Auttakaa laukeskohan mies sisälle....???
Oon 18v niin en tiedä aina kaikkea....eli harrastettiin seksiä jossain vaiheessa vaan lopetti ja meni suihkuun..no mä sitten nukahdin melkein heti ja aamulla kun kokeilin niin oli aika märkää..oikeasti mutta siis nousin ylös niin ei ainakaan valunut mitään mielestäni mutta tuntu kyllä vähän inhottavalta että piti pukea vaatteet- Kerran ennenki käynyt noin mutta sillon valu jotain vähän jalkaa pitkin (spermaa?) heti kun nousin mutta kun kokeilin silloin ennen kun nousin tuntu samanlaiselta kuin nyt...Ja yleinsä seksin jälkeen tuntuu ihan normaalilta enkä oo mitenkään kostee heti herätes..
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:32"]
Eikö pokalta voi kysyä?
[/quote]
No en tunne niin hyvin..ja se oli moka harrastaa seksiä sen kans..
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:31"]
Oon 18v niin en tiedä aina kaikkea....eli harrastettiin seksiä jossain vaiheessa vaan lopetti ja meni suihkuun..no mä sitten nukahdin melkein heti ja aamulla kun kokeilin niin oli aika märkää..oikeasti mutta siis nousin ylös niin ei ainakaan valunut mitään mielestäni mutta tuntu kyllä vähän inhottavalta että piti pukea vaatteet- Kerran ennenki käynyt noin mutta sillon valu jotain vähän jalkaa pitkin (spermaa?) heti kun nousin mutta kun kokeilin silloin ennen kun nousin tuntu samanlaiselta kuin nyt...Ja yleinsä seksin jälkeen tuntuu ihan normaalilta enkä oo mitenkään kostee heti herätes..
[/quote]
Huoh, Sulla on oletettavasti suu, sitä on toki vaikea käyttää, mutta ensikerralla voisit kokeilla mieheltä kysymistä, ei tarvitsisi foorumeilla sitä arpoa. Ja muutenkin jos tietämyksesi on tuota tasoa, niin toivon, että olet edes tajunnut käyttää e-pillereitä.
No voisko joku nyt edes veikata jotain..
Jos et itsekään tiedä niin miten kuvittelet muiden tietävän?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:37"]
[/quote]
1. Laukesi
2. Ei lauennut
Valitse itse jompikumpi vaihtoehto. Toki voin heittää noppaa puolestasi ja valita vaihtoehdon 3. panosi laukesi verhoillesi, pyyhki peniksensä vielä sohvaasi. Ole hyvä :)
Jos vähän valuu, niin tuuppas senverta syvälle nesteet, että alkaa kohtapuolin suurempi valuminen. Toki mieshän on voinut olla kovinkin aktiivinen muiden naisten suhteen samojen puuhien merkeissä, jolloin toki annokset pienenee väistämättä eikä niin pajon valu ulos...
No ei tietenkään lauennut. Mies oli fiksu, ja tuli katumapäälle, kun unohti kortsut kotiin. Just ennen h-hetkeä vetäs pois ja kävi veskissä tumputuksella.
Todennäköisesti on lauennut sisään. Yön aikana suurin osa spermasta on voinut valua lakanoihin, joten aamulla ei enää valu, vaikka tosi märkää on. N38
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:37"]
[/quote]
Kyllä arvelisin, ettei normaali mies ennen lopeta, ennenkuin laukeaa. Alkaa nimittäin siinä touhussa tuntua hetki hetkeltä vaan paremmalta ja paremmalta ja kuka sen malttaisi kesken lopettaa...
1. Laukesi
2. Ei lauennut
Valitse itse jompikumpi vaihtoehto. Toki voin heittää noppaa puolestasi ja valita vaihtoehdon 3. panosi laukesi verhoillesi, pyyhki peniksensä vielä sohvaasi. Ole hyvä :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:32"]
Eikö pokalta voi kysyä?
[/quote]
No en tunne niin hyvin..ja se oli moka harrastaa seksiä sen kans..
[/quote]
Heitäs yhteystietojas jos haluat naiskennella vierIden kaa, tekis vähä mieli
Kyllä se sinne laukesi. Nro 14 sen jo kirjoittikin. P.S. Kysypäs siltä mieheltä ja tule kertomaan, mitä sanoo.
Tuossa tilanteessa kannattaa elää siinä uskossa että mies laukesi sisälle. Eli haet heti tänään jälkiehkäisyn apteekista ja myöhemmin käyt sukupuolitautitesteissä. Lisäksi viisastut.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:46"]
Tuossa tilanteessa kannattaa elää siinä uskossa että mies laukesi sisälle. Eli haet heti tänään jälkiehkäisyn apteekista ja myöhemmin käyt sukupuolitautitesteissä. Lisäksi viisastut.
[/quote]
Soita sille miehelle ja kysy että mitä isiehdokas tulevalle vauvelille. Jos kiistää jyrkästi, niin ei muutakuin terveyskeskukseen otattamaan näytteet vastaisen varalle.
Jos et käytä pillereitä ja miehen kanssa oli virhe jo yksi pano niin kannattais olla pokkaa kysyä tuliko sisään. tuskin sen kanssa lapsia tämän jutun perusteellakaan haluat.
Jep ja sait vielä sukupuolitaudin kaupan päälle :P ONNEA!
Eikö pokalta voi kysyä?