Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ahdistaa. Ihastunut 16 vuotta nuorempaan naisenalkuun.

Vierailija
23.08.2014 |

Olosuhteiden pakosta siis tutustunut tähän ihmiseen ja nyt lähipäivinä tuli huomattua, että hän on ajatuksissa liiankin usein. Ikää itsellä on 32 ja tämä käy todella luonnon päälle. En edes tiedä mikä hänessä on niin erikoista, että kiinnostaa. Onneksi enää muutama kuukausi ja ei tarvi enää kohdata ko. ihmistä. Sainpahan avauduttua jonnekin. Onko muita kenellä samankaltaisia ristiriitaisia tunteita?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 19. Olen myöskin mitä parhaimmissa väleissä isäni kanssa,lisäksi nykyinen reilu 24 vuotta vanhempi mies on ainoa jonka isäni on hyväksynyt ja jonka kanssa viettää aikaa. Toiseksi mieheni on työkyvyttömyyseläkkeellä ja hän saa about 1000 e/kk, minun tuloilla elämme,jotka onkin jo huomattavat+omaisuuteni. Lisäyksenä vielä,mies ei myöskään kanssani ole rahan takia,siksi itse pyysi avioehdon joka on rajattu niin että hän on aina sen ulkopuolella. Vieläkö pidät epänormaalina?

Vierailija
2/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep sama ongelma. Töissä päivittäin ollaan tekemisissä ja jutellaan välillä paljonkin. Oon tässsä kuukausien mittaan tutustunut pojan sielunelämään jonkin verran. Hänellä on myös hyvin intensiivinen katse, ja tuntuu, että hän alitajuntaisesti manipuloi minua katseellaan. Joka tapauksessa olen korviani myöten ihastunut, eikä tunne ole alkanut menemään ohi, vaikka kuvittelin niin tapahtuvan muutaman viikon ihastumisentunteen jälkeen. Aivan ennenkokematon tilanne.

Poika on 17 ja minä pitkällä aikuisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuri rakkaus on 17 v nuorempi. Kun oltiin yhdessa niin oltiin 23 ja 40.

Vierailija
4/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdella tyokaverilla oli ollut suhde 34 vuotiaaseen naiseen kun oli ollut 17 vuotias. Nyt taa mies on itse yli 30, mutta tyttokaverinsa on 17.

Vierailija
5/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdella tyokaverilla oli ollut suhde 34 vuotiaaseen naiseen kun oli ollut 17 vuotias. Nyt taa mies on itse yli 30, mutta tyttokaverinsa on 17.

Vierailija
6/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:00"]

Jep sama ongelma. Töissä päivittäin ollaan tekemisissä ja jutellaan välillä paljonkin. Oon tässsä kuukausien mittaan tutustunut pojan sielunelämään jonkin verran. Hänellä on myös hyvin intensiivinen katse, ja tuntuu, että hän alitajuntaisesti manipuloi minua katseellaan. Joka tapauksessa olen korviani myöten ihastunut, eikä tunne ole alkanut menemään ohi, vaikka kuvittelin niin tapahtuvan muutaman viikon ihastumisentunteen jälkeen. Aivan ennenkokematon tilanne.

[/quote]

Mikäli töissä tapaatte, niin oletan, ettei ole mahdollisuuttakaan siihen ettette näkisi enää? Voin vain kuvitella miltä tuossa tilanteessa tuntuu. Itsellä on kuitenkin mahdollisuus poistua "hetken kuluttua".

-AP

Vierailija
7/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole edes sakkolihaa. Anna palaa vaan!

Vierailija
8/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on nyt 22-vuotias, minä 38-vuotias. Vuosi on yhdessä pyöritty ja hyvin menee.

Vierailija
9/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:20"]

Eihän se ole edes sakkolihaa. Anna palaa vaan!

[/quote]

Missään vaiheessa ei ollut puhetta, että hänkin olisi kiinnostunut...

Vierailija
10/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 35 ja mies 50, kun tapasimme ensimmäistä kertaa työn merkeissä. Toki pistin komean ja huumorintajuisen miehen merkille jo silloin, mutta en tiennyt millaisen vaikutuksen olin häneen tehnyt. N. Vuoden päästä sain mieheltä mailin ja siitä alkoi puolen vuoden tiivis kirjoittelu. Molemmat olimme perheellisiä. Nyt "virallisesta" kahden kesken tapaamisesta on 6 vuotta aikaa ja meillä ikää 43 + 58 ja rakastuneita olemme edelleen. Eli varo vaan, näin voi käydä :)

Vierailija
11/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8 jatkaa, kun piti kirjoittamani, että alkuun yritin kieltää ihastumisen tunteet ikäeron vuoksi. Lopulta annoin periksi ja sitten se olikin menoa!

