Minkälaisille rinnoille ei löydy rintaliivejä?
Eli kysymys kuuluu, että minkälaisille rinnoille on ainakin lähes mahdoton löytää yhtään mistään rintaliivejä. Minä voin aloittaa. Sopiva kuppikoko minulle on 75AA, mutta rinnanympärys on liian tiukka ja puristaa kaikki läskit esiin. Rinnakkaiskokoa 75AAA taas ei ole olemassakaan :( Eli joudun käyttämään rintaliivejä, jotka ovat minulle liian tiukat vaikka monesti laitan niihin yhden leveyttä lisäävän pätkänkin väliin. Miksi ihmeessä kaikkia pienirintaisia ole tehty hoikiksi ja pieniksi?? Vaikka olen normaalipainoinen, niin olen vain yksinkertaisesti liian leveä pienirintaiseksi ilmeisesti :D
Kommentit (93)
Mun ongelma on se, etten vain löydä kauniita ja edullisia liivejä. Siis kun pienirintaiset (a-aa) kaverit voi ostaa liivinsä vaikka perus h&mltä, kun ei tarvitse tukea samalla tavalla. Olen joskus kokeillut vastaavaa, ei toimi. Niskakivut iskee (niitä on muutenkin) ja ei tue niin että näyttäisi hyvältä. En muutenkaan meinaa koskaan löytää omaa kokoani mistään.
Olen muutenkin miettinyt että tahtoisin pienennysleikkaukseen, missä moni sukulainenkin on joutunut käymään. En tiedä niitä kriteerejä, että pääsisinkö edes.
-65E, pieni ja hoikka (152cm/40kg)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:05"]
Noin kevyellä naisella noin iso rinnanalusmitta?
[/quote]Mulla esim. 47-kiloisena 85 A
[/quote]
Niinpä, ja ajattele että Pipsalla ympärysmitta 90. Kuka uskoo?
[/quote]
Kyllä minun on se helpompi uskoa kuin noilla kiloilla 85 cm.
Itse olen 167cm ja 57 g ja ympärysmitta 65 cm.
70K-kokoiset rinnat, ei ihan helpolla löydy rintsikoita. Ei ole oikeasti kiva olla hoikka ja isorintainen siinä vaiheessa, kun lähtee liivikaupoille.
Pienet C-kupit, ns. kainalotissit. väliin mahtuis kolmas. :D tissit lattanat ja leveät. kaarituet usein liian lyhyet, kaarevat tai lähellä toisiaan. Käytän 70C, oikeesti tarttis 65C. niitä joko ei ole, tai sit just kaarien osuus liian kapea.
Itselläni ainakin tosi iso ongelma hyvien liivien löytäminen, pienet rinnat, mutta eivät kiinteät, niin että maatessa valuvat kainaloita kohti :(
Useimmat liivit siis vaan litistää rinnat kasaan tuohon keskelle rintakehää tai nostavat ne liian ylös. Ainoat hyvät ovat yhdet Cubuksen mallit koossa 70C. Ja vaikka tuo c kuulostaa isolta niin ei se mun rinnoissa ja tolla ympärysmitalla ole. Rinnanympärys mulla on 83cm ja siitä rintojen alta 76cm.
[/quote]
En tiedä uskoako vai ei... eivätkö todellakaan tuon kokoiset rintsikkasi nouse yläselkään?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:33"]
Pienet C-kupit, ns. kainalotissit. väliin mahtuis kolmas. :D tissit lattanat ja leveät. kaarituet usein liian lyhyet, kaarevat tai lähellä toisiaan. Käytän 70C, oikeesti tarttis 65C. niitä joko ei ole, tai sit just kaarien osuus liian kapea.
[/quote]
Minulla vähän sama. Rinnat on leveät ja korkeat, mutta littanat. Mittojen mukaan riittäisi kuppikoko B, mutta jos sellaiseen yrittää ahtautua jää puolet rinnasta kaarituen ulkopuolelle. Minäkin käytän 70C:tä tai 65D:tä, niistä täytyy vain löytää sopiva malli, pelkkä oikea koko ei takaa mitään.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:35"]Itselläni ainakin tosi iso ongelma hyvien liivien löytäminen, pienet rinnat, mutta eivät kiinteät, niin että maatessa valuvat kainaloita kohti :(
Useimmat liivit siis vaan litistää rinnat kasaan tuohon keskelle rintakehää tai nostavat ne liian ylös. Ainoat hyvät ovat yhdet Cubuksen mallit koossa 70C. Ja vaikka tuo c kuulostaa isolta niin ei se mun rinnoissa ja tolla ympärysmitalla ole. Rinnanympärys mulla on 83cm ja siitä rintojen alta 76cm.
[/quote]
Ei C-kuppi kyllä kuulosta isolta kenenkään sellaisen mielestä, joka rinnoista jotakin tietää...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:05"]Kerro toki mistä niitä isoja kuppeja pienellä ympäryksellä saa! Ei suomalaisista kaupoista ainakaan.
Kyselee se 65H varustuksen omaava =)
[/quote]
Oletko käynyt katsomassa Changelta?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:02"]
Mulla ei ole kätännössä rintoja ollenkaa, vaan ne nänninpäät jotka näkyy ikävästi paidan läpi ilman liivejä. Mun koko olisi varmaan 80 tai 85 aaa mutta pakko ostaa isommallamkupilla että yltää ympäri. Sitten mulla on niinkuin tekotissit kun pullottaa sellaiset tyhjät kupit. Olen 52 kg ja 168 pitkä, luut on aika isot.
[/quote]
[/quote]
Niin, mehän olemme kaikki yhdestä muotista tehty ja mittasuhteet meillä kaikilla on täysin samat.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:05"]Kerro toki mistä niitä isoja kuppeja pienellä ympäryksellä saa! Ei suomalaisista kaupoista ainakaan.
Kyselee se 65H varustuksen omaava =)
[/quote]
Oletko käynyt katsomassa Changelta?
[/quote]
Changelta on löytynyt rintsikoita ainakin silloin, kun käytin vielä kokoa 65I, nykyään en ole edes yrittänyt käydä katsomassa...
-70K
Raskauden ja epäonnistuneen imetyksen jälkeen tissit on kaksi löysää roikkuvaa pussukkaa, jotka ei enää mitenkään sovi rintsikoihin. Joko ne taittuu keskeltä, tai tursuaa keskelle ja ulos rintsikoista. Kuppi voisi täyttyä muuten, mutta kun muoto on kuin taikinaa, joka löllyy joka suuntaan :(
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:35"]
Itselläni ainakin tosi iso ongelma hyvien liivien löytäminen, pienet rinnat, mutta eivät kiinteät, niin että maatessa valuvat kainaloita kohti :(
[/quote]
Ei C edes kuulosta isolta. Mullakin 70C ja tosissaan "rintani" sisältävät ehkä kaks rasvasolua per kappale. ;D Just ja just saan kaavittua kasaan oman pienen kourani verran tissiä, kun oikein yrittämällä yrittää.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:35"]Itselläni ainakin tosi iso ongelma hyvien liivien löytäminen, pienet rinnat, mutta eivät kiinteät, niin että maatessa valuvat kainaloita kohti :(
[/quote]
Ei C-kuppi kyllä kuulosta isolta kenenkään sellaisen mielestä, joka rinnoista jotakin tietää...
[/quote]
No anteeksi sitten, mutta usein vain kaikissa tissikeskusteluissa iso osa porukasta ihmettelee A kuppien kanssa, että miksi C kuppilaiset väittää rintojensa olevan pienet, kun C on keskikokoinen tai iso heidän mielestään.
Olisin vuosi sitten tarvinnut koon 90A rintsikat, mutta en koskaan törmännyt sellaisiin. Nyt reilusti laihtuneena 85B on ihan hyvä, rinnat ei jostain syystä juuri pienentyneet laihduttaessa merkittävästä ylipainosta melkein normaalipainoon. Mutta sen olen huomannut, että rintaliivien, ja muidenkin vaatteiden, perusteella ylipainoisilla oletetaan olevan aina isot rinnat.
70 E/F, riiippuu niin paljon merkistä. Täältä missä asun ei löydy oikeeta joka kun hintaluokasta yli sata euroa. Yleensä sit helsingin ja tallinnan reissuilla ostan useammat rintsikat.
Tällaisille, joissa muotoa on ns. vain siinä alla, ei siis mitkään pallotissit ja mitään rintavakoa on turha yrittää edes push-upeilla saada aikaan. Eivät pahasti "roiku" kun ovat niin pienet, mutta jos kokoa olisi enemmän niin varmaan mulla olisi roikkotissit. Lisäksi vaihtelevat kokoa kuukautiskierron mukaan, pitäisi hankkia eri liivit aina kierron eri vaiheisiin... Käytän Changen liivien kokoa 65E, jotta kaarituki on tarpeeksi leveä, mutta kyllä tuohon kuppiin (kierron vaiheesta riippuen!!) jää ylimääräistä tilaa. Mulla myös tissit pienenee saman tien jos vähänkin laihdun.
Kerrankos sitä itteesä hemmottelee. Kattele ja suunittele millaiset haluat ja mene ompelijalle teettämään sopivat ja useammat kerralla niin voit hymyillä. Jokuhan ne kaupankin liivit tekee ja onpa totta, että ei ne kaikki oo mukavia ja kun mukavan mallin löytää niin mä ainakin ostan kerralla useemmat, kun nekin vanhenee.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:35"]Itselläni ainakin tosi iso ongelma hyvien liivien löytäminen, pienet rinnat, mutta eivät kiinteät, niin että maatessa valuvat kainaloita kohti :(
[/quote]
[/quote]
No anteeksi sitten, mutta usein vain kaikissa tissikeskusteluissa iso osa porukasta ihmettelee A kuppien kanssa, että miksi C kuppilaiset väittää rintojensa olevan pienet, kun C on keskikokoinen tai iso heidän mielestään.
[/quote]
No isot ne ei silti ole, maksimissaan keskikokoiset.
-70K, joka olisi varmaan sitten pelkkää tissiä, jos c-kuppia joku pitää isona
[/quote]
Niinpä, ja ajattele että Pipsalla ympärysmitta 90. Kuka uskoo?