Joko on saunassa käyty ja
Kommentit (19)
Kyllä. Hetki sitten tulin saunasta ja join lonkeron.
Saunassa kävimme ja nyt odottelemme että tulee pimeää niin voimme vielä naida napsauttaa peiton alla.
saunavuoro alkaa vartin päästä! taidan ottaa limua mukaan.
Parhaillaan!
Olen yksin saunassa, siksi av:llä kävisy.
Mulla on keittiössäkin pullonavaaja, ei tartte saunaan mennä avaamaan.
Lämmitän saunani mielummin perjantaina. Silloin saan työviikon pölyt pois ja pääsee mukavasti viikonlopun viettoon.
Siideri on korkattu mutta sauna odottaa vielä
Saunottu on ja kaksi olusta juotu! Siideri on pahaa kemikaalilitkua. Äsken avasin pullollisen kuivaa kuohuviiniä.
Ei ole saunaa :(. Ei edes saunavuoroa, kun tässä talossa ei ole yhteissaunaa. Isommissa asunnoissa on omat saunat, näissä pienissä ei. Tilanne muuttuu viikon kuluttua :), kun pääsen tilapäisasunnosta siihen oikeaan kotiin. Taidan kuitenkin käväistä lähikaupasta jotain hyvää lohdutukseksi.
Onko teillä kaikilla oma sauna? Mä olen aina haaveillut omasta saunasta!!
En ole käynyt saunassa, enkä aio mennäkkään, vaikka talossamme on oma sauna. Tulen huonovointiseksi kuumassa. Siideriäkään en ole juonut, vaikka jääkaapissa on kylmää sidukkaa. Ehkä sitten, kun saan lapset nukkumaan.
Sauna lämpiää ja miehellä lonkero kaapissa. Mulle vichyä kun raskaana ollaan.
Saunassa käyty, mutta ilman sitä siideriä :/
Saunavuoro 20:30, tosin olen sen verran flunssainen ettei siideri eikä olut oikein houkuttele. Menen kuitenkin höyryhengityksen vuoksi.
Käyty on :) 30 min jaksoin olla. Ja ei ole minullakaan omaa saunaa :(
Pian menen. Olen juonut lasillisen viiniä, saunassa juon vain vettä, ettei tule päänsärkyä. Loppuilta sohvalla telkkaria ja herkkuja. :)
No ei valitettavasti, on yskää ja yksi toimenpide takana niin on saunakielto päällä. Eikä yskän vuoksi alkoholikaan maistu.
Todella epänormaali tilanne siis!
Ei vielä :P