Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä koit kuumimman yöhösi tähän mennessä

Vierailija
22.08.2014 |

ja kenen kanssa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainoan, jonka kanssa suhdetta on koskaan ollut. Jokainen kerta oli mahtava.

Laihdutti ja lähti toisen matkaan.

Vierailija
2/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumin yö oli hurrikaanin jälkeen Amerikassa. Tosi kuumaa ja kosