itkettää
tajusin ettei mulla ole ainuttakaan ystävää.ei miestä.mä oon niin totaalisen yksin.inhottaa taas maanataina mennä töihin ja kuunnella mitä kaikkea kivaa muut on tehneet perheensä ja ysäviensä kanssa.
mä puhun yleensä viikonlopun aikana yhden sanan:kiitos ja kaupan kassalla,jos siis käyn kaupassa.
pahinta tässä on ehkä tajuta että kukaan ei oikeesti tarvitse minua.kukaan ei edes huomaisi jos minua ei olisi.
Kommentit (8)
Itketään yhdessä, ei minullakaan ole ketään :(
Missä päin asut? Tuutko meille kahville, voisin leipoa mustikkapiirakan! T: Tia
Yksinäinen olo minullekin tulee välillä vaikka ympärillä on tuttavia paljon. Jos yksinäisyyys ahdistaa, niin voisi kai miettiä syitä jotka ovat johtaneet sellaiseen tilanteeseen. Melkein jokaisella paikkakunnalla on jotain harrastustoimintaa ja siitä voisi löytyä jotain kiinnostavaa.
Mene vaikka seurakunnan (evlut,vapaaseurakunta, helluntai). Voi äkkiäkin löytyä ystäviä. Aloita vaikka tanssitunnit kansalaisopistossa, ym. ym.
Et ole ainoa..:(. yksi vaihtoehto olisi esim. alkaa tehdä vapaaehtoistyötä. vanhuksille seuraksi, tai yksinhuoltajien lapsille kaveriksi, SPR, Seurakunnilla on kaikenlaista toimintaa. Näiden kautta löytyy tekemistä ja kavereitakin. nimim. kokemusta on. Netistä löytyy vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja. Auttamisesta tulee hyvä mieli ja tuntee itsensä tarpeelliseksi.
Kiitos vinkeistä,mutta teen raskasta työtä sosiaalialalla,joten tuo vapaaehtoistyö on kokonaan pois suljettu.
Kiitos myös 5,en edes muista,milloin olisi pyydetty jonkun luo kylään :) Asun Espoossa.
Taidan nukkua vähän vielä ja toivoa että herätessä olisi parempi mieli.( oikeesti toivon,etten heräisi ollenkaan)
Mee seurakuntaan saamaan ystäviä