Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirani nukutettiin ikiuneen torstaina

Vierailija
24.08.2014 |

Miten pääsen tästä yli.10v yhdessä.ikävä on hirvittävä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistaja ei itse huomaa sitä koiransa hajua. Tottumus on toinen luonto.

Väitän että suuri osa koiranomistajista ei pese koiraansa riittävän usein. Korvissa voi olla tulehduksia ja ne haisee. Hammaskiveä ei poisteta ja suu haisee. Entäpä se kuolan määrä.

Kiimassa nartun takapuoli erittää veristä limaa, lattiat ja matot tahriintuvat. Entäpä sitten peräaukon seutu, pitkäkarvaisilla ulostetta saattaa olla karvoissa ja sitten paskaisella perseellään istuvat matoilla ja jopa sängyillä/sohvassa.

Tiedän toki että on koiranomistajia jotka pitävät koiristaan hyvää huolta, jopa parempaa kuin lapsistaan.

Näyttelykoirat on toki aina hyvin hoidettuja ainakin sitä näyttelyä varten pesty ja puunattu.

Olisiko syytä keskittyä nyt perheeseen ja läheisiin ja lopettaa se koiravainaan palvonta.

Vierailija
22/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. Rakkaan lemmikin menettäminen on hyvin raskasta. Muistele hyviä hetkiä koirasi kanssa ja ajattele, että tarjosit sille hyvän elämän. Ajan kanssa suru helpottaa ja hyvät muistot jää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puruluita:)

Vierailija
24/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo  Näitä asioita ei nyt voi verrata keskenään, tässä puhutaankin sen koiran kuolemasta.

[/quote]

Jos sanotaan "tuota tuskaa ei voi ymmärtää" niin kyllähän ne on verrattavissa. Kyllä täällä muillakin ihmisillä on menetyksen tuskaa kuin vain koiran omistajilla, joten miksi ei voisi ymmärtää?

Vierailija
25/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vertaa koiran ja lapsen kuolemaa???? :D Tää ketju menee kohta pilalle. Mutta ap, ymmärrän tuskasi! Ihan kauhealta se tuntuu.

Vierailija
27/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet silmissä vieläkin kun luen tätä, oman koiran lopettamisesta aikaa noin 1.5 vuotta. Helpottaa pikkuhiljaa, mutta edelleen  ikävä välillä iskee kovaa. Jouduin lopettamaan aran koirani vain 5-vuotiaana agressiivisuuden vuoksi. Se ehkä vielä pahentaa tilannetta. 

Vierailija
28/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:14"]

Kuka vertaa koiran ja lapsen kuolemaa???? :D Tää ketju menee kohta pilalle. Mutta ap, ymmärrän tuskasi! Ihan kauhealta se tuntuu.

[/quote]

Ei kukaan. Siinä vaan todettiin, että voi pahempaakin tuskaa olla kun koiran kuolema. Joten eiköhän siitä koirankin kuolemasta pääse yli.

Vierailija
29/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:10"]Koiranomistaja ei itse huomaa sitä koiransa hajua. Tottumus on toinen luonto.

Väitän että suuri osa koiranomistajista ei pese koiraansa riittävän usein. Korvissa voi olla tulehduksia ja ne haisee. Hammaskiveä ei poisteta ja suu haisee. Entäpä se kuolan määrä.

Kiimassa nartun takapuoli erittää veristä limaa, lattiat ja matot tahriintuvat. Entäpä sitten peräaukon seutu, pitkäkarvaisilla ulostetta saattaa olla karvoissa ja sitten paskaisella perseellään istuvat matoilla ja jopa sängyillä/sohvassa.

Tiedän toki että on koiranomistajia jotka pitävät koiristaan hyvää huolta, jopa parempaa kuin lapsistaan.

Näyttelykoirat on toki aina hyvin hoidettuja ainakin sitä näyttelyä varten pesty ja puunattu.

Olisiko syytä keskittyä nyt perheeseen ja läheisiin ja lopettaa se koiravainaan palvonta.

[/quote]Ylimielinen holhooja tulee paikalle vittuilemaan. Olisko sinun syytä keskittyä perheeseen ja lopettaa toisten loukkaaminen, koska siihenhän sinä vain ja ainoastaan pyrit?

Vierailija
30/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!kuten 30 sanoi!

Vierailija
31/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:20"]

Ylimielinen holhooja tulee paikalle vittuilemaan. Olisko sinun syytä keskittyä perheeseen ja lopettaa toisten loukkaaminen, koska siihenhän sinä vain ja ainoastaan pyrit?

[/quote]

Toiset koiranomistajat pitävät koiraa ihmisen vertaisena joka on kyllä hieman yliampuvaa. Koiran nyt saa kumminkin esim. itse ampua soramontulla, joten ei verrata eläintä ihmiseen jooko.

Vierailija
32/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka meistä voi määrittää että ihmisen arvo maapallolla olisi suurempi kuin koiran tai jonkin muun eläimen? Ihminen telluksen pahin tuhoaja ja vaarallisin yksilö on. Sikäli on turha korostaa miten lapsi on arvokkaampi kuin koira. Koiravihaajat on sydämetöntä ja empatiakyvytöntä sakkia.

Vierailija
33/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira joka on toki rakas omalla tavallaan mutta en koskaan voisi verrata sitä rakkauteen mitä tunnen läheisiä ihmisiä kohtaan. Tuntuu todella oudolta että joku vertaisi koiran kuolemaa läheisen ihmisen kuolemaan...

Vierailija
34/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:31"]

Kuka meistä voi määrittää että ihmisen arvo maapallolla olisi suurempi kuin koiran tai jonkin muun eläimen? Ihminen telluksen pahin tuhoaja ja vaarallisin yksilö on. Sikäli on turha korostaa miten lapsi on arvokkaampi kuin koira. Koiravihaajat on sydämetöntä ja empatiakyvytöntä sakkia.

[/quote]

No ihmislapsi nyt todellakin on tuhat kertaa arvokkaampi kuin koira ainakin meille normaaleille ihmisille jotka emme inhimillistä eläimiä...se ei tarkoita etteikö koira olisi rakas.

Vierailija
35/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:33"]

Minulla on koira joka on toki rakas omalla tavallaan mutta en koskaan voisi verrata sitä rakkauteen mitä tunnen läheisiä ihmisiä kohtaan. Tuntuu todella oudolta että joku vertaisi koiran kuolemaa läheisen ihmisen kuolemaan...

[/quote]

Juuri näin. Koira on koira ja ihminen on ihminen.

Koiranomistajissa on joitain tosi pimeitä yksilöitä jotka nostaa koiransa jalustalle, palvonnan kohteeksi.

Vierailija
36/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:31"]

[/quote]

En minä ole koiran vihaaja, rakastan koiria ja itsellä on ollut 4 suomenajokoiraa ja 3 pystykorvaa metsästyskavereina. Parempia ja luotettavampia kumppaneita ei metsälle saa ja niiden kanssa siellä vietetty aika on korvaamatonta. Kumminkin kun koira on tullut tiensä päähän olen sen itse ampunut vajan takana ja haudannut. En minä ketään edes tuntematonta ihmistä menisi/pystyisi ampumaan vaikka hän eutanasian yhteydessä pyytäsi ja se olisi laillista. Joten kyllä minä sen ihmisen arvon määritten potensiin sata versus koira.

Vierailija
37/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jokus itkenyt hirveästi lemmikkiundulaatin kuolemaa...suru helpotti muutamassa päivässä. Ja joo se undu oli mulle yhtä rakas kuin nykyinen koiranikin. Tosin lemmikki on aina lemmikki eikä voi korvata ihmissuhteita tai ihmisten välisiä tunteita. Otan osaa ap kyllä se siitä.

Vierailija
38/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:20"]

Ylimielinen holhooja tulee paikalle vittuilemaan. Olisko sinun syytä keskittyä perheeseen ja lopettaa toisten loukkaaminen, koska siihenhän sinä vain ja ainoastaan pyrit?

[/quote]

Toiset koiranomistajat pitävät koiraa ihmisen vertaisena joka on kyllä hieman yliampuvaa. Koiran nyt saa kumminkin esim. itse ampua soramontulla, joten ei verrata eläintä ihmiseen jooko.

[/quote]

SINÄ olit se joka alkoi verrata ihmiseen, kertomalla kuinka tajuat kun sinulta on läheisiä kuollut (eli et tajua, kun kerran ne eivät mielestäsi ole verrannollisia, eli koiraa ei oikeastaan sure lainkaan).

Olet todella törkeä ihminen. Miksi internet on täynnä sadisteja?

Vierailija
39/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:33"]Minulla on koira joka on toki rakas omalla tavallaan mutta en koskaan voisi verrata sitä rakkauteen mitä tunnen läheisiä ihmisiä kohtaan. Tuntuu todella oudolta että joku vertaisi koiran kuolemaa läheisen ihmisen kuolemaan...

[/quote]

Miksi oikeastaan edes kommentoit tähän ketjuun?

Vierailija
40/65 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuoden ajan ollut koira ja se on hauska olento josta tykkäämme kaikki kovasti mutta ettäkö se olisi verrattavissa ihmisten, läheisten ihmisten, väliseen rakkauteen, ei todellakaan. Totta kai surisin jos koira nyt kuolisi mutta se on rakas lemmikki eikä missään nimessä voi korvata yhtäkään ihmissuhdetta. En esim kuuna päivänä voisi samassa lauseessakaan puhua rakkaudestani lapsiini ja rakkaudesta koiraani. Hullua jos joku voi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä