Olen töissä numerotiedustelussa, kysy mitä vaan!
Olen tosiaan siis ollut useamman vuoden töissä numeropalvelussa, kysykää pois! :)
Kommentit (26)
Jos sulla on kaks nakkia ja sää jaat ne kahtia, niin mitä sää saat?
Ei näy salaiset numerot, tiedot tulevat operaattoreiden kautta. Niikuin myöskin prepaid numerot eivät näy.
Niin kyllähän meille paljon puheluita tulee, ehkä ihmiset sitten haluavat vain maksaa :D Tai asiakkailla on joku tilanne päällä ja he haluavat nopeasti tietoa asiasta kuin asiasta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:38"]
Kuka SOITTAA numeropalveluun? Siis nyt eletään 2010-lukua. Mun isoisä ehkä, no ei sekään enää. Olen 44v. nainen. Kaikki tieto löytyy edullisemmin ja nopeammin. Onko neiti aika vielä käytössä?
[/quote]
Tätä mäkin ihmettelen, eiks osata tsekata "ilmaseks"? Vai onks täällä jengii ilman älypuhelimii? Mut jees, jos jengii työllistyy ja neiti numerotiedustelu ja neiti aikakin jyrää, ei oo multa pois. Kysymys, diggaatko duunistas?
Oletko Fonectalla töissä? Itsekin olin vuonna 2009. Selviätkö helposti suomenruotsalaisista asiakkaista?
Tykkään kyllä työstäni ja suomenruotsalaiset asiakkaat on ihan ok :) Täysin ruotsia puhuvat välillä vähän vaikeita kun ei meinaa elvää saada mutta kaikkeen tottuu
Paljonko kello on?