Vierailija
12/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ikäerohullu esiintyy tänään miehenä :) Hienoa, vaihtelua niihin tylsiin olen 20v. nainen ja mieheni on 32v.

Vierailija
13/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt 5v yhdessä juurikin 16 vuotta vanhemman miehen kanssa jahyvin menee. Ei ikäero ole mikään este jos muuten sovitte yhteen.

Vierailija
14/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:00"]

[/quote]

Mikäli töissä tapaatte, niin oletan, ettei ole mahdollisuuttakaan siihen ettette näkisi enää? Voin vain kuvitella miltä tuossa tilanteessa tuntuu. Itsellä on kuitenkin mahdollisuus poistua "hetken kuluttua".

-AP

[/quote]

Nuoren miehen työsopimus on toki määräaikainen, joten jossain määrin tilanne raukeaa myöhemmin. Nyt uskon että minä jään pelottavan suuresti kaipaaaan miestä. Mutta luulen myös, että jonkinlainen helpotus tuleesiitä, että tilanne rauhoittuu. Olisi sitten periaatteella "Poissa silmistä - poissa mielestä".

Vierailija
15/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:00"]Jep sama ongelma. Töissä päivittäin ollaan tekemisissä ja jutellaan välillä paljonkin. Oon tässsä kuukausien mittaan tutustunut pojan sielunelämään jonkin verran. Hänellä on myös hyvin intensiivinen katse, ja tuntuu, että hän alitajuntaisesti manipuloi minua katseellaan. Joka tapauksessa olen korviani myöten ihastunut, eikä tunne ole alkanut menemään ohi, vaikka kuvittelin niin tapahtuvan muutaman viikon ihastumisentunteen jälkeen. Aivan ennenkokematon tilanne.

[/quote]

Hyi vittu oot sairas. Aikunen akka ja kuolaa alaikäistä poikaa. Nyt oikeesti jumalauta!

Vierailija
16/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:23"]Miesystäväni on nyt 22-vuotias, minä 38-vuotias. Vuosi on yhdessä pyöritty ja hyvin menee.

[/quote]

Ei voi ymmärtää..

Vierailija
17/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23 vuotias nainen ja mies 46, 4 vuotta onnellista taivalta takana,josta naimisissa 3 vuotta. Lapsiakin 3, ei se ikäero mitään kerro. Nimimerkillä useita suhteita nuorien kloppien kanssa.

Vierailija
18/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:00"]Jep sama ongelma. Töissä päivittäin ollaan tekemisissä ja jutellaan välillä paljonkin. Oon tässsä kuukausien mittaan tutustunut pojan sielunelämään jonkin verran. Hänellä on myös hyvin intensiivinen katse, ja tuntuu, että hän alitajuntaisesti manipuloi minua katseellaan. Joka tapauksessa olen korviani myöten ihastunut, eikä tunne ole alkanut menemään ohi, vaikka kuvittelin niin tapahtuvan muutaman viikon ihastumisentunteen jälkeen. Aivan ennenkokematon tilanne.

[/quote]

Hyi vittu oot sairas. Aikunen akka ja kuolaa alaikäistä poikaa. Nyt oikeesti jumalauta!

[/quote]

Don't worry, ei ole sun poika kyseessä.

Vierailija
19/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:24"]Itse olen 23 vuotias nainen ja mies 46, 4 vuotta onnellista taivalta takana,josta naimisissa 3 vuotta. Lapsiakin 3, ei se ikäero mitään kerro. Nimimerkillä useita suhteita nuorien kloppien kanssa.

[/quote]

EI OLE NORMAALIA. Usein etsitään isähahmoa tai rahaa/valtaa näin suuressa ikäerossa.

Vierailija
20/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuvaile ihastumistasi. Oletko menettänyt yöunet tms? Mielenkiinnosta kyselen, yritän ymmärtää miehen sielua. Miten sussa näkyy se ihastuminen vapaa-ajalla?

Tsemppiä!