teini potkaisi minua täysillä vatsaan
Nyt tosi outo olo. Kipua porkukohdan yläpuolella rinnassa ja naamaa kuumottaa. Talo täynnä lapsia eikä nytbhetkeen mahdollista päästä lääkäriin.
Kommentit (17)
onko sinun lapsiasi talo täynnä, jos niillä on vanhemmat jossain, niin hoitamaan omiaan.
Ei ole normaalia käytöstä teiniltä.
Soitto poliisille ja sitten ensiapuun.
No soitappa kuule ambulanssi. Jos on talo täynnä lapsiakin, ei ole turvallista heille jos tuuperrut lattialle. Sinulla voi olla vaikka sisäistä verenvuotoa tai vahingoittunut sisäelin.
Soitto hätäkeskukseen. Poliisi vie riehujan putkaan ja sinut tarkistaa ambulanssin lääkäri7ensihoitaja.
Hirveätä mikä tilanne. Soitathan jonnekin?
Soitin päivystykseen. Sanoivat dttei vakavia oireita. Seuraillaan teini muuttaa tänään isälleen. Ap
Soita 112! Sinulla voi olla sisäistä verenvuotoa tai joku elin mennyt p*skaksi! Et voi vaaraantaa itseäsi siksi että on ne lapset, kerrot tilanteen hätäkeskukseen ja ne neuvoo miten jatkuu... Kerro meille myös :) ja jaksamisia..
Minkä ikäinen teini? Voimia. Minulla myös vaikea teini. Miten välinne teinin kanssa?
Olisiko paniikkikohtaus? Voimia teinin kanssa. Ei ole normaalia, että käyttäytyy noin.
Minkälaisia jälkeläisiä jotkut kasvattavat. En sallisi minkään ikäiseltä tuollaista käytöstä, tosin en edes haistatteluja. Olisin kovin surullinen tuollaisesta tapahtumasta ja olen kyllä aloittajan puolestakin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:53"]
Minkälaisia jälkeläisiä jotkut kasvattavat. En sallisi minkään ikäiseltä tuollaista käytöstä, tosin en edes haistatteluja. Olisin kovin surullinen tuollaisesta tapahtumasta ja olen kyllä aloittajan puolestakin.
[/quote]
no ne ei välttämättä etukäteen kysele lupia, kun mono heilahtaa
Soita päivystykseen.