kuka tienaa yli 2600€ kk
Toisessa ketjussa kysyttiin millainen ihminen tienaa alee 2600,
Olin luullut että 2600 on jo iso palkka ja useimmat tienaa alle sen.
Missä ammatissa muka oikeesti tienaa yli 2600€?
Kommentit (43)
Myyntityö, juuri ja juuri kk-bonuksen kanssa nousee 2750€:n, mutta bonuksetta jään 2350€ palkkaan.
Rädyn jutussahan oli idea että vain jotkut harvat urpot tienaa tuon alle.
Minä, mutta omalla alallani se on harvinaista. Oma palkkani nyt n. 3200, josta henk. koht. lisiä melkein 30%.
Suomi saataisiin nousuun jos kaikkien palkat harmonisoitaisiin samalle tasolle. 2600 euroa olisi hyvä taso. Ainoastaan silloin on perusteltua tienata vaikka 8000 euroa kuukaudessa jos se oma työpanos tosiaan on niin tuottava, mitä se ei todellakaan ole 99,7 prosentilla niistä jotka nyt sellaisia hilloja kahmivat. Kaiken kaikkiaan Suomessa on totuttu hieman liian hyville ansioille. Ei ole perusteltua että vähän joka toisen peruspuurtajan palkka pitäisi olla jotain +3 kiloa kuukaudessa. Ei perustetta sellaiselle.
It-alalla suurin osa tienaa enemmän kuin 2600 euroa.
Saan juuri tuon verran työttömyyskorvausta.
Joo, mulla yli tuplasti tuon IT-alalla.
Työnantajani laskuttaa asiakkailtaan ammattitaidostani noin 1000 eur/pv + alv ja matkakulut. Eiköhän siitä ole tuo palkkani ihan kohtuullinen siivu.
Melkein triplasti tuon myyntihommissa (b2b), koulutus DI. Omassa kaveripiirissä oon alalaidassa palkan suhteen, pk-seudulla kaikki pikkupomosta ylöspäin tienaa yli 5000 ja johtoporras yli 10 000€/kk
Olen bussikuski pääkaupunkiseudulla, ja peruspalkka on n.2700e/kk + vuorolisät 20-30%, kta 18,08e/h.
Minä tienaan nettona 2900 euroa/kk.
Valtiolla toimistosihteerinä tienaan 2400€/kk. Palkka nousee vuosittain ja tämä on vasta toinen vuosi, eli toivottavasti muutaman vuoden päästä pääsen tuolle tasolle!
Jokainen hyvän koulutuksen hankkinut tienaa yli tuon. Itse olen It alalla ja alaa opiskellut ja todellakin tienaan melkein tuplana tuon.
Opiskelu kannattaa uskokaa pois.
Itse olen opiskellut yliopistossa maisteriksi, työskentelen toimittajana sanomalehdessä ja palkka on alle 2600 euroa. Eli koulutus ei aina takaa messevää palkkaa.
Noin puolet naisista tienaa enemmän, miehistä suurin osa.
jos ymmärsin oikein verohyvitys jää suurimmalta osalta perheistä pois jos molemmat käyvät töissä.
keskituloiset eivät saa hyvitystä,koska yhteenlasketut kuukausi tulot ylittävät tuon 2600e eli kumpikin saisi tienata alle 1300e kuussa.
meidänperhe on keskituloinen emmekä mene konkurssiin vaikkemme tuota hyvitystä saa ja menetämme 24e kuussa lapsilisien leikkauksina.
Meillä ei kuitenkaan ole ylisuuria asuntolainoja,pystymme maksamaan asuntolainan,vaikka molemmat oltais työttöminä.
tuki annetaasn vain niille,jotka sitä kipeimmin tarvitsee eli pienituloisille.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:26"]Jokainen hyvän koulutuksen hankkinut tienaa yli tuon. Itse olen It alalla ja alaa opiskellut ja todellakin tienaan melkein tuplana tuon.
Opiskelu kannattaa uskokaa pois.
[/quote] paska kommentti. Se on vähän alasta kiinni, ja täällä meilläpäin ei kuule mee hyvin it-alan koulutetuillakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 09:00"]Sairaanhoitaja saattaa juuri ja juuri päästä tohon, jos pyhä ja yölisiä on hyvin.
[/quote]
Kyllä sh pääsee yli kolmen tonnin kevyesti lisineen.
DI sähköpuolelta, ei esimiesvastuita ja silti 5500€ kuussa liksaa.
Olette tekin maailmasta vieraantuneita. Täällä kehän ulkopuolella hyvällä koulutuksellakaan ei välttämättä yllä hyviin tuloihin. Oletteko kuulleet työttömyydesta, irtisanomisista, YT-neuvotteluista? Ja kuulkaa kaikki ei halua asua siellä kehän sisäpuolella. Rädyn kommentti oli aivan ääliömäinen!
Rakennustuotteiden maahantuojan/valmistajan myyntiedustaja, 3500€/kk