Darra päällä - mikä neuvoksi?
Kommentit (29)
Mulla auttaa roskaruoka ja pari huikkaa jekkuu.
Appelsiinimehu, rasvaton maito, mehujää... Noilla mä meen eteenpäin. Illalla kun pystyy jo syömään enemmän niin pizza tai kebu :)
Täällä toinen! Sappinesteetkin tuli ulos äsken...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:11"]Luin jostain, että banaani auttaa, että se on superruokaa krapulasta kärsivälle.
[/quote]
Siinä on paljon kaliumia, siksi se monesti auttaa. Etenkin niille jotka oksentelee yöllä/aamulla.
hommaa chlorella-jauhetta ja juo sillä terästettyä vettä ennen dokaamista nii ei tule darraa ollenkaan :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:36"]Täällä toinen! Sappinesteetkin tuli ulos äsken...
[/quote]
Älä oksentele pelkkiä sappinesteitä, vaan kun alkaa oksettaa, juo iso lasillinen vettä ja oksenna se. Viileä (ei jääkylmä) vesi ei tunnu niin pahalta oksentaessa, ei lisää pahaa oloa (mulla ainakin tulee tosi huono olo sappinesteiden oksentamisesta) ja hyvällä tuurilla pieni määrä vettäkin jäisi elimistöön.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 09:28"]Nii
[/quote]
Kärsi haisunäätä!
C-vitamiiniporetabletti, vettä/vissyä, jotain suolaista ruokaa, nukkumaan.
älä juo niin paljon.
mulle ainakin maistui appelsiinimehu parhaiten silloin kun vielä oli darroja... ja sit vaan rentoa makuuta kunnes menee ohi