vauvalle heseruokaa
Viereisessä pöydässä VAUVALLE SYÖTETÄÄN KOKISTA JA RANSKALAISIA MAJONEESILLA JA HAMPURILAISTA! samalla vanhemmat kiroilevat ja puhuvat junttimaisesti ryyppyreissuistaan. Tulee paha mieli.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:03"]Minä olin eilen lasteni kanssa hesessä. Edellisestä kerrasta on puolisen vuotta aikaa joten harvoin käymme. Meidän pienin alla 2 - vuotias sai maistella hampurilaista ja ranskalaisia, söi ehkä neljäsosan pienestä juustohampurilaisesta ja muutaman ranskalaisen. Mukissa oli omenatäysmehua, ihan sellaisessa limpparimukissa eli joku saattoi ajatella että siinä pieni vetää limpparia...
Kokonaisuus ratkaisee. Ei todellakaan ole hyvä että pienet (tai isommatkaan) syövät tuollaista ruokaa usein, mutta kerran nähdyn perusteella ei voi tietää.
[/quote] joo täysmehuhan pelasti paskan aterian!
Ei roskaa alaikäisille, vaan hyvää ravitsevaa ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:23"]
On myös niitä jotka juottaa esim kahvia alle vuoden ikäisille... serkuille kaikille juotettu kahvia vauvasta asti.. :(
[/quote]
no voi nyyh, yyh ja iih. Ihan kauheeta, tarviitko hei kriisiapua? Serkuille kiireellinen huostaanotto? Serkkujen vanhemmat vankimielisairaalaan? Kansalaisaloite että kukaan ei saa enää tehdä lapsia? Kansalaisaloite että koko kahvi kiellettävä tai muutettava vähintään k40 aineeksi?
Miks sitä paskaa pitää ylipäätänsä syödä? Eikö voi lasta viedä vaikka kotiruoalle, melkein joka paikasta saa pastaa kastikkeella tai lihapullia muusilla.
Eilen näin vauvan joka joi keltaista nestettä pullosta, oisko ollut omppumehua. Vettä tietenkin eikä mitään sokerilitkuja tai sitten maitoa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:27"]
Miks sitä paskaa pitää ylipäätänsä syödä? Eikö voi lasta viedä vaikka kotiruoalle, melkein joka paikasta saa pastaa kastikkeella tai lihapullia muusilla.
[/quote]
kerrotko mulle vielä, että millä tavalla se pasta kastikkeella on terveellisempää/ravintorikkaampaa kuin heseruoka? Voin vastata ihan itse: ei millään.
Eineslihapullia muusilla. Nam! Onneksi on aina kotiruokaa syötetty lapsille
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:28"]Eilen näin vauvan joka joi keltaista nestettä pullosta, oisko ollut omppumehua. Vettä tietenkin eikä mitään sokerilitkuja tai sitten maitoa.
[/quote] mehussako ei ole sokeria ?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:27"]
[/quote]
kerrotko mulle vielä, että millä tavalla se pasta kastikkeella on terveellisempää/ravintorikkaampaa kuin heseruoka? Voin vastata ihan itse: ei millään.
[/quote] taas läski siellä yrittää selittää ! Italialainen ruoka on maailman terveellisin , sä voisit laittaa kuvan tähän itsestä niin katotaan miltä näytät , voin toki kertoa jo nyt, et näytä miltään
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:32"]Eineslihapullia muusilla. Nam! Onneksi on aina kotiruokaa syötetty lapsille
[/quote] einespullia? En tiiä missä ravintolassa sä käyt, mut me käydään kunnon paikassa mistä saa kotiruokaa
Saako jostakin ravintolasta ala carte ruokana einespullia?? Kerro toki paikan
Se on hyvä että käytte kunnon paikassa toisin kuin me muut. Aika monessa paikassa nuo lihapullat on hirveetä kuraa. Paitsi tietenkin ravintolat erikseen, mutta hintatasokin on jo silloin toinen
Hesestä voit samaan hintaan valita lapselle terveellisemmän vaihtoehdon.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:57"]
Mistä te tiedätte, että mitä juo? Mekin oltiin eilen Hesessä ja taapero sai maitonsa pahvimukiin ja joi sitä pillillä. Hamppari otettiin ilman majoneesia mutta eipä sekään näy onko sitä siellä vai ei viereiseen pöytään
[/quote]
Ilman majoneesiä!? Miks? Ehkä ne aromivahveet on siinä huonoa, mutta jos ei usein syödä niin haittaako ihan oikeasti paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:38"]Se on hyvä että käytte kunnon paikassa toisin kuin me muut. Aika monessa paikassa nuo lihapullat on hirveetä kuraa. Paitsi tietenkin ravintolat erikseen, mutta hintatasokin on jo silloin toinen
[/quote] onhan se hyvä, jos ei raha riittäisi kunnon ravintolaan niin jättäisin menemättä ja tekisin yhtä terveellistä ruokaa kotona.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:27"]
[/quote]
[/quote] taas läski siellä yrittää selittää ! Italialainen ruoka on maailman terveellisin , sä voisit laittaa kuvan tähän itsestä niin katotaan miltä näytät , voin toki kertoa jo nyt, et näytä miltään
[/quote]
Hahahhahaa ok. Jos sun mielestä painoindeksillä 20,4 on läski, niin kai mä sitten sellainen olen ;) Italialainen ruoka ei muuten todellakaan ole maailman terveellisintä. Veikkaan että tässä on taas se kuuluisa ilmiö, että kun siinä ruoassa lukee "hesburger" niin se on automaattisesti ydinjätettä, mutta kun pasta-annoksessa (joka sisältää pastaa, kermaa, voita, suolaa=hiilaria ja rasvaa törkeät määrät) lukee "kotiruokaa", niin se tekee heti terveelliseksi ja autuaaksi. Tiedätkö, että jossain pasta carbonara annoksessa on heittämällä tuplakalorit hamppariin verrattuna? Ja mitään muutakaan ravintoarvoa pastalla ei sen enempää ole.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:57"]
Mistä te tiedätte, että mitä juo? Mekin oltiin eilen Hesessä ja taapero sai maitonsa pahvimukiin ja joi sitä pillillä. Hamppari otettiin ilman majoneesia mutta eipä sekään näy onko sitä siellä vai ei viereiseen pöytään
[/quote]
Ilman majoneesiä!? Miks? Ehkä ne aromivahveet on siinä huonoa, mutta jos ei usein syödä niin haittaako ihan oikeasti paljonkin.
[/quote]
Lapsi on allerginen kananmunalle
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:39"]Hesestä voit samaan hintaan valita lapselle terveellisemmän vaihtoehdon.
[/quote] oletko täysin tyhmä ? Etkö Kati telkkaria tai lue lehtiä? Syötä sä itsellesi sitä roskaruokaa, mä en omaa lasta myrkytä
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:03"]Minä olin eilen lasteni kanssa hesessä. Edellisestä kerrasta on puolisen vuotta aikaa joten harvoin käymme. Meidän pienin alla 2 - vuotias sai maistella hampurilaista ja ranskalaisia, söi ehkä neljäsosan pienestä juustohampurilaisesta ja muutaman ranskalaisen. Mukissa oli omenatäysmehua, ihan sellaisessa limpparimukissa eli joku saattoi ajatella että siinä pieni vetää limpparia...
Kokonaisuus ratkaisee. Ei todellakaan ole hyvä että pienet (tai isommatkaan) syövät tuollaista ruokaa usein, mutta kerran nähdyn perusteella ei voi tietää.
[/quote] joo täysmehuhan pelasti paskan aterian!