Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa parisuhdettani...

Vierailija
01.09.2014 |

Asutaan miehen kanssa yhdessä, olemme molemmat parikymppisiä, eli ihan kakaroita vielä.

Ongelmia meille on kertynyt vain puolessa vuodessa, minusta liikaa. Kuten että mies ei puhu enään, ei keskustele, ei kysy..toki jutustellaan, mutta emme juttele mistään tärkeästä tai meistä ja parisuhteestamme. Seksiäkin on liian vähän (siihen verrattuna mitä sitä oli noin puolivuotta sitten). Seksi tuntuu hänelle nykyään pakkopullalta ja tekee aloitteen vain silloin kun ei ole saanut vähään aikaan. En tiedä selitystä miksi mieheni on muuttunut näin paljon...olen ottanut puhumattomuuden puolen vuoden sisällä ainenkin 10kertaa esille. Lupaa joka kerta muuttua ja yrittää, onhan hän yrittänyt mutta sekin jää siihen että kestää max viikon. Mutta mikään ei tunnu silti muuttuvan. Minä panostan suhteeseen jatkuvasti ja yritän tehdä häntä onnelliseksi..olen avuton, pyydän neuvoja ja kaiken mahollisen avun ..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda maisemaa..

Vierailija
2/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 03:03"]Vaihda maisemaa..
[/quote]

Entä jos se ei ole minulle vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten en osaa auttaa, mutta ei parikymppisen pittäisi jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan, mene eteenpäin, tiedä mitä sieltä löytyy. Rohkeesti uusia juttuja kehiin!

Vierailija
4/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 03:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 03:03"]Vaihda maisemaa.. [/quote] Entä jos se ei ole minulle vaihtoehto?

[/quote]

Sitten olet harvinaisen tyhmä?

Kärsi, kärsi, marttyyri, niin kirkkaimman kruunun saat.

Vierailija
5/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies mitenkään muutu, vaikka lupaa. Jotkut vaan ei osaa kommunikoida ja hoitaa parisuhdetta. Tuollaiset tyypit ottaa kumppanin itsestäänselvyytenä, eikä mikään tule ikinä muuttumaan. Ei ne viitsi, eikä tajua.

Parasta nostaa kytkintä.

Vierailija
6/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä tosi nuoria. Teidän pitäisi kuitenkin jutella. Aina se ei vain onnistu vaikka itse yrittäisi kuinka, jos toinen osapuoli ei siihen kykene. Voisitko kirjoittaa kirjeen / viestin poikaystävällesi siitä, miltä sinusta tuntuu? Ehkä hänen olisi helpompaa vastata siihen. Jonkun aikuisen kanssa jutteleminen voisi myös antaa uusia näkökulmia asiaan. Älä jää yksin tämän asian kanssa!

Vierailija
7/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu.Kahden ukon kanssa asunut ja molempina kertoina sama juttu. Se on se suhteen arkipäiväistyminen. Kun toisen naama alkaa tuntu liian tutulta ja seura liian tutulta. Jännitys katoaa. Se oli itsellekin shokki aikoinaan. En tiedä erityisesti mikä voisi auttaa tilanteesesi, mutta tiedän mitkä asiat eivät itselläni auttaneet.

-Liika kärttäminen ongelmista. Jos ongelmia on niin niiden esiintuominen koko ajan ei varmaan auta. Mies vaan ärsyyntyy lisää. Varsinkin jos henkilö on jo valmiiksi sellainen ettei halua puhua.

-Nalkuttaminen tiskeistä yms.

-Seuran kärkkyminen

Mitä voisi kokeilla

-Koeta tehdä kodista mahdollisimman mukava paikka

-Huomioi miestä ilman että vastapalvelukseksi odotat mitään

-Koita piristää yhteistä aikaa jollain mukavalla, kokeilkaa vaikka uutta harrastusta, uusia mausteita seksielämään, ehdota matkaa

-Kiinnitä huomiota miehellesi mukaviin asioihin

-Laita hyvää ruokaa ja hemmottele miestä ja yllätä mies aikaajoin vaikka jollain mukavalla

En tarkoita, että sinun tarvisi alkaa miksikään täydelliseksi vaimoksi ja palvelijaksi, mutta noista tuskin haittaa olisi., jos jotain kokeilet. Älä vietä liikaa aikaa kotona, vaan keksi omia mukavia ajanvietteitä. Ja muista että ei sinun tarvi tuossa tilanteessa uhrata itseäsi tai kärsiä vieressä hiljaisena vaan jos mikään ei tunnu auttavan niin tee selväksi että et ole tyytyväinen. Parhaassa tapauksessa mies herää, pahimmassa tapauksessa hän lamaantuu lisää. Tsemppiä sinne!

Vierailija
8/8 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että ongelma ei ole yksin sinun, etkä välttämättä saa muutosta aikaiseksi omilla toimillasi. Älä kuormita itseäsi sillä, että yrittäisit korjata suhteenne yksin. Keskustelu on tärkein asia tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi