Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienituloisia alle 2100e

Vierailija
24.08.2014 |

Väsyttää...

Ei kai saisi valittaa... mutta.... kolme lasta ja kaikki rahat mitkä tulee myös menee... Ei perintö tulossa, ei kukaan takaa lainoja joten vuokrakämpässä pitää kitkuttaa.... ai, että miten tähän jouduttiin?

- perintö, ei kovin suuri , meni lesken haihattelussa... kaik män.... eikä kukaan auttanut vaikka kuinka yritin hänen asioitaan hoitaa... nyt holhouksenalainen....

- kun olisi ollut aika ottaa lainoja asuntoa varten minä olin niin sairas , ei oma valinta, että en tiennyt milloin kuolo korjaa joten ne lainat jäi sitten silloin ottamatta.... kaduttaa...

- nyt sitten revitään miehen kanssa rahhoo kokoon sieltä mistä saadaan ja just ja just pärjätään ilman yhteiskunnan tukea

- kadehdin aika montaa "ystävääni" joilla vanhemmat elossa, perintö tulossa osa saanut jo etukäteen. Nyt kun lapset ovat sen verran isoja että kuluttavat enemmän ei kukaan jaa kuluja meidän kanssa kuten "ystävävieni" isovanhemmat (harrastukset maksetaan, uudet puhelimet, isommat ostokset kuten talvivaatteet yms maksetaan etc.) turhauttaa kun itse pitää kaikki aina jostain raapia ja jostain luopua :(

Elämä on... tiedän... mutta näillä korteilla jotka minulle jaettiin ei mitään koskaan tulla omistamaan, hyvä kun selvitään päivästä toiseen... lottovoittoa odottelen muuten antaa olla   ;(  

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
22/22 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, täällä työssäkäyvä 32 v +30 v pariskunta, joilla korkeakoulututkinnot ja yhteiset bruttotulot noin 10 000 eur/kk. Meillä on velaton kolmio pk-seudulla. Vastike ja asumiskulut yhteensä alle 300 eur/kk. Lopuilla rahoilla syödään hyvin ja matkustellaan. Taidettiin opiskella ja tehdä töitä silloin, kun ap syljeskeli kotona kattoon. Elämä on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi