Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hoikkana ja kurvikkaana ei aina helppoa

Vierailija
24.08.2014 |

Todellakin minulla on kokemusta asiasta. Vartaloni on hoikka, mutta todella huomiota kiinnittävän kurvikas oikeista kohdin. Miehet katsovat ihaillen, mutta naiset avoimen nyrpeästi. Olen ystävällinen ja sydämellinen, joten naisilla ei ole syytä vihata minua. Silti naiset syrjivät ja sulkevat minut herkästi porukasta. Jatkuvasti dieetillä olevat naiset osoittavat etten kuulu porukkaan, koska minun ei tarvitse miettiäkään dieettiä eikä murehtia painoani. Ne naiset joilla on vähemmän muotoja, katsovat vartaloani pitkään ja kuin paheksuen. Mammaporukkaan ei kutsuta mukaan, jos huomataan että miehensä on katsellut muotojani liian pitkään. Minulla on oma mies, joten en ole iskemässä heidän miehiään. Kadulla kulkiessa miehet huomioivat ja saattavat huudella ihastelevia kommentteja vartalostani ja se suututtaa muita naisia.

Vaikka en koskaan ylpeile tai tuo itseäni korostetusti esille ja pukeudunkin asiallisesti, silti muut naiset kokevat minut usein kuin uhkana ja ovat kateellisia. Porukasta ulos jättäminen on joskus tosi räikeää: ei kutsuta mukaan, ei puhuta niin paljon kuin muille, puhutaan vain sisäpiirin juttuja, osoitetaan että olen huonompi kaveri kuin joku toinen. On minulla pari sydänystävää, joiden kanssa ei ole tuota ongelmaa.

Tällä viestillä ei ole tarkoitus provoilla eikä ylpeillä, vaan purkaa mieltäni ihan oikeasti ongelmana kokemastani asiasta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa onko kiva olla lanteikas ja rinnaton, epäkelpo ja ruma? Tuntea kateutta siitä että olisi minäkin noin kaunis. Jokainen tyttö toivoo olevansa miehelleen se kaunein ja sitten tulet sinä? Kuinka se tuntuukaan kurjalta ja voisi vaikka vaikka kadota paikalta kun tulee niin mitätön olo. Suoraa puhetta mutta kestänet.

Ole onnellinen kauneudestasi.

Vierailija
2/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on yleistä että lihavat naiset haukkuvat hoikkia kateuksissaan luuviuluksi, vaikka hoikalla täysin normaalipainoisella olisi enemmän kurveja ja muotoja kuin heillä, mutta juuri oikeissa kohdin. Ja yrittävät väittää että tasapaksu läskiys on vain muodokkuutta. Ja laihat vähemmän muodokkaat korostavat miten tiukkaan treenattu heidän vartalonsa on. Ja onpa joku laiha joskus vihjaillut sivulauseessa että pukeudun kuin maksullinen nainen, vaikka pukeudun ihan normaalisti kuten muutkin. Muotoni vaan eivät peity vaatteilla samoin kuin vähemmän muodokkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Pitkä, hoikka ja löytyy muotoja oikeista kohdista. Naiset halveksii ja välillä sanotaan aika ilkeitäkin juttuja.

Vierailija
4/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halveksi, olen vain kateellinen ja surullinen kun haluaisin itsekin olla yhtä kaunis.

Vierailija
5/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta: Minäkin olen leveä lanteinen, iso peppu ja tissit, mutta hoikka vyötärö ja muuten hoikka vartalo. Hoikassa vartalossa nuo kurvit nousevat selvästi esiin.

Vierailija
6/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pyöreä peppu ja saan huomiota vaikka olen ujo. Olen luonnonoikku enkä yhtään tyrkky tai huomionhakuinen. Miehiltä tulee kommenttia ja kadulla on huudeltu sekä autoista. Koen sen loukkaavana ja ahdistavana häirintänä. Itse en piittaa, kunhan terveys säilyisi.

Vierailija
7/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno huomionkerjuu, Hermanni.

Vierailija
8/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-parka!

Vierailija
9/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama "ongelma" minulla. Jotkut tuttavat ei vältättämättä edes tervehdi minua, huvittaa sitten kun perässään kävelevä mies tervehtii

Hyvinkin iloisesti.. ;)

Vierailija
10/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky yhteiskunnassa painoasiat tuntuvat olevan ihmisille liian tärkeitä. Ja taitaa olla niin, että normaalipainoiset saavat kuulla eniten niitä ilkeitä kommentteja. Kukaan ei kehtaa haukkua lihavia avoimesti lihaviksi eikä todella laihoja laihoiksi. Koska normaalipaino on ihailtavaa ja normaalipainoisella oletetaan olevan hyvä itsetunto, sellaisen omaavalle on turvallisempaa purkaa kateuttaan ja turhautumistaan ja haukkua luuviuluksi, anorektikoksi tai hutsuksi.

Vierailija
11/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisia naisia te oikein tunnette? Olen itse aika sosiaalinen tapaus ja meillä on laaja kaveriporukka johon mahtuu kuvankauniita, hoikkia, pyöreitä, tavallisia ja ihan normaaleja naisia ja miehiä. Samoin on töissä. Tottakai kaunista katsellaan ihaillen mutta kyllä tuntemillani naisilla nyt sen verran on itsetuntoa että miesten katseet kestetään, kaikilla kun ei ole heti se muna pystyssä vaikka vähän kurvikkaampi nainen löytyisikin kaveriporukasta. Eikä naisilla ole perheen pyörittämisen ja normiarjen sekä työnteon lomassa aikaa kuiskutella toisista paskaa selän takana. Ja joo mistäpä minä sen tietäisin mutta toisaalta, uskon että olisin edes jollain tavalla tietoinen kuten ap:kin näyttää olevan.

Tämä ei ole kateellisen tilitys, ainoastaan ihan aidosti ihmettelen. Ei niitä kaikkia katseita ja kuiskutteluja kannata nyt niin tarkkaan vatvoa. Voin luvata että kaikki naiset eivät ole sinulle kateellisia, varsinkin kun ikää vähän karttuu ja aletaan arvostamaan elämässä muutakin kuin tissejä ja perseen kokoa. Ole vaan ihan rauhassa ylpeä kauneudestasi, uskon että useimmat sinua katselevat enemmin ihaillen kuin kateuksissaan.

Vierailija
12/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jotekin toi luokittelu kauniisiin ja rumempiin on vierasta. En katso ihmisiä sillä tavalla ikinä. En syrji ketään ulkonäön perusteella, mutta jotenkin koen olevani sujut oman itseni kanssa, pidän itsestäni juuri tällaisena.

En syrjisi sinuakaan. Näin naisena en varmaan edes huomaisi kurvejasi, vaan luonteesi, huumorintajusi olisivat tärkeämpiä.

Voin sanoa, että minuakin varmaan katsotaan vinosti, en vaan jaksa välittää.

Vierailija
13/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap, mulla oli nuorempana ihan sama juttu. Ulkossulkemista oli jonkin verran ja mykkäkouluja omassa porukassa.

Vierailija
14/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja kurvikas samaan aikaan? Tuohan on paradoksi!

T. Mamma 120 kg

Vierailija
15/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo aloittajan kokemukset taitavat olla aika yleistä tässä pinnallisessa yhteiskunnassa, jossa ulkonäköasiat ovat keskeisiä.

Vierailija
16/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

No ei, en ihan ymmärrä tuskaasi mutta eihän se sitä tarkoita ettetkö tilanteesta kärsisi.

Pakko silti myöntää että näin 27-vuotiaana ja itsekin ihan katseenkestävänä en ole tuollaiseen käytökseen törmännyt yläasteiän jälkeen. Tottakai miehet herkästi iskevät baarissa mutta kyllä ne perheelliset tuntemani isät ihan asiallisesti kanssani käyttäytyvät. Ja naiset myös kaveeraavat normaalisti ja ottavat porukkaan mukaan.

Voikohan olla että teet nyt itse asiasta liian suuren numeron? On vaikea uskoa että noin heikolla itsetunnolla varustettuja naisia, että ihan pitää porukasta ulos sulkea, löytyisi noin sankoin joukoin..

Vierailija
17/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen vielä vasta 17-v ja osa samanikäisistä ja nuoremmista mimmeistä suorastaan vihaavat mua. Minkä minä sille voin, jos niiden vyötäröläskit eivät sula, koska itse vedän treenit viitenä päivänä viikossa?

Vierailija
18/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:36"]Kyllä nuo aloittajan kokemukset taitavat olla aika yleistä tässä pinnallisessa yhteiskunnassa, jossa ulkonäköasiat ovat keskeisiä.

[/quote]

En sanoisi ihan näin. En ole kauniina ihmisenä tuollaiseen käytökseen törmännyt ihan heti vaikka naisvaltaisella alalla työskentelen (+kaveriporukat) ja hoikka ja nätti itsekin. Ulkonäkökeskeinen maailmamme on kyllä, mutta olen itse ainakin todistanut kuinka se itsekritiikki kohdistuu usein omaan itseensä kuin ympärillä oleviin.. Harvalla nyt on edes energiaa vihata tai kantaa kaunaa toista kohtaa pelkän vartalonmuodon takia..

Vierailija
19/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja lihavuus ei ole kurvikkuutta. Kurvikkuutta on isot tissit ja iso peppu, leveä lantio- kapea vyötärö timmissä hoikassa kropassa. Ainakin jos miehiltä ja normaalipainoisilta naisilta kysytään.

Vierailija
20/40 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei varmaan koske ap:ta, mutta olen havainnut yhtä hoikkaa ja kaunista naista ns syrjittävän, koska hän pitää itseään ylimaallisen ihmeellisenä ja suhtautuu muihin naisiin jo valmiiksi ystävällisen alentuvasti, koska olettaa kaikkien kadehtivan häntä kuitenkin. Miehille hän yleensä flirttailee. Hän on siis nätti ja fiksukin, mutta epävarmuuttaan pitää itseään huomattavasti nätimpänä ja fiksumpana kuin on ja karkottaa näin ihmisiä, sillä eihän kukaan jaksa jos yksi vetää koko ajan omaa showta, kehuu itseä ja säälii muita. Jos hän vain "tyytyisi" siihen mitä oikeasti on niin kaikki pitäisivät hänestä, sillä hän osaa olla hyvin mukava ja lämmin jne. Toisinaan se ulkonäkö voi nähtävästi olla kirouskin, vaikka tämä henkilö ei edes ole mitään missi tai mallityyppiä, mutta on joutunut paisuttelemaam ikinä kuulemaan kohteliaisuuksia joita sitten kertoo muille vuosienkin jälkeen