Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi varvas täysin tunnoton, koska pitäisi huolestua?

Vierailija
24.08.2014 |

Mulla on nyt pari päivää ollut akkavarvas ihan tunnoton, ei siis tunne edes jos neulalla pistää. Normaalin näköinen kuitenkin. Mitään muuta syytä en ole keksinyt, kuin että yksi päivä sukkahousuissa oli reikä jossain varpaiden tienoilla, olisiko tuo varvas tullut reijästä ulos ja jotenkin jäänyt puristuksiin? Toisaalta tuntuu oudolta etten olisi huomannut.

Mietin tässä että kuinkahan kauan tässä voi huoletta odottaa että tunti palaisi? Eihän ne lääkärissäkään sille mitään tee, nauraisivat ulos. On vain todella outo tunne kävellä tai seistä, ja toisaalta vähän mietityttää että kuinka huolissaan pitäisi olla. Tietysti jos muuttuu mustaksi tms niin nopeasti lääkäriin...

En kyllä edes tiedä miksi täältä kyselen, on niin outo ongelma että tuskin monella kokemusta, mutta ehkä täällä joku hoitsu / lääkäri/ muuten vaan tosi fiksu mamma osaisi jotain sanoa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut vasemman jalan isovarvas enemmän vähemmän tunnoton nyt neljä vuotta, en ole edes tajunnut että asiasta kannattaisi huolestua.

Vierailija
2/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös. Kesti muutaman viikon ja meni ohi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu kohta 5 vuotta yks varvas tunnoton, milloin kannattaa huolestua?

Vierailija
4/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina ollut molemmista jaloista kahdet pienimmät varpaat tunnottomat, koska kannattaisi alkaa huolestua?

Vierailija
5/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, odottelen siis ihan rauhassa josko tunti joskus palautuisi. Jos ei palaudu niin kai tähän ajan myötä tottuu. Kiitos teille :)

Vierailija
6/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetesta pukkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi