Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mitä ajattelin lomalla tehdä on jäänyt tekemättä:((

Vierailija
23.08.2014 |

Piti

- käydä rannalla uimassa ja aurinkoa ottamassa

- käydä pyöräilemässä rauhallisia lenkkejä

- istuttaa poistaa kesäkukat ja laittaa syyskukat tilalle

- istuttaa kukkasipulit

- loikoilla terassilla

Kaikki tekemättä kun PERKELEEN VETTÄ SATAA KOKO AJAN JA LÄMPÖTILA +15 JA TUUUULEEEE. PERKELE!!!!

Meni tää loma siis totaalisen vituralleen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kymmenen viikkoa kesälomaa, ja ne alkukesän kylmät ja sateiset viikot olin ulkomailla. Kyllä tuossa ajassa ehtii jo tehdä kaikenlaista etenkin, kun on lapseton. Tuollainen parin viikon kesäloma on täysi vitsi.

Vierailija
2/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että loma-aikasi osui noin, kun kerrankin hellettäkin piisasi. Onko sulla mahd. Ottaa äkkilähtö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:49"]Harmi, että loma-aikasi osui noin, kun kerrankin hellettäkin piisasi. Onko sulla mahd. Ottaa äkkilähtö?

[/quote

Joo, yän huonompaa tuuria ei voi olla. Ensin loma on elokuussa ja heti kun loma alkaa niin alkaa myös saatanan syksy ja sateet.

Ei ole mahista nyt reissuun.

Kotona olen sohvalla nököttänyt villasukat jalassa. Meni fiilis kaikesta.

Ap

Vierailija
4/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ei nyt mitkään auringonottokelit ole, mutta ei täälläpäin ainakaan koko ajan sada. Ihan hyvin voi fillarilenkillä käydä ja kukkia istutella. Onhan sohvalla villasukat jalassa loikoilu kuitenkin lähes yhtä rentouttavaa kuin loikoilu terassilla.

Ymmärränhän mä, että säät ottaa päähän, mutta aikalailla tällaista se aina elokuussa on.

Vierailija
5/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä tulee sateettomia päiviä, noita ehtii hyvin tekemään iltaisin ja viikonloppuisin. Paitsi tuo uiminen, ellet halua kylmään veteen.

Vierailija
6/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei pahemmin ole ulos päässyt kastumatta. Piha alkaa olla pelkkää kuraa. Täällä on satanut kaatamalla vaikkei pilviä ollut lähellä.

Ei ole kiva lähteä fillaroimaan kun 10min päästä saat saavillisen kylmää vettä niskaan ja jäädyt kotimatkalla.

Se työkaveri joka tän mun loma-ajankohdan päätti ilman mua kysyy oliko mukava loma, niin tinttaan turpaa ettei miehensä tunnista.

Sen verran ketutta nyt.

Ap

Vierailija
7/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:33"]Kyllä vielä tulee sateettomia päiviä, noita ehtii hyvin tekemään iltaisin ja viikonloppuisin. Paitsi tuo uiminen, ellet halua kylmään veteen.

[/quote]

Nyt kun palaan töihin ja lapsi on koulussa, niin ri tässä iltaisin mitään ehdi. Lähden kotoa klo 7 ja palaan kotiin klo 18 pintaan. Sit ruokaa, läksyt ja lapsi nukkumaan. Viikonloput menee kotitöitä tehdessä.

Ap

Vierailija
8/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkasipuleita istuteta elokuussa.

Vierailija
9/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun loma alkoi kesäkuun puolivälissä. Lämpöä oli alle kymmenen astetta. Lomaa oli viisi viikkoa, joten lomaan osui myös hellejakso.

Alkulomasta harmitti koleus, loppulomasta helle. En tehnyt mitään merkillistä, mutta nautin siitä, että sain elää oman aikatauluni mukaan.

Asenne ratkaisee. Säälle ei kukaan voi mitään. Ap voi päättää nauttia lomasta tai kiukutella lomansa pilalle. Aika monella muullakin on ollut huonot lomailmat. On myös paljon niitä, joilla ei ole lomaa.

Vierailija
10/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:46"]Mun loma alkoi kesäkuun puolivälissä. Lämpöä oli alle kymmenen astetta. Lomaa oli viisi viikkoa, joten lomaan osui myös hellejakso.

Alkulomasta harmitti koleus, loppulomasta helle. En tehnyt mitään merkillistä, mutta nautin siitä, että sain elää oman aikatauluni mukaan.

Asenne ratkaisee. Säälle ei kukaan voi mitään. Ap voi päättää nauttia lomasta tai kiukutella lomansa pilalle. Aika monella muullakin on ollut huonot lomailmat. On myös paljon niitä, joilla ei ole lomaa.

[/quote]

Voisipa elää oman aikataulun mukaan. Herätyskello soinut joka helvetin aamu 6.30 kun lapsi pitää saada kouluun. Sit sataa vettä ja lisää vettä. Sit pikainen piipahdus lähikauppaan ostamaan kallista ruokaa kun kuurojen välissä ei ehdi markettiin pyörällä. Sit lapselle välipalaa, lapsen läksyt, päivällinen, keittiön siivous ja nukkumaan jotta voi aamulla herätä kellon pirinään umpiväsyneenä.

Ap

Vierailija
11/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun 2 ekaa viikkoa olivat liiankin helteiiset. Oliko sinulla vain tämä kuluva viikko lomaa, jos menet jo töihin.

Vierailija
12/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. Kuulostat sellaiselta valittajalta ja synkistelijältä, että se on TODELLINEN ongelmasi. Mene ja tee jotain kivaa ja lopeta tuo nariseminen. Mene vaikka kylpylään tai keksi jotain muuta.

Vierailija
13/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikon jälkeen palaan töihin. Lomaa on vaan 3 viikkoa. Joten yhtään lämmintä päivää eu satu mun lomalle.

Ap

Vierailija
14/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:01"]Valivali. Kuulostat sellaiselta valittajalta ja synkistelijältä, että se on TODELLINEN ongelmasi. Mene ja tee jotain kivaa ja lopeta tuo nariseminen. Mene vaikka kylpylään tai keksi jotain muuta.

[/quote]

Tuutko hoitamaan mun lapsen ja maksat mun matkan vaikkakin sinne kylpylään?

Ap

Vierailija
15/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:42"]

Piti

- käydä rannalla uimassa ja aurinkoa ottamassa

[/quote]

En halua vähätellä mielipahaasi, mutta luulisi, että olisit heinäkuun aikana kuitenkin jossain välissä ehtinyt tehdä noita yllämainittuja.

Elokuun loppupuolella jos on lomaa, ei oikein voi luottaa siihen, että enää on rantalöhöilysäitä.

Minulla oli lomaa heinäkuussa, enkä oikein siltikään osannut hyödyntää niitä lämpimiä päiviä.

Vierailija
16/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:01"]Valivali. Kuulostat sellaiselta valittajalta ja synkistelijältä, että se on TODELLINEN ongelmasi. Mene ja tee jotain kivaa ja lopeta tuo nariseminen. Mene vaikka kylpylään tai keksi jotain muuta.

[/quote]

Tuutko hoitamaan mun lapsen ja maksat mun matkan vaikkakin sinne kylpylään?

Ap

[/quote]..ja lisää valitusta. Tiesit varmasti koska sulla on loma? Et sitten osannut yhtään varata rahaa jonkin kivan asian tekemiseen tai lapselle hoitajaa? Kolmessa viikossa ehtii tehdä aika paljon mukavia asioita. Ja voi niitä tehdä ihan arkenakin. Riippuu aivan omasta asenteesta.

Vierailija
17/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että sulla ap oli joko vähän liian suuret odotukset lomasta tai sitten valitat muutenkin joka asiasta. Mulla oli kesäloma kesäkuussa ja sillon on vaan muutama aste lämmintä :D Ei silti ketuttanut, kyllä loma on aina lomaa kuitenkin. Heinäkuussa oli sitten helteet ja kyllä silloinkin kerkesi rannalle. Joko illalla töitten jälkeen (itsekin olen kotona vasta klo 18 työpäivinä) tai viikonloppuisin. Ei mulla niitä kotitöitä niin paljon ole, että niitten tekemiseen koko viikonloppua menis... Lomalla siis luettiin kirjoja, käytiin ravintoloissa syömässä, matkusteltiin Suomessa yms. Ei siis mitään ihmeellistä, mutta arjesta poikkeavaa kuitenkin. Nyt mulla alkoi taas muuten loma eilen ja vaikka ensiviikoksi on luvattu sadetta, niin mitä sitten. Silti ajattelin pyöräillä 10 kilometrin päähän kauppaan, sadevaatteet on keksitty ja mulla on vielä taaperokin tarakassa.

Ota ap vaikka lasi viiniä nyt niin vähän rentoudut :) Koita nyt edes vähän nauttia lomastasi. Eikä se kivan tekeminen tarvitse olla edes mitään kallista, me esim. tänään käytiin uimahallissa ja sen jälkeen haettiin pizzat loman kunniaksi. Ei mennyt paljoa rahaa ja kaikilla oli kivaa ja rentouttavaa. On tosi sääli, jos vain hyvä sää tekis hyvän loman.

Vierailija
18/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?? AINA on hyvä keli lomailla, ainakin minun mielestäni :)

Vierailija
19/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tähän aikaan vuodesta yleensäkään ole mikään auringonotto sää.

Vierailija
20/21 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi väsyä kaupassa käynnistä ja ruoan laittamisesta omalle lapselleen? Nyt on kyllä asenteessa vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän