Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisille rinnoille ei löydy rintaliivejä?

Vierailija
24.08.2014 |

Eli kysymys kuuluu, että minkälaisille rinnoille on ainakin lähes mahdoton löytää yhtään mistään rintaliivejä. Minä voin aloittaa. Sopiva kuppikoko minulle on 75AA, mutta rinnanympärys on liian tiukka ja puristaa kaikki läskit esiin. Rinnakkaiskokoa 75AAA taas ei ole olemassakaan :( Eli joudun käyttämään rintaliivejä, jotka ovat minulle liian tiukat vaikka monesti laitan niihin yhden leveyttä lisäävän pätkänkin väliin. Miksi ihmeessä kaikkia pienirintaisia ole tehty hoikiksi ja pieniksi?? Vaikka olen normaalipainoinen, niin olen vain yksinkertaisesti liian leveä pienirintaiseksi ilmeisesti :D

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. 75aa:n rinnakkaiskoko ei ole 75aaa, vaan 80aaa

Vierailija
2/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:05"]

Laihduta. 75aa:n rinnakkaiskoko ei ole 75aaa, vaan 80aaa

[/quote]

No laihdutus ei auta, kun se rinnanympärys vaan sattuu olemaan minulla hyvin leveä kohta. Ei niitä luita siitä pysty mitenkään pienentämään. 80AAA kokoa ei ole olemassakaan, kuten ei myöskään 80AA. Joskus sitä vaan toivoisi olevan enemmän samanlainen kuin muut, se keskiverto, niin kaikesta löytyisi sopiva koko :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviitko oikeasti liivejä?

Vierailija
4/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis trikoosta tehdyt venyvät "liivit"?

Vierailija
5/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.littlewomen.com/aaa-bras

koko 36 AAA vastaa kokoa 80 AAA. Tilaa netistä

Vierailija
6/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:05"]Laihduta. 75aa:n rinnakkaiskoko ei ole 75aaa, vaan 80aaa

[/quote]

Laihduta? Ensinnäkin laihduttaminen ei kavenna luustoa, toiseksi ap.kertoi olevansa normaalipainoinen

Vierailija
7/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä edes tarvit liivejä? Osta sellainen sloggin toppi.

Vierailija
8/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole helppoa löytää hyviä ja istuia liivejä myöskään koossa 65H. Luojalle kiitos netistä ja mahdollisuudesta tilata vaatteita ulkomailta.

Ero tuohon AAA koon ongelmaan toki on iso, vaikka molemmat ääripäitä onkin, koska se pieni ei tarvitse muuta kuin nännit piiloon kun taas iso tarvitsee tukea ja paljon.

Vierailija
9/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:29"]

[/quote]

Tarvitsen kyllä. Ilman rintaliivejä tuntuu inhottavalta, kun rinnat vain heiluvat vapaina. Myöskin urheilu koskee, jos mikään ei pidä niitä tiiviisti paikallaan.

Taisi käydäkin niin, että minä olen ainoa, jolla on vaikeuksia löytää sopivia liivejä :) Miten minä luulin, että myös todella isorintaiset eivät millään meinaa löytää hyviä liivejä tai esimerkiksi todella kapeat sirot naiset, joilla on todella isot rinnat.

Ap

Vierailija
10/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:29"]

[/quote]

Tarvitsen kyllä. Ilman rintaliivejä tuntuu inhottavalta, kun rinnat vain heiluvat vapaina. Myöskin urheilu koskee, jos mikään ei pidä niitä tiiviisti paikallaan.

[/quote]

Onko kokosi varmasti AA? Kun minulla ennen lapsia oli A-kupin rinnat, eivät ne todellakaan HEILUNEET mihinkään. Korkeintaan vähän tärisivät, mikä ei haitannut urhielua mitenkään.

Vierailija
11/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:35"]

Laihduta? Ensinnäkin laihduttaminen ei kavenna luustoa, toiseksi ap.kertoi olevansa normaalipainoinen

[/quote]

Kyllä se kaventaa, läski sulaa myös sieltä luiden alta. Tosin 75-80cm rinnanympäryksellä välttämättä mitään ylipainoa/laihdutustarvetta ei ole, tämä vain yleiskommenttina yllä esitettyyn harhaluuloon.

Vierailija
12/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Rintani ovat isot, riippuvat ja suht löysät vaikka nuori olenkin. Lisäksi vasen on hieman oikeaa isompi. Kuppimallin on oltava sellainen, että suurin osa rinnasta mahtuu sisään, muuten pursuilee rumasti yli. Hyvän koon löytymistä hankaloittaa tuo puoliero, jos oikea mahtuu kuppiin niin vasen pursuaa... Tähän vielä itsepintaiset nännit jotka töröttävät kaikesta mahdollisesta läpi joten liivien on oltava paksut, mutta kuitenkin sellaiset jotka eivät lisää hinkkien kokoa entisestään... huoh.

Vierailija
13/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kätännössä rintoja ollenkaa, vaan ne nänninpäät jotka näkyy ikävästi paidan läpi ilman liivejä. Mun koko olisi varmaan 80 tai 85 aaa mutta pakko ostaa isommallamkupilla että yltää ympäri. Sitten mulla on niinkuin tekotissit kun pullottaa sellaiset tyhjät kupit. Olen 52 kg ja 168 pitkä, luut on aika isot.

Vierailija
14/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös kivaa, kun ympärysmitta on 100 tai 105 ja kuppikoko D tai E. Pieniä ympärysmittoja saa kyllä vaikka miten isoilla kupeilla, mutta iso ympärysmitta ja siihen nähden pienehkö kuppikoko on hankala yhdistelmä.

Vierailija
15/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:02"]

Mulla ei ole kätännössä rintoja ollenkaa, vaan ne nänninpäät jotka näkyy ikävästi paidan läpi ilman liivejä. Mun koko olisi varmaan 80 tai 85 aaa mutta pakko ostaa isommallamkupilla että yltää ympäri. Sitten mulla on niinkuin tekotissit kun pullottaa sellaiset tyhjät kupit. Olen 52 kg ja 168 pitkä, luut on aika isot.

[/quote]

Noin kevyellä naisella noin iso rinnanalusmitta? 

Vierailija
16/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:02"]

Se on myös kivaa, kun ympärysmitta on 100 tai 105 ja kuppikoko D tai E. Pieniä ympärysmittoja saa kyllä vaikka miten isoilla kupeilla, mutta iso ympärysmitta ja siihen nähden pienehkö kuppikoko on hankala yhdistelmä.

[/quote]

Kerro toki mistä niitä isoja kuppeja pienellä ympäryksellä saa! Ei suomalaisista kaupoista ainakaan.

Kyselee se 65H varustuksen omaava =)

Vierailija
17/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma taitaa olla se, että näistä 15-40€ liiveistä ei löydy hyvin ja huolella tehtyjä malleja - eikä muita kaupoista tahdo löytyä. Olen itse käyttänyt monia eri liivejä (sloggeja olen viimeksi ostanut), mutta parhaat ovat olleet Anitan 2001 ostetut liivit. Eivät ole kauniit ja värikin sinertää, mutta istuvuus hyvä ja pesukonepesuista huolimatta melkein täydelliset. Joku Stokka on täynnä liivejä, mutta harvat niistä istuvat minulle. Anitan istuvat aina - harmi vaan, ettei saa monesta paikasta - ja mieluiten sovitan paikan päällä.

Vierailija
18/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan löydä täydellisiä/todella hyviä rintsikoita mun rinnoille. Ne on vähän kaukana toisistaan ja suht leveät mutta muuten pienehköt tai keskikokoiset eivätkä ne ole kauhean kiinteät ja terhakat. Eivät siis roiku kauheasti mutta eivät ole läheskään pallot. Rinnakkaiskoot eivät toimi minulla. Mitta alta on 74cm ja koon pitäisi olla D70 mutta kaarituki on liian pieni/lyhyt. Eli D75 olisi aika hyvä mutta silloin ympärys on löysä.

Vierailija
19/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:05"]

Noin kevyellä naisella noin iso rinnanalusmitta? 

[/quote]Mulla esim. 47-kiloisena 85 A

Vierailija
20/93 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

60DD. Noita löytyy aina silloin tällöin, mutta hinta on aina korkea ja ulkonäkö ruma tai vähintäänkin tylsä. Yleensä tuppaa valikoimassa vaan olemaan 65ympärystä tai jos 60ympärystä löytyy, niin kuppi loppuu kokoon C. Netistä ulkomailta tilaaminen aina niin sirkipeliä, jos ei sovikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi