Erikoisen näköiset miehet, joita pidätte seksikkäinä?
Tunnetteko vetoa vähän nörttimäisiin tai erikoisen näköisiin miehiin, joita muut eivät pidä kovin seksikkäinä? Esimerkkejä tällaisista?
Itse pidän Metal Evolution -dokkarisarjan Sam Dunnia todella kiehtovana. Sam on erittäin pitkä, laiha ja vähän nörtähtävä, mutta mielestäni hänessä on jotain hyvin seksikästä.
Ismo Leikola on jotenkin hot. Kai se on se huumori.
Sinkkuelämää-sarjan Harry on mielestäni todella seksikäs ja ihana hahmo! Eikä ulkonäössäkään mitään vikaa ole, vaikka Charlotte ei meinaa ensiksi hyväksyä Harryn kaljuutta ja karvaisuutta.
Kommentit (48)
Se ruotsinkielinen ministeri jolla pyöreet rillit
wallander sarjan wallander
Josh Hollowayn näköiset, vähän rentut ja pahikset .
Example (brittiräppäri) ja Girls-sarjan Ray, ei ne ainakaan mitään tyypillisiä mallipoikia ole :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:54"]
Se ruotsinkielinen ministeri jolla pyöreet rillit
wallander sarjan wallander
[/quote]
Beck-sarjasta sekä Beck että Gunvald.
Harvey Keitel, edesmennyt Telly Savalas, ex-kuulamörssäri Arsi Harju, Mauri Pekkarinen (todella)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:06"]
Harvey Keitel, edesmennyt Telly Savalas, ex-kuulamörssäri Arsi Harju, Mauri Pekkarinen (todella)
[/quote]
Et voi olla tosissasi, mä luulin kerran M.P:tä naiseksi, kun se oli Sokkarin kassajonossa mun edellä päällään sellainen naismainen hupullinen ulkoilutakki ja frisyyri tietenkin viimeisteli lookin. Anteeksi, en ole toipunut siitä vieläkään. No, ei se ole mitään verrattuna siihen, että tuo pääosin kulahtaneita tyyppejä (Matula ym.) sisältänyt luettelo on mun.
MADS MIKKELSEN. Sori. Oli pakko huutaa
Tommi Korpela. En tiedä onko se nyt niin erikoisen näköinen, mutta sellainen kirveellä veistetty kuitenkin.
Näyttelijä Seth Rogen uuuh!!!! Ja dj Diplo
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:08"]
Tommi Korpela. En tiedä onko se nyt niin erikoisen näköinen, mutta sellainen kirveellä veistetty kuitenkin.
[/quote]
Korpela on minustakin ihana. Rosoisen komea ja vähän arpinen, nam.
Ap
Nick Kroll, Jeff Goldblum, RICK HOFFMAN!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:08"]
[/quote]
Korpela on minustakin ihana. Rosoisen komea ja vähän arpinen, nam.
Ap
[/quote]
Joo, ei olenkaan imelä. Samaa miehekästä sarjaa on näyttelijä Jarmo Mäkinen. Jarmo sopi hyvin niihin ruotsalaisiin jännäreihin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:24"]
Nuorten mielestä olen varmaan löytänyt oikean hirviökaartin:
Gérard Depardieu vähän nuorempana Monte Criston kreivissä ja mikä ääni:
Kahden keikka-sarjan Matulaa näytellyt Claus Theo Gärtner on vetoava vielä ränsistyneenäkin ja se ääni kuin tiikerillä (ja Dannyn kampaus):
Life on Mars-sarjan Gene Huntia näytellyt Philip Glenister
Uusi Sherlock -sarjan Benedict Cumberbatch
https://www.youtube.com/watch?v=_D7fQKVB10g
Sokerina pohjalla on Yorkshiren etsivät-sarjan Dalzielia näytellyt Warren Clarke:
http://www.bbc.co.uk/drama/dalziel/characters/dalziel_person_page.shtml
[/quote]
Philip Glenister on ihana! Se on kumma juttu, miten naisilla hyvä iho on plussaa mutta miehillä ihon rosoisuus tai vaikka olisi suoranainen "arpinaama" on seksikästä. Glenister on sitä paitsi aina röyhkeän tyypin rooleissa.
Unohdin mainita Riku Rantalan! Ihana, nallekarhumainen supliikkimies.
Moni muukin nainen on samaa mieltä kanssani. Eikös joku naistenlehti valinnut Rikun Suomen seksikkäimmäksi mieheksi?
Ap