esiinnyin eräällä treffipalstalla alaikäisenä tyttönä.Eräs yli 40-v mies ehdotti tapaamista.Suostuin ja sovimme tapaamisen syrjäiselle paikalle klo 23.30.Hänen saavuttua paikalle pakotin hänet näyttämään ajokorttinsa joka on nyt minun hallussani.
Kommentit (18)
Hyvä, ap! Jäiväthän myös miehen munat haltuusi?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:10"]Oletko mies?
[/quote]Olen
Ap
Ja ilmoitit poliisille? Vai mitä teit?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:10"]Oletko mies?
[/quote]Olen
Ap
Vitun pelle sinä olet. Keksi parempi paskavale.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:13"]Ja ilmoitit poliisille? Vai mitä teit?
[/quote]
Mistä ilmoitus olisi tehty? Mieshän tapasi toisen aikuisen miehen, ei se ole rikollista. Ap sen sijaan syyllistyi varkauteen.
En ole tehnyt mitään ilmoitusta kenellekkään
Ap
Jaahas eli teit aloituksen, jotta me kertoisimme juttuja lisää ja siitä saisit itsellesi tietoa mitä vältellä?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:15"]
En ole tehnyt mitään ilmoitusta kenellekkään
Ap
[/quote]
Miksi et, saatko jotain kiksejä tuosta toimestasi?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:17"]Jaahas eli teit aloituksen, jotta me kertoisimme juttuja lisää ja siitä saisit itsellesi tietoa mitä vältellä?
[/quote]?? ??
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:13"]Ja ilmoitit poliisille? Vai mitä teit?
[/quote]
Mistä ilmoitus olisi tehty? Mieshän tapasi toisen aikuisen miehen, ei se ole rikollista. Ap sen sijaan syyllistyi varkauteen.
[/quote]Syyllistyin myös raiskaukseen
Ap
Olet siis syyllistynyt ryöstöön. Rikollista paskasakkia olet. Jätätkö poliisihommat jatkossa poliisille kiitos.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:21"]Olet siis syyllistynyt ryöstöön. Rikollista paskasakkia olet. Jätätkö poliisihommat jatkossa poliisille kiitos.
[/quote]Ai jos kutsun alaikäisiin sekaantujia tapaamiseen jossa he luulevat tapaavansa tytön ja siellä olenkin minä joka väkisinmakaa heidät?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:21"]Olet siis syyllistynyt ryöstöön. Rikollista paskasakkia olet. Jätätkö poliisihommat jatkossa poliisille kiitos.
[/quote]Ai jos kutsun alaikäisiin sekaantujia tapaamiseen jossa he luulevat tapaavansa tytön ja siellä olenkin minä joka väkisinmakaa heidät?
[/quote]Ap
Minkä ikäistä esität, varmaan alle 16 vuotiasta?
Jos et trollaa niin olet itse yhtä sairas tyyppi jos raiskaat jotain ihmisiä, toivottavasti tulee vastaan joku peräjorma joka antaa opetuksen.
Mitä meinaat sillä ajokortilla tehdä?
Ota siitä tiedot ylös, selvitä osoite ja tee nimetön ilmianto poliisille. Sitten parin viikon päästä pyyhit ajokortin spriillä ja laitat sen hanskat kädessä puhtaaseen kirjeeseen ja lähetät takaisin. Etkä nuole kirjettä tai merkkiä ;)