Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
IHANA! Meidän 3v. tyttö lukee kaksplussaa ja kuuntelee samalla musiikkiteeveetä ja jalat heiluu musiikin tahdissa :)
28.08.2006 |
Odottelee jo kovin vauvaa pois äidin masusta :)
" sit ku vauva tulee pois, ni sit on kivaa. Mennään pyöräilemään, mä menen ihan ite omalla pyörällä."
Voi että :)
Kommentit (2)
(siltä näyttäis) ja pety hirveästi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vauvalehteä ym?
Kannattaa selittää sille ettei se vauvaelämä nyt niin auvoista ole, siitä ei saa heti leikkikaveria kun vaan itkee, syö, kakkaa ja nukkuu..