Alapää löystyi synnytyksessä
Alapääni repesi pahasti synnytyksessä ja jouduttiin laittamaan tikit. Huomasin jälkivuodon aikaan kun istuin pöntöllä, että tavaraa holahtaa turhankin vikkelään ulos. Nyt kun olen tarkastellut ja koetellut parantunutta alapäätäni, niin kauhukseni olen huomannut että se on valtava! Mitä voin tehdä? En uskalla harrastaa seksiä mieheni kanssa, ettei hän vaan huomaa kuinka kauhean löysä olen! "Sinne" uppoaisi vaikka 1,5l kokispullo.. Mitä voin tehdä? Jumppaaminen on kovin työlästä!
Kommentit (32)
Kuulat pimppuun ja vaunulenkille. :D Vaihtaisin paikkoja jos voisin, itse repesin niin pahasti että lääkäri ompeli paikat ihan liian tiukalle ja seksi on tuskaa.
Siis oikeesti? Olen synnyttänyt 3 lasta alakautta ja mitään eroa ei pysty näkemään verrattuna vaikka siihen kun olin 13 v. Varmaan sisältä ei niin tiukka mutta ulkonäöllisesti ihan sama.
Mistä voin tilata kuulat huomaamattomasti? Voiko alapäätä kiristää leikkauksella?? Paljonko maksaa?
AP
minkä aikaa synnytyksestä on? ei se hetkessä parane ja kutistu takaisin. osta kuulat ja pidä niitä!
Ette oo tosissanne. TAAS tämä sama aihe. Mikä hiton pakkomielle joillain on tästä aiheesta?
Huoh.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:27"]
Siis oikeesti? Olen synnyttänyt 3 lasta alakautta ja mitään eroa ei pysty näkemään verrattuna vaikka siihen kun olin 13 v. Varmaan sisältä ei niin tiukka mutta ulkonäöllisesti ihan sama.
[/quote]
Miten tämä kommentti auttaa ap:tä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:27"]
[/quote]
Miten tämä kommentti auttaa ap:tä?
[/quote]ei auta mut vähän liioittelun makua, vai muuttuuko alapää jättireiäksi yleensä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:29"]Mistä voin tilata kuulat huomaamattomasti? Voiko alapäätä kiristää leikkauksella?? Paljonko maksaa?
AP
[/quote]
Vaikka ihan net anttilasta? Miten kauan synnytyksestä on?
Synnytyksestä on nyt 2kk, ukko vonkasi seksiä jo kuukausi sitten mutten ollut vielä valmis. Nyt on kauhea stressi päällä kun tämä alapää on aivan levinnyt!
AP
Ei ne kuulatkaan loputtomiin auta. Kroppa palautuu synnytyksestä minkä palautuu ja siihen muuttuneeseen kroppaan tottuu. Kohta olet tällä palstalla väittämässä muille miten synnytys ei muuta mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:36"]Synnytyksestä on nyt 2kk, ukko vonkasi seksiä jo kuukausi sitten mutten ollut vielä valmis. Nyt on kauhea stressi päällä kun tämä alapää on aivan levinnyt!
AP
[/quote]
Hei haloo, ei noin vähältä ajalta voi sanoa että on liian löysä. Itse sain puristusvoiman takaisin osittain 3kk synnytyksestä kovalla harjoittelulla ja lenkeillä.
Siis miksi ihmiset ulisee tästä aiheesta?? Sehän nyt on selvää että alatiesynnytyksessä löystyy paikat ja jumpalla palautuu ihan hyväksi. Tarviiko päivässä tehdä 250 tätä koskevaa aloitusta, kun varmaan neuvolastakin saa vastauksia ja ohjeita.
Voinko sanoa miehelle että odottaa vielä kuukauden? Tilaan heti kuulat ja alan jumppaamaan alapäätäni. Pelkään, että mies käy vieraissa sillä aikaa! Help!!
AP
Ymmärrän sua todella hyvin ap! Jälkitarkastuksessa lääkäri totesi, että kaikki on kuten pitääkin ja ihmetteli kun aloin parkumaan ääneen. Koin, että se paikka, joka olisi aiemmin pystynyt pitämään nuppineulan päätä lihasvoimin oli kuin valtava lörppä aukko. Siitäkin huolimatta, että olin tehnyt lantiopohjan jumppaa raskausaikana ja heti synnytyksen jälkeen.
Rakastan uimista ja menin uimaan innoissaan pari viikkoa jälkitarkastuksen jälkeen. Kävin pissalla ennen altaaseen menoa koska pidätyskyky oli vähän niin ja näin. Uin intopinkeenä 50m ja yht'äkkiä huomasin kusevani altaaseen. Enkä voinut lopettaa. Todella pahin häpeä ja alennustila mitä olen kokenut.
Nyt tuosta on kulunut 15kk. Jumppaa on tehty välillä enemmän, välillä vähemmä. Seksi aloitettiin noin 2kk synnytyksestä. Seksin harrastaminen on mitä parhainta jumppaa lantiopohjalle ja auttaa palautimisessa.
Mutta viime viikolla kävin uimassa ekaa kertaa vuoteen. Vasta kun olin kauhonut 2km tajusin että wautsi wau, rouvalla on pidätyskyky kohdillaan. Pystyn jo juoksemaan lenkilläkin, vaikka pieni pissahätä tuntuisi. Menkkojen aikaan paikat on hieman löysempänä selvästi, mutta kierukan kanssa on menkkojakin todella harvoin.
Kyllä se siitä. Suosittelen sitä jumppaa. Tulokset huomaa nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:01"]
Ymmärrän sua todella hyvin ap! Jälkitarkastuksessa lääkäri totesi, että kaikki on kuten pitääkin ja ihmetteli kun aloin parkumaan ääneen. Koin, että se paikka, joka olisi aiemmin pystynyt pitämään nuppineulan päätä lihasvoimin oli kuin valtava lörppä aukko. Siitäkin huolimatta, että olin tehnyt lantiopohjan jumppaa raskausaikana ja heti synnytyksen jälkeen.
Rakastan uimista ja menin uimaan innoissaan pari viikkoa jälkitarkastuksen jälkeen. Kävin pissalla ennen altaaseen menoa koska pidätyskyky oli vähän niin ja näin. Uin intopinkeenä 50m ja yht'äkkiä huomasin kusevani altaaseen. Enkä voinut lopettaa. Todella pahin häpeä ja alennustila mitä olen kokenut.
Nyt tuosta on kulunut 15kk. Jumppaa on tehty välillä enemmän, välillä vähemmä. Seksi aloitettiin noin 2kk synnytyksestä. Seksin harrastaminen on mitä parhainta jumppaa lantiopohjalle ja auttaa palautimisessa.
Mutta viime viikolla kävin uimassa ekaa kertaa vuoteen. Vasta kun olin kauhonut 2km tajusin että wautsi wau, rouvalla on pidätyskyky kohdillaan. Pystyn jo juoksemaan lenkilläkin, vaikka pieni pissahätä tuntuisi. Menkkojen aikaan paikat on hieman löysempänä selvästi, mutta kierukan kanssa on menkkojakin todella harvoin.
Kyllä se siitä. Suosittelen sitä jumppaa. Tulokset huomaa nopeasti.
[/quote]
Huomasiko miehesi paikkojen löystyneen? Tuliko mitään kommenttia? Millaisena seksielämänne on pysynyt synnytyksen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:47"]
Voinko sanoa miehelle että odottaa vielä kuukauden? Tilaan heti kuulat ja alan jumppaamaan alapäätäni. Pelkään, että mies käy vieraissa sillä aikaa! Help!!
AP
[/quote]
No ehkä tuo viimeinen lause on se varsinainen ongelma. Aikuisen miehen pitäisi tajuta tilanne.
Ongelma on se, ellei toinen tajua synnytyksen jälkeen paikkojen olevan luonnostaankin vähän muuttuneet. Toinen ongelma sinun taholtasi on se, jos aiot pitää tämän takia miestä puutteessa.
Keskityt nyt vain jumppaamaan ja käyt siellä leikkauksessa. Miehesi kuitenkin huomaa sen vaikkei puhukaan. Varmasti tukee sinua asiassa. Muuten voi seksielämä kärsiä.
Sen kun aloitatte vain seksielämän, paikkoja voi kyllä treenata siinä samalla. Paljon vaikeampaa miehellä olla ilman.
"Jumppaaminen on työlästä"... juu, no sit varmaan kannattaa vain tyytyä tilanteeseen.