Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämän miehen käytös pitäisi tulkita?

Vierailija
23.08.2014 |

Ollaan tavattu pari kertaa ja tein sen virheen, että mentiin jo sänkyyn. Yöllä vähän huppelissa mies puhui kaikenlaista kuinka ihana olen ja olisi pitänyt tavata jo paljon aiemmin. Aamulla mies oli ihan hyväntuulinen, mutta hiljainen, eikä pussannut / halannut. Nyt ollaan puhuttu, että nähtäisiin taas. Mies itse ehdotti, mutta sanoi, että voitaisiin nähdä "jos sulla ei oo parempaakaan tekemistä". Onko niin, että mies ei ole enää kauhean kiinnostunut? Vai onko hän ujo? Tai mitä ihmettä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu

Vierailija
2/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:20"]

Se on varattu

[/quote]

Olisko :( Sen ainakin tiedän, että miehellä on exä, jonka kanssa on edelleen tekemisissä kaverina. ap

Vierailija
4/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole varattu, tai koittaa exää takaisin. Olet varalla.

Vierailija
5/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu on tai toinen nainen kierroksessa. Sinä olet vain varasijalla ja aamuun mennessä teki päätöksensä, ettet ole nyt ainakaan ekana listalla. Etsi parempi mies. 

Vierailija
6/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma ainakin jos alkoholia tarvitsee ollakseen puhelias ja avoin. Seuraile, tapaa miestä ja jututa sitä, katso minkälainen hän on muiden ihmisten seurassa ja kysele paljon. Ainahan miehestä eroon pääsee jos ihan kamalaksi osoittautuu, tai varatuksi niinkin pari epäili.

Vierailija
7/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se täytyy vielä lisätä, että ekalla kerralla kun tavattiin, mies melkein tärisi kun jännitti niin hirveästi. Voisko se ujous olla yksi mahdollisuus vai onko kaikki sitä mieltä, että oon varasijalla? Minusta vähän outo tuo miehen lause, että "jos sulla ei oo parempaakaan tekemistä". ap

Vierailija
8/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samalla tavalla käyttäytyi eräs mies, joka osoittautui varatuksi. Missään vaiheessa ei tietenkään sanonut olevansa varattu, itserakas mulkku kun on. Nykyään sillä on tyhmä vaimo,jota hän edelleen pettää ja ruma pikku tytär.

Vierailija
9/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi olisi ollut virhe naida? siinähän just näkee kuka on kaksinaismoralisti ja kuka ei... jos mies ei voi seukata naisen kanssa jonka kanssa on nussinut ekoille treffeillä, on mies pahemman luokan kaksinaismoralisti.

Vierailija
10/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäs antaa liian aikaseen vaan kattoa mikä on jäpikkä miehiään.

joko se on varattu tai sitte pelimies.(ehkä molemmat jopa)

Vierailija
11/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:30"]

Niin ja se täytyy vielä lisätä, että ekalla kerralla kun tavattiin, mies melkein tärisi kun jännitti niin hirveästi. Voisko se ujous olla yksi mahdollisuus vai onko kaikki sitä mieltä, että oon varasijalla? Minusta vähän outo tuo miehen lause, että "jos sulla ei oo parempaakaan tekemistä". ap

[/quote]

Se tärisee pelosta jäädä kiinni.

Ja sanomalla noin, vierittää vastuun tapailusta sinun niskoillesi ("se itse pyysi, ei mua kiinnostanut!") 

Vierailija
12/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:31"]

Ja miksi olisi ollut virhe naida? siinähän just näkee kuka on kaksinaismoralisti ja kuka ei... jos mies ei voi seukata naisen kanssa jonka kanssa on nussinut ekoille treffeillä, on mies pahemman luokan kaksinaismoralisti.

[/quote]

voi pientä. jos nainen antaa heti ei mies enää rakastu siihen myöhemmin.

se on meillä miehillä joko tai

Vierailija
13/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelee tai ei vain ole kiinnostunut sinusta, kun sai seksiä. Uutta matoa koukkuun, ei kannata jäädä murehtimaan :)

Vierailija
14/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 13 jatkaa. nainen ku nainen saa sänkyyn miehen mutta koitappa saaha suhteeseen asti

Vierailija
15/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kuulostaa vaan siltä, että jännittää ja tuolla "jos sulla ei ole parempaa tekemistä" ei halua näyttää, että on oikeasti kiinnostunut, koska ujo tai ei halua näyttää kuinka kiinnostunut jos saa sulta pakit yms. Aika moni mies on kännissä sosiaalisempi yms. ei mun mielestä kerro mistään varattuna olosta. Aikahan sen näyttää.

Vierailija
16/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:31"]

[/quote]

voi pientä. jos nainen antaa heti ei mies enää rakastu siihen myöhemmin.

se on meillä miehillä joko tai

[/quote]

Mieshän tässä se huora on.

Vierailija
17/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:30"]

[/quote]

Minkä ikäinen mies, voihan se tosiaan olla ujokin eikä ehkä oikein usko, että haluat nähdä jatkossa tms.

Vierailija
18/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:35"]

Mun mielestä tuo kuulostaa vaan siltä, että jännittää ja tuolla "jos sulla ei ole parempaa tekemistä" ei halua näyttää, että on oikeasti kiinnostunut, koska ujo tai ei halua näyttää kuinka kiinnostunut jos saa sulta pakit yms. Aika moni mies on kännissä sosiaalisempi yms. ei mun mielestä kerro mistään varattuna olosta. Aikahan sen näyttää.

[/quote]

Selittelyä. 

Selkeästi varattu mies. 

Vierailija
19/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epävarma ihminen, ap on itsevarma.

Vierailija
20/67 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:30"]Juuri samalla tavalla käyttäytyi eräs mies, joka osoittautui varatuksi. Missään vaiheessa ei tietenkään sanonut olevansa varattu, itserakas mulkku kun on. Nykyään sillä on tyhmä vaimo,jota hän edelleen pettää ja ruma pikku tytär.

[/quote]

Ja sä oot vitun katkera :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi