Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilannut elämäni, enkä voi aloittaa parisuhdetta.

Vierailija
23.08.2014 |

Surettaa oma tilanteeni, mut minkäs voin. Itse olen oman kuoppani kaivanut ja saan rypeä kunnes nousen täältä omin jaloin ylös.

eli luottotiedot menny, ulosotossa ehkä 10 000, 1 lapsi, jonka isän kanssa yhteishuoltajuus, mutta isää ei hirveästi kiinnosta ja tapaa lasta kerran puolessatoista viikossa. 

Ikää 26 ja yksin. Monet pakit olen joutunut antamaan miehelle, koska en vain voi alkaa parisuhteeseen miehen kanssa tässä tilanteessa. En halua selittää kenellekään velkojana ja miten nuoruudessa sössin asiani päin persettä. Harmittaa vaan kun vähän aikaa sit tutustuin ihanaan mieheen mutta sanoin ei, vain oman tilanteeni takia. Nyt mietin et ehkä se oli oikea ja annoin sen mennä :/

Ehkä 30 vuoteen mennessä saan velkasi maksettua ja myös luottotietoni puhtaaksi. Ja ehkäpä sen jälkeen uskallan antaa tilaisuuden jollekin miehelle jos ketään enää kiinnostaa silloin.

tällaista ajattelin vaan purkautua tänne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet järkevä nainen, maksat velat veke, kasvatat lapsestasi hienon ihmisen. Uskon sinuun! Et ole murhannut ketään, rahavelat saat maksettua kyllä. Leikkaa se luottokortti poikki, usko!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän