Näin tänään täydellistä kauneutta
En ole milloinkaan nähnyt kauniimpaa naista, ja sen näki, ettei se kauneus ollut vain ulkoista. Se oli mitä suurimmassa määrin sitäkin, mutta sen oli tultava myöskin sisältä, sisäisestä olemuksesta, luonteesta - olen siitä niin varma. On ällistyttävää nähdä jotain sellaista, joka on vaan kaikin puolin pökerryttävän kaunista. Olen todellakin jälleen kokemusta rikkaampi.
Kommentit (41)
Oliko Pohjanmaalla? Olin mun kaverin kanssa liikenteessä ja sitä jää aina kaikki tuijottamaan, tänäänkin. Se on vaan itse täydellisyys.. :)
Jos jollekulle nyt heräsi hirveä halua olla tuo nainen, kannattaa miettiä uudestaan. Mies, jonka mielestä ulkonäkö on noin tärkeää, ei ole hyvä mies. KKenenkään arvo ei riipu siitä, mitä joku tai kukaan mies hänen ulkonäöstään ajattelee. Ylistämällä alistavat miehet pitävät naista esineenä.
T. kaunis nainen
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:08"]
Jos jollekulle nyt heräsi hirveä halua olla tuo nainen, kannattaa miettiä uudestaan. Mies, jonka mielestä ulkonäkö on noin tärkeää, ei ole hyvä mies. KKenenkään arvo ei riipu siitä, mitä joku tai kukaan mies hänen ulkonäöstään ajattelee. Ylistämällä alistavat miehet pitävät naista esineenä.
T. kaunis nainen
[/quote]
Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Kyse oli tuossa enemmänkin olemuksesta, minkä jos vaan olisit itsekehusi pilvessä syventynyt edes lukemaan, olisit käsittänyt. Kaltaisestasi kylmästä kuoresta tuskin kukaan haaveileekaan. Tai sitten vain ne sellaiset, joista tekstissäsi kerroit.
Kuvaile hieman tarkemmin, minkä näköinen hän oli?
Ihana :) Tuo maailmankuvan avartuminen tekee sinustakin hieman kaniimman henkisesti!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:14"]
Ihana :) Tuo maailmankuvan avartuminen tekee sinustakin hieman kaniimman henkisesti!
[/quote]
Erikoinen kommentti, mitä sitten mahdoitkaan tarkoittaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:18"]
Näitköhän minut? ;)
[/quote]
Tuskinpa.
No kaunis siten että sanakirjaan voisi kyseisen sanan kohdalle liimata sen ihmisen kuvan. Mielestäni virheettömän kaunis, mitä en periaatteessa pidä mahdollisenakaan. Enkä taida kertoa enempää! :) ap
Mut se näki, ihmettelinkin kun niin kauan kyyläsit. Mutta tänks vaan.
Mäkin olen kerran nähnyt aivan täydellisen kauniin naisen. Häntä ei voinut olla katsomatta, ja huomasin miten kaikki muutkin katsoivat. Tuli mieleen, että onko tuo nainen edes ihminen... En kyllä osaa kuvailla sen paremmin miltä hän näytti, koska ei sanat anna sille kauneudelle oikeutta.
Hä? Mä oon ollu kotona koko päivän. Enkö olekaan ainoa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:14"]
[/quote]
Kun kaniini näkee mielestään ihanimman, herkullisimman ja messevimmän porkkanan, on kaniinin elämä ainakin sillä hetkellä kuin satua. Kunnes pääsee maistamaan porkkanaa ja se maistuu samalta kuin muutkin, tosin hyvät, porkkanat.
Ne menitkö tutustumaan?!? Ja jos et niin miksi?
Ei kyllä porkkanoissa on erittäin paljon eroja. Jotkut ehkä vain näyttävät meheviltä, toiset todellakin sitä myös ovat. Toisista porkkanoista menee pöllyyn jo etäältäkin, aivan kuin kokematon lintu myöhäissyksyn marjoista. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:20"]
Missä tämä kaunotar tuli vastaan? Huomasin että joku katsoi minua tänään pitkään espoon iso omenassa:)
[/quote]
Ei siellä...