Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jaahas.. Testi oli perjantaina nega mutta menkat jääneet junasta, kun ei näy ei kuulu.
28.08.2006 |
Mistähän voisi olla kyse?
Tein perjantaina 25/26 testin, kun raskauden mahdollisus on olemassa, kun otin juhlissa lauantaina muutaman siiderin.
Testi oli putipuhdas nega.
Nyt kuitenkaan mitään ei näy ei kuulu.
Ei jomota alamahaa, ei ole koko ajan supernälkä, ei vituta kaikki mahdollinen maan ja taivaan välillä ja siivousrätitkin on saaneet olla rauhassa.
Nyt on siis kiertopäivä 28/26. Uutta testiä en millään viitsisi tehdä, kun en millään viitsisi tuhlata sitä kokonaista 6 euroa siihen " kusitikkuun" . Juu, olen pihi, pirun pihi olenkin=P
Voiko jotain muuta syytä olla kuin raskaus? Mistä syistä kk kierto pitenee?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa