Tajusin olevani dominoiva nainen
Tajusin tässä pari viikkoa sitten, että saan parhaiten tyydytystä seksissä, kun saan olla dominoiva. Tämä on kai aika harvinaista, koska tietääkseni naiset ovat enimmäkseen mieluummin alistuvaa porukkaa. Olenko siis poikkeuksellisen outo tapaus, vai olisiko täällä muitakin samanlaisia paikalla?
Seksiin tuli jotenkin aivan uusi ulottuvuus, kun sain olla dominoiva. Mieskin on ollut uusista tuulista enemmän kuin onnellinen, joten tässä kävi vallan mukavasti. Meillä on vuoden ikäinen lapsi, ja olen 25-vuotias.
Kommentit (31)
Harvinainen oot, ylensä naiset tosiaan mielummin tykkää alistua.
Vaikka kyllä minä sinutkin saisin antautumaan:)
Sitäkin on tullu tehtyä. Mutta ei se minulle ole mikään ainoa tapa harrastaa seksiä.
Tosiaan ovat harvinaisempia. Yritin oman naiseni kanssa noin päin rooleja, muttei oikein onnistu yhtään. Parempi tyytyväinen nainen, kuin minun tahto tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:40"]
Oletko sinä sitten dominoiva mies? :)
- AP
[/quote] Oon floodaaja tahdotko alistaa mua tuhmuria? :3
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:06"]
Tajusin tässä pari viikkoa sitten, että saan parhaiten tyydytystä seksissä, kun saan olla dominoiva. Tämä on kai aika harvinaista, koska tietääkseni naiset ovat enimmäkseen mieluummin alistuvaa porukkaa. Olenko siis poikkeuksellisen outo tapaus, vai olisiko täällä muitakin samanlaisia paikalla?
Seksiin tuli jotenkin aivan uusi ulottuvuus, kun sain olla dominoiva. Mieskin on ollut uusista tuulista enemmän kuin onnellinen, joten tässä kävi vallan mukavasti. Meillä on vuoden ikäinen lapsi, ja olen 25-vuotias.
[/quote]
olet etsinyt tuollasta naista koko elämäni. vielä tavataan
Alistusta toivovat toivottavasti ymmärsivät aloituksesta, että olen perheellinen rouvashenkilö, joten viestini ei valitettavasti ole seuranhakuilmoitus. Toisaalta arvasin, että tällaisia vastauksia tulee, koska dominoivia naisia on vähän, mutta alistusta kaipaavia miehiä paljon.
- AP
Tarkoitatko ihan S/M-tasoisesti dominoiva, vai sellainen tavallisessa seksissä vähän aktiivisemmin käyttäytyvä?
Olettehan jo ottaneet sträpinkin käyttöön...?
On se vaan eri ihana lisämauste vaihtelevaan ja mielikuvitusrikkaaseen seksielämään, aina silloin tällöin hieman ns. vaihtaa rooleja ja antautua oman Naisensa naitavaksi ;-) Joskus jopa siten, että käteni ovat selkäni takana käsiraudoissa =O)
Täällä myös dominoiva nainen. Ei aina mutta välillä tulee fiilis, että ukkoa on vähän komennettava. Onnistuu vain nimittäin sängyssä. Arkielämässä hän näkee punaista jos sana "voisitko" unohtuu. Tässä taannoin jäin yksin mattoja pesemään, kun ukko huristeli tiehensä koska kuulemma komensin liikaa.
Nuorempana hän jopa läimäytteli minua, kun suutui komentelustani. Kunnes latasin takaisin, että oli silmänsä mustana.
Mutta joo, ohjat otan välillä sängyssä ja koska meillä normiseksi on sitä, että kaikki tähtää vain minun nautintooni, niin se on tosi tervetullutta vaihtelua -molempien mielestä.
Eivät dominoivat naiset niin harvinaisia kyllä ole. Tunnen itsekin dominoivia naisia. Itse olen switch, eli vaihtelen dominoivan ja submissiivisen rooleja sängyssä mieleni mukaan. Joskus on kiva dominoida ja toisinaan kiva alistua. Kumpikaan rooli ei ole toista huonompi ja molempiin tarvitsee omanarvontuntoa.
Melko harvinaisia ovat dominoivat naiset, mutta sitäkin suositumpia. Onnellinen on se mies, joka oman dominan saa.
Olen miettinyt, onko mahdollista/todennäkistä siirtyä alistuvasta dominoivaksi? Itse halusin ennen olla alistettu, mutta samat asiat jotka ennen kiihotti, tuntuvat nyt loukkaavilta mua kohtaan. Sen sijaan haluaisin itse tehdä toiselle mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, onko mahdollista/todennäkistä siirtyä alistuvasta dominoivaksi? Itse halusin ennen olla alistettu, mutta samat asiat jotka ennen kiihotti, tuntuvat nyt loukkaavilta mua kohtaan. Sen sijaan haluaisin itse tehdä toiselle mitä haluan.
On toki mahdollista, sanoisin että yleistäkin. Itse olen laajentanut mieltymyksiäni toiseen suuntaan, en siis vaihtanut vaan nautin molemmista rooleista.
Sen sanoisin kuitenkin, että Dominointi ei kuitenkaan tarkoita että tehdään vaan mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki mahdollista, sanoisin että yleistäkin. Itse olen laajentanut mieltymyksiäni toiseen suuntaan, en siis vaihtanut vaan nautin molemmista rooleista.
Sen sanoisin kuitenkin, että Dominointi ei kuitenkaan tarkoita että tehdään vaan mitä halutaan.
No en sitä tarkoittanutkaan, että toisesta välittämättä tehdään mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät dominoivat naiset niin harvinaisia kyllä ole. Tunnen itsekin dominoivia naisia. Itse olen switch, eli vaihtelen dominoivan ja submissiivisen rooleja sängyssä mieleni mukaan. Joskus on kiva dominoida ja toisinaan kiva alistua. Kumpikaan rooli ei ole toista huonompi ja molempiin tarvitsee omanarvontuntoa.
Harvinaisin, neljästä kombinaatiosta. Yhdeksän kertaa suurempi miesmäärä per D-nainen verrattuna vaniljanaiseen.
Iso osa naisista ei saa orgasmia yhdynnnässä ollenkaan (eivätkä osaa/tiedä vaatia), olisiko mahdollista että muutenkin 'roolit' seksissä menee miehen mukaan?
En menisi olettamaan muiden naisten mieltymyksistä noin paljon, enkä varsinkaan tuohon sävyyn. Kertoo enemmän sinusta kuin tuskin haluat.
Eikö kenelläkään tosiaan ole mitään omakohtaista kokemusta tai näkemystä aiheeseen liittyen? :)
- AP