Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia KOMEA kiinnostuu seinäruususta?

Vierailija
23.08.2014 |

Kriisi. En oo mikään älyttömän hehkee, mut en susirumakaan. Nyt kuitenkin yks älyttömän hyvännäkönen on iskeny silmänsä muhun.. Ei oikeen tiiä mitä ajatella. Semmonen nuorehko mies joka "sais kenet vaan".. Tukekaa te joilla kokemusta :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:24"]

Haluaa helppoa .... ? Älä mene lankaan.

[/quote]

eikö saa naida halutessaan

Vierailija
22/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:15"]

Ei olla siis kertaakaan juteltu kasvotusten, on vaan nähny mut pari kertaa ni sen perusteella.. mulla on huono itsetunto joo, mut en siltikään käsitä että miks minä. Kiva lukee vastauksia, aina yhtä värikästä :D -ap

[/quote]

Ymmärrän kyllä tuntemuksesi. Joskus itsekin ihmettelin ääneen, miten ihmeessä muhun nyt ihastutaan (useampi tapaus pienen ajan sisään) ja joku sanoi, että hänestä siinä ei ole mitään ihmeellistä. Huono itsetunto mulla vaan oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt tässä viimeaikoina kun eräs mukava komistus  todella paljon seurassani viihtyy. Että miten muka TUO nyt MINUSTA olisi OIKEASTI kiinnostunut.

En tosiaan ole mikään kedon kaunein kukkanen. Vähän nuupahtaneelta takiaiselta näytän :(

Vierailija
24/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että tosi komea mies otti yhteyttä ja alkoi osoittaa kiinnostusta. Otti yhteyttä, koska oli kuullut, että ollaan samassa elämäntilanteessa ja vaikutin fb:n perusteella mielenkiintoiselta. 

Itsekin olen ihan nätti, mutta en ulkoisesti tai muun menestyksen kannalta samalla tasollakuin mies tai hänen entiset naisensa. Mutta se yhteinen tekijä ratkaisi ainakin alussa. 

Nyt ollaan oltu yhdessä yli vuosi, ja vaikka välillä on vaikeaa, niin tämän miehen minä haluan. Välillä tulee itsetuntoni kanssa ongelmia, mutt ehkä niistä vielä päästään. Miehelle en ole sanonut näistä itsetunto- ja alemmuuskompleksiongelmista, jotka kohdistuu erityisesti eksään. Kannattaisiko?

Ap:lle haluaisin sanoa, että kannattaa kokeilla, miten pitkälle juttu kantaa? En olisi minäkään silloin uskonut.. :)

Vierailija
25/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoja ajatuksia, kun vaihdettuani paikkakuntaa opiskelun myötä sain useiltakin tyypeiltä huomiota. Mutta kun nyt katselen nuoruusaikaisia valokuvia, niin ihan nättihän minä olin, en kaunotar, mutta suloinen. Itsetunto oli vain silloin huono. 

Vierailija
26/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. jatkaa vielä.

En sitten tiedä olenko realisti vai onko minulla vain heikko itsetunto, mutta vaikeina hetkinä olen ajatellut ongelmien johtuvan siitä, etten ole tarpeeksi upea. Ei pitäisi verrata itseään miehen exiin vaan ymmärtää, että olen aivan erilainen heihin verrattuna ja toisella tavalla ihana. Ja se toinen tapa oikeesti ratkaisi tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi