Olen ylpeä itsestäni!! Tämän päivän syömiseni:
Kahvia kera maidon, kanankoipi runsaalla määrällä kurkkua ja muutama ruokalusikallinen riisiä, ja ruokalusikallinen jauhelihakastiketta (maistoin) ! Kalorit jää alle tonnin!! :D Jes!
Kommentit (10)
Nii, ohan tässä jo puol tuntia menny...
Joo siis sori, kello onki jo noin paljon! No eilen!! Ap
No tuossa määrässä ei ole likimainkaan tonnia! Syöt liian vähän.
Ei mua haittaa jos oon laiha läski. Haluun vaan olla hoikempi.. :/ Ap
Kiva kun nahka roikkuu ja luut kolisee eikä oo mitään muotoja :)
Tuolla menolla repsahdat pahemman kerran huomenna/lähipäivinä. Ruokaa IHAN liian vähän.
Ps. En ole mikään kateellinen läski, paino 50kg, satun vaan tietämään mistä puhun.
No ei niitä muotoja ahmimalla rasvaa tule. Päinvastoin, höllyy vaan enempi!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:37"]Tuolla menolla repsahdat pahemman kerran huomenna/lähipäivinä. Ruokaa IHAN liian vähän.
Ps. En ole mikään kateellinen läski, paino 50kg, satun vaan tietämään mistä puhun.
[/quote]Äähh hankkikaa itsekuri.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:37"]Tuolla menolla repsahdat pahemman kerran huomenna/lähipäivinä. Ruokaa IHAN liian vähän.
[/quote]Äähh hankkikaa itsekuri.
[/quote]
Sellainenkin löytyy, en vaan ymmärr miksi kiduttaa kehoaan kun parempiakin tapoja laihtua löytyy. Ja oli itsekuria tai ei, niin jos tuolla tyylillä jatkaa, ei siitä mitään hyväkään seuraa.
Mutta toki, oma kroppasi, tee mit lystäät.
No jippii? Laiha läski on kaunistaaa!