Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia KOMEA kiinnostuu seinäruususta?

Vierailija
23.08.2014 |

Kriisi. En oo mikään älyttömän hehkee, mut en susirumakaan. Nyt kuitenkin yks älyttömän hyvännäkönen on iskeny silmänsä muhun.. Ei oikeen tiiä mitä ajatella. Semmonen nuorehko mies joka "sais kenet vaan".. Tukekaa te joilla kokemusta :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa helppoa .... ? Älä mene lankaan.

Vierailija
2/26 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on aspergeri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on muutakin kuin ulkonäkö.  Jos teidät sielut sopii yhteen? Energiakentät kaartuu sopivasti.

Vierailija
4/26 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit vaan teidän ulkonäköjä?

Vierailija
5/26 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että löytäisi huonolla itsetunnolla varustetun typsykän, jonka voisi sitouttaa itseensä ja alistaa kotiorjakseen. Huono enne.

Vierailija
6/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei ole pinnallinen ihminen.

Vierailija
7/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:46"]

Ihmisissä on muutakin kuin ulkonäkö.  Jos teidät sielut sopii yhteen? Energiakentät kaartuu sopivasti.

[/quote]

"Energiakentät kaartuu sopivasti." Vittu mitä hippipaskaa, ihan ku Haloo Helsingin Ellin suusta! A ha ha!

Vierailija
8/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan mä oon nyt varmaan suurin rikollinen ikinä kun näin sanon, mutta kaikki EIVÄT ajattele pelkkää ulkonäköä. Ehkä se oikeasti pitää susta?

Vierailija
9/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallisen näköinen, mutta positiivinen ja luontaisesti flirtti nainen. Mulla on jumalattoman komea rakastaja (molemmat eronneita, lapsia on, emme halua seurustella, koska uusi kumppani ei meistä sovi pienten lasten arkeen), enkä mieti miksi. Kemiat toimivat tolkuttoman hienosti ja olemme onnellisia. Joskus käy tuuri. Jos hän pitää mua yhtä hottina kuin minä häntä, se riittää.

Vierailija
10/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan sen mielestä nätti. Makuja on monia. Vaikka itse et pidä itseäni kauniina joku muu voi pitää. Sulla voi myös olla huono itsetunto. Mulla oli ainakin niin.

Vierailija
11/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta taas näitä vastauksia. Jos on komea mies niin se tarkoittaa, että on mielisairas paskiainen joka vain haluaa alistaa muita. Jepjep. Toivottavasti en ole komea.

Vierailija
12/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:59"]

Siksi, että löytäisi huonolla itsetunnolla varustetun typsykän, jonka voisi sitouttaa itseensä ja alistaa kotiorjakseen. Huono enne.

[/quote]

Joko tuo edellinen tai se, että tyyppi on muuten heikkolahjainen. Usko pois, komeat miehet, "jotka saisivat kenet tahansa", EIVÄT aidosti kiinnostu seinäruusuista.

Tai sitten sulla on huono käsitys itsestäsi ja oletkin todella kaunis??

Miksi ylipäätään pidät ulkonäköä niin tärkeänä?

Vierailija
13/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:59"]

[/quote]

Joko tuo edellinen tai se, että tyyppi on muuten heikkolahjainen. Usko pois, komeat miehet, "jotka saisivat kenet tahansa", EIVÄT aidosti kiinnostu seinäruusuista.

Tai sitten sulla on huono käsitys itsestäsi ja oletkin todella kaunis??

Miksi ylipäätään pidät ulkonäköä niin tärkeänä?

[/quote]

Itse taidat pitää. Eikö sitä komeaa voi viehättää ap:n luonne, huumorintaju, äly, mukavuus tms.?

Vierailija
14/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sussa on jotain muuta kuin niissä ns kauniissa. oot fiksu? tai hauska? tai mukava? kivaa seuraa?

Vierailija
15/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee sussa jotain mitä eivät muuta näe. Sä olet upea noinkin! Lähde seikkailuun. Mutta varo tietenkin, jos sellainen koko kylän mies. :)

Vierailija
16/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen täytyy olla myös fiksu siinä tapauksessa eikä pelkästään komea. Komea saa naiset pyörimään muutenkin ympärillään. Alkuun se on mukavaa mutta siihenkin kyllästyy. Jossain vaiheessa alkaa kiinnostaa juurikin ne ujot seinäruusut jotka eivät juoksekaan perässä. Ehkä heillä onkin enemmän annettavaa kuin näillä pintaliitäjillä ja ulkonäkökeskeisillä ihmisillä... Ja niin oli ja se oikea löytyi. Nimimerkillä kokemusta on...

Vierailija
17/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut aina seinäruusu. Sitten kerran yksissä häissä, kun istuin taas yksin katsomassa kun muut tanssii tuli eräs komea mies hakemaan tanssilattialle ja ihmetteli miten oon yksin. Hän oli kiinnostunut musta siksi, koska vaikutin jotenkin mysteeriltä ollessani yleensä yksin (oli nähnyt mut usein yliopistolla ja parit samat häät on ilmeisesti juhlittu) ja olin kuulemma söpö. :D Päädyttiin lopulta naimisiin asti.

Vierailija
18/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten heräsit päiväunilta. miksi sulla olisi nettiyhteys lavatansseissa? 

Vierailija
19/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla siis kertaakaan juteltu kasvotusten, on vaan nähny mut pari kertaa ni sen perusteella.. mulla on huono itsetunto joo, mut en siltikään käsitä että miks minä. Kiva lukee vastauksia, aina yhtä värikästä :D -ap

Vierailija
20/26 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet täysin susiruma. Vaikuttaa siltä että mies on tosissaan kun ei halua perässään juoksentelevia feikkejä naisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme