Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha on liian vanha?!

Vierailija
28.08.2006 |

Miten vanhana teidän mielestä mies on liian vanha tekemään lapsia? Oma mieheni on melkein viisikymmentä, mutta erittäin nuorekas ja urheilullinen. Odotamme kummankin ensimmäistä lasta ja valitettavasti olemme joutuneet jopa perhepiirissä selittämään valintojamme.

He ovat sitä mieltä, että mieheni on aivan liian vanha saamaan lapsia.

Raskaus alkoi aivan täysin luomusti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt: isä on 70 kuin poika on 20. Sairasta!!

Vierailija
2/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuli uudestaan isäksi.

Ei lapsia pitäisi sen takia jättää tekemättä. Monet saattavat olla erittäin hyviä isejä tuossa iässä. Ei ikä kerro kaikkea.

Jotkut vanhenee nopeammin kuin toiset ja jotkut lapset elävät täysin ilman isiä. Ei kannata tuomita. Tosin itse kyllä kannustaisin tekemään lapsia hieman aiemmin kuin 50. Ap, miten vanha itse olet?

Vierailija
4/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joilla ei varmaankaan ole kokemusta iäkkäistä vanhemmista ja vanhemmuudesta iäkkäämpänä.

Oma läheinen serkkuni odottaa nyt esikoistaan, 39 vuotiaana. Hänen miehensä on 46 -ja siis tulossa isäksi ensimmäistä kertaa.

Heistä paistaa tyyneys, onni, rauhallisuus ja lapselle omistautuminen, mikä tuossa vaiheessa on tärkeintä pikkuista ajatellen.

Ei ole yhtä ainoaa ikää äidiksi ja isäksi!

T:29-vuotias äiti, jolla 2vee poika ja nyt rv10.

Vierailija
5/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä liian vanha. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
6/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...joilla ei varmaankaan ole kokemusta iäkkäistä vanhemmista ja vanhemmuudesta iäkkäämpänä.

Oma läheinen serkkuni odottaa nyt esikoistaan, 39 vuotiaana. Hänen miehensä on 46 -ja siis tulossa isäksi ensimmäistä kertaa

Eihän näillä ole ikäero kuin hikiset 7 v. Onnea vaan.

Vierailija
7/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei aina mene niin kuin suunnitellaan.

Vierailija
8/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä täyttää mielestänne kriteerit.

Uskon, että ihminen, joka aina on noin valmis tuomitsemaan toiset, ei voi olla älyltään suuren suuri.

Onnea ap:lle vauvan odotuksesta, pärjäilette varmasti ja olette hienoja vanhempia, uskon sen:)

Vierailija
9/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 49-vuotias, itse olen 10 vuotta nuorempi, ja meillä on 4 ja 1,5-vuotiaat pojat, perheeseen kuuluu myös 9 vuotias aiemmasta avioliitostani.

Mieheni ei liian vanha isäksi eikä mieheksi. Vaan minusta jopa parempi isä, kun exäni oli 30-vuotiaana esikoiselleni. Mieheni ottaa isyyden tosissaan, käyttää aikaansa lastensa kanssa ja lapset ovat hänelle aarteita, kultaakin kalliimpia, niitä joista hän ei enää uskaltanut edes unelmoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi