Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hoikkana ja kurvikkaana ei aina helppoa

Vierailija
24.08.2014 |

Todellakin minulla on kokemusta asiasta. Vartaloni on hoikka, mutta todella huomiota kiinnittävän kurvikas oikeista kohdin. Miehet katsovat ihaillen, mutta naiset avoimen nyrpeästi. Olen ystävällinen ja sydämellinen, joten naisilla ei ole syytä vihata minua. Silti naiset syrjivät ja sulkevat minut herkästi porukasta. Jatkuvasti dieetillä olevat naiset osoittavat etten kuulu porukkaan, koska minun ei tarvitse miettiäkään dieettiä eikä murehtia painoani. Ne naiset joilla on vähemmän muotoja, katsovat vartaloani pitkään ja kuin paheksuen. Mammaporukkaan ei kutsuta mukaan, jos huomataan että miehensä on katsellut muotojani liian pitkään. Minulla on oma mies, joten en ole iskemässä heidän miehiään. Kadulla kulkiessa miehet huomioivat ja saattavat huudella ihastelevia kommentteja vartalostani ja se suututtaa muita naisia.

Vaikka en koskaan ylpeile tai tuo itseäni korostetusti esille ja pukeudunkin asiallisesti, silti muut naiset kokevat minut usein kuin uhkana ja ovat kateellisia. Porukasta ulos jättäminen on joskus tosi räikeää: ei kutsuta mukaan, ei puhuta niin paljon kuin muille, puhutaan vain sisäpiirin juttuja, osoitetaan että olen huonompi kaveri kuin joku toinen. On minulla pari sydänystävää, joiden kanssa ei ole tuota ongelmaa.

Tällä viestillä ei ole tarkoitus provoilla eikä ylpeillä, vaan purkaa mieltäni ihan oikeasti ongelmana kokemastani asiasta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mietit aika paljon sun tissejä ja seurailet muiden katseita ollaksesi nainen, jonka mielestä sellaisella ei pitäisi olla merkitystä. Ei aikuiset muodosta ihmissuhteita tissien ja lantionmittojen perusteella. Hei ihan oikeasti. Malleilla ja misseilläkin on hyviä kavereita.

Vierailija
22/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana ja kurvikkaana ei tosiaan aina ole helppoa.
Hoikkana ja muodottomanakaan ei ole helppoa.
Eikä normaalipainoisena ja kurvikkaana.
Eikä normaalipainoisena ja täysin muodottamana.
Eikä ylipainoisena, kurveilla tai ilman.
Eikä ulkonäköön vaikuttavan vamman tai syntymämerkin kanssa.
Eikä lihaksikkaana.
Eikä täysin lihaksettomana.
Eikä kaljuna.
Eikä albiinona.
Eikä ruskeatukkaisena.
Eikä vaaleatukkaisena.
Eikä tummaihoisena.
Eikä vinosilmäisenä.

Eikä yhtään minään. Kellään ei ole aina helppoa. Päin vastoin: jokaisella on omat hankaluutensa. En kyllä kestä. "Hoikka ja kurvikas" voisi nyt keskittyä vähän enemmän sekä omaan ulkonäköönsä että muiden toljotuksiin.

Ja ei, en ole kateellinen, olen hoikka ja pyöreäpeppuinen, minuakin katsellaan kadulla. Olen ennen ollut myös pulska, sekä luurangonlaiha anorektikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:42"]Läski ja lihavuus ei ole kurvikkuutta. Kurvikkuutta on isot tissit ja iso peppu, leveä lantio- kapea vyötärö timmissä hoikassa kropassa. Ainakin jos miehiltä ja normaalipainoisilta naisilta kysytään.

[/quote]

Tämä oli siis vastaus "120 kg mammalle".

Vierailija
24/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:24"]Sama "ongelma" minulla. Jotkut tuttavat ei vältättämättä edes tervehdi minua, huvittaa sitten kun perässään kävelevä mies tervehtii

Hyvinkin iloisesti.. ;)

[/quote]

Miehet noteeraavat sut koska sulla on hyvä perse? Eikö tunnu pahalta?

Vierailija
25/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkoi näköjään aloittajan haukkuminen tyyliin; "ei ole tuommoinen mahdollista, aloittaja kuvittelee ja suurentelee", "aloittaja on kuitenkin käytöksellään itse aiheuttanut kaiken" jne. Haukkujina tietynlaiset naiset..? Happamia sanoi kettu...

Vierailija
26/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu pahalta. Olen mä tän kropan eteen töitä tehnytkin, kymmeniä tunteja salilla ja puhdasta ruokaa. Nykyään en enää harmistu toisten naisten kateudesta, vaan saan siitä

Voimaa!! :)

Se toinen saman ongelman kanssa

Vierailija
27/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:59"]Heti alkoi näköjään aloittajan haukkuminen tyyliin; "ei ole tuommoinen mahdollista, aloittaja kuvittelee ja suurentelee", "aloittaja on kuitenkin käytöksellään itse aiheuttanut kaiken" jne. Haukkujina tietynlaiset naiset..? Happamia sanoi kettu...

[/quote]

Ei nyt ole tästä kysymys. On nimittäin olemassa myös naisia joilla on hyvä itsetunto, tunnen useitakin, ja joiden ei tarvitse ahdistua, katkeroitua tai suuttua toisen naisen kauneudesta. Tunnen myös erittäin upeita ja kauniita naisia jotka ovat pidettyjä ja mukavia ihmisiä, ja joiden ei tarvitse tehdä isoa numeroa ulkonäöstään.

Elämässä on muutakin kuin tissivako, persposket, kauniit hiukset, nätti naama ja kateelliset naiset.

Vierailija
28/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:42"]Läski ja lihavuus ei ole kurvikkuutta. Kurvikkuutta on isot tissit ja iso peppu, leveä lantio- kapea vyötärö timmissä hoikassa kropassa. Ainakin jos miehiltä ja normaalipainoisilta naisilta kysytään.

[/quote]

Tämä oli siis vastaus "120 kg mammalle".

[/quote]

Nyt meni läppä kyllä pahasti ohi.

T. Mamma 120 kg (oikeasti mies 80 kg)

Vierailija
29/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:25"]Nyky yhteiskunnassa painoasiat tuntuvat olevan ihmisille liian tärkeitä. Ja taitaa olla niin, että normaalipainoiset saavat kuulla eniten niitä ilkeitä kommentteja. Kukaan ei kehtaa haukkua lihavia avoimesti lihaviksi eikä todella laihoja laihoiksi. Koska normaalipaino on ihailtavaa ja normaalipainoisella oletetaan olevan hyvä itsetunto, sellaisen omaavalle on turvallisempaa purkaa kateuttaan ja turhautumistaan ja haukkua luuviuluksi, anorektikoksi tai hutsuksi.

[/quote]

Totta. Ja normaalipainoiset ovat liian hienovaraisia ja kilttejä, kun eivät itse sano vastaan noille haukkujille ja hyvällä itsetunnolle kestävät hammasta purren tuollaisen kohtelun.

Vierailija
30/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:59"]Heti alkoi näköjään aloittajan haukkuminen tyyliin; "ei ole tuommoinen mahdollista, aloittaja kuvittelee ja suurentelee", "aloittaja on kuitenkin käytöksellään itse aiheuttanut kaiken" jne. Haukkujina tietynlaiset naiset..? Happamia sanoi kettu...

[/quote]

Ei nyt ole tästä kysymys. On nimittäin olemassa myös naisia joilla on hyvä itsetunto, tunnen useitakin, ja joiden ei tarvitse ahdistua, katkeroitua tai suuttua toisen naisen kauneudesta. Tunnen myös erittäin upeita ja kauniita naisia jotka ovat pidettyjä ja mukavia ihmisiä, ja joiden ei tarvitse tehdä isoa numeroa ulkonäöstään.

Elämässä on muutakin kuin tissivako, persposket, kauniit hiukset, nätti naama ja kateelliset naiset.

[/quote]

Aloittajalta: Sanoin aloituksessani etten itse tuo itseäni ja ulkonäköäni esiin enkä keskity siihen. En ole tyrkky miehiä kohtaan. Kohtelen muita naisia normaalin ystävällisesti enkä mitenkään alentuvasti tai säälivästi. En edes koskaan ota puheeksi ulkonäkö tai painoasioita, mutta monille muille se tuntuu olevan hyvin keskeinen puheenaihe. Joten turhaan ja aiheetta minua yritetään syyllistää ja haukkua tässä ketjussa. Enkä todellakaan suurentele tai kuvittele asiaa, vaan koen tuota asiaa usein, todella usein. Näköjään tämä aihe provosoi väistämättä.

Vierailija
31/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus kuulen lihavien tyttöjen heittävän tuollaista juttuja hoikista, mennään kyllä jollain miesporukalla siihen jututtamaan ja kertomaan vähän miten kiinnostavina pidetään lihavia naisia ja millaisiin suhteisiin ne kelpaa jos kelpaa... Ja ei, en itse eikä ystävänikään ole mitään lihavia ja liikuntaa karttavia.

Vierailija
32/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta löytyy.

Olen hoikka, mutta himourheilijana löytyy oikea peppu ja ryhtini on ylväs, joka saa rinnat näyttämään ehkä todellista isommilta.

Tietyn tyyppisille, vaatimattomamman näköisille naisille vartaloni tuntuu olevan ongelma. Onneksi kuitenkin löytyy hyväitsetuntoisiakin naisia kavereiksi ja miehiä vasta riittäisikin.;)

Vierailija
33/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse kavereitani ulkonäön mukaan, joten en ymmärrä ap:n valitusta. Eiköhän jotakuta voi häiritä joku minun ominaisuuteni, mutta itse voin vain arvailla mikä heitä häiritsee, jos eivät viihdy seurassani. Mutta en minä ainakaan tiedä mitä heidän päässään liikkuu, joten aika selvännäkijä ap on jos tietää etteivät ihmiset pidä hänestä kauneutensa takia.

Vierailija
34/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:40"]

Kokemusta löytyy.

Olen hoikka, mutta himourheilijana löytyy oikea peppu ja ryhtini on ylväs, joka saa rinnat näyttämään ehkä todellista isommilta.

Tietyn tyyppisille, vaatimattomamman näköisille naisille vartaloni tuntuu olevan ongelma. Onneksi kuitenkin löytyy hyväitsetuntoisiakin naisia kavereiksi ja miehiä vasta riittäisikin.;)

[/quote]

Näkemättä sinua sanoisin että minua ainakin häiritsisi tuo asenteesi, enkä välttämättä haluaisi olla kaverisi olit sitten minkänäköinen tahansa.

Vierailija
35/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minä myös :(

inhottavaa!!! Olin kylässä kaverilla viime viikolla joka edesaäni suuttui miehelle koska mies kuulemma puhui kanssani liikaa??

Vierailija
36/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:23"]En valitse kavereitani ulkonäön mukaan, joten en ymmärrä ap:n valitusta. Eiköhän jotakuta voi häiritä joku minun ominaisuuteni, mutta itse voin vain arvailla mikä heitä häiritsee, jos eivät viihdy seurassani. Mutta en minä ainakaan tiedä mitä heidän päässään liikkuu, joten aika selvännäkijä ap on jos tietää etteivät ihmiset pidä hänestä kauneutensa takia.

[/quote]

Kyllä minun mielestäni aloituksessa tuli ilmi mistä aloittaja muiden ajatuksia päättelee tai siis näkee. Ja kyllä itsekin jatkuvasti törmään naisiin jotka saattavat haukkua normaalipainoisia naisia luuviuluksi, ensin valitettuaan miten dieetti ei millään onnistu. Ja jos hoikka nainen on seksikäs ja puhuu vaikka jollekin miehelle ihan kaverina, helposti jotkut ovat väittämässä heti tyrkyksi.

Vierailija
37/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:23"]En valitse kavereitani ulkonäön mukaan, joten en ymmärrä ap:n valitusta. Eiköhän jotakuta voi häiritä joku minun ominaisuuteni, mutta itse voin vain arvailla mikä heitä häiritsee, jos eivät viihdy seurassani. Mutta en minä ainakaan tiedä mitä heidän päässään liikkuu, joten aika selvännäkijä ap on jos tietää etteivät ihmiset pidä hänestä kauneutensa takia.

[/quote]

Kyllä minun mielestäni aloituksessa tuli ilmi mistä aloittaja muiden ajatuksia päättelee tai siis näkee. Ja kyllä itsekin jatkuvasti törmään naisiin jotka saattavat haukkua normaalipainoisia naisia luuviuluksi, ensin valitettuaan miten dieetti ei millään onnistu. Ja jos hoikka nainen on seksikäs ja puhuu vaikka jollekin miehelle ihan kaverina, helposti jotkut ovat väittämässä heti tyrkyksi.

[/quote]

Ja jatkan tähän vielä, että entäs jos normaalipainoinen haukkuisi lihavia avoimesti lihavaa solvaavilla sanoilla eikä edes häpeäisi käytöstään ja mulkoilisi pahasti lihavia. Johan siinä saisi syytteen syrjinnästä ja kunnianloukkauksesta.

Vierailija
38/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ekana mieleen, että sulla on vaan paskoja kavereita. Mun kavereista tai heidän miehistään ei yksikään käyttäytyis noin, ei tulis edes mieleen. Monennäköisiä naisia on munkin kaveriporukassa, todella kauniita ja hoikkiakin, mutta ihan naurettava ajatuskin, että jotain syrjittäsiin siksi, että on liian hyvännäköinen... Aivan älytöntä. 

Vierailija
39/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:44"]

Mulle tulee ekana mieleen, että sulla on vaan paskoja kavereita. Mun kavereista tai heidän miehistään ei yksikään käyttäytyis noin, ei tulis edes mieleen. Monennäköisiä naisia on munkin kaveriporukassa, todella kauniita ja hoikkiakin, mutta ihan naurettava ajatuskin, että jotain syrjittäsiin siksi, että on liian hyvännäköinen... Aivan älytöntä. 

[/quote]

Nämä minua kyräilevät eivät siis ole kavereitani ja tekevät hyvin selväksi, eteivät halua tutustua. Lähinnä tuttuja ja kavereiden kavereita.

t.33

Vierailija
40/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan sallittua haukkua ja loukata normaali painoisia, kun nehän on ihanteen mukaisia ja kyllä ne kestää haukut hyvällä itsetunnollaan. Mutta lihavista tai alipainoisista ei saa sanoa mitään, kun nehän loukkaantuu eikä niitä saa solvata, sehän ois melkein rasistista. Mutta joskus ois ihan oikein varsinkin lihaville haukkujille, että normaali painoiset laukois totuuksia niille päin naamaa.