Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pitää minua itsestäänselvyytenä!

Vierailija
24.08.2014 |

Mistäkö tiedän? No siitä, että se ei laihduta! Ja kohteleekin usein tylysti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piru sentään, laihduta sinä sen miehesi painon verran pois elämästäsi! Jo loppuu kaltoinkohtelu ja tyly käytös.

Vierailija
2/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma mikä sika! Nalkuta sille aamusta iltaan, niin eiköhän se paksukainen opi syömään palsternakkaa ja lehtikaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pitäis vain ymmärtää sen stressiä ja mt-ongelmia ja olla kiltisti. Inhottavaa.

Ap

Vierailija
4/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:27"]

Ehkä mun pitäis vain ymmärtää sen stressiä ja mt-ongelmia ja olla kiltisti. Inhottavaa.

Ap

[/quote]Miksi? Onko hän sinulle hyvin hyvin läheinen, oletko vastuussa miehestäsi? Tuskin, joten mies etsiköön itselleen uuden ymmärtäjän tai tylyttäköön vaikka vanhempiaan. Sinulle mies on täysin vieras ihminen, joka on nyt vain sattunut eteesi osumaan, miksi sinun pitäisi elämäsi tuhlata vieraan takia?

Vierailija
5/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lasten takia eroamassa, kaipaan keinoja kestää.

Mies on jopa sanonut olevansa tarkoituksella kova ja tyly, jotta mielenkiintoni pysyisi yllä JA että pysyisin ikään kuin kurissa. Oikeasti olen ihan helvetin kyllästynyt. Itselleen mies kyllä vaatisi lämmintä ja ymmärtäväistä kohtelua.

Ap

Vierailija
6/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa kestämään tylyä miestä? Ap

Vierailija
8/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala esittää välinpitämätöntä. Älä näytä loukkaantuvasi vaan naureskele miehelle kun hän raivoaa ja tylyilee. Keksi paljon omia menoja ilman miestä. Tee kotonakin asioita vain itsellesi, esim. keität kahvit tai käyt yksin saunassa ja sammutat sen jälkeesi. Älä reagoi, niin mies menettää voimansa. Jos hän kohtelee kauniisti sinua, näytä että pidät siitä. Lue asuntoilmoituksia, puhu yhden ihmisen palkalla toimeentulemusesra, kehu kaverin ihanaa miestä. Mainitse joku mukava mies nimeltä silloin tällöin. Pidä mies varpaillaan.

Vierailija
9/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suututtaa miestä lasten takia. ..

ap

Vierailija
10/10 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten tee mitään. Hyviä vinkkejä sait.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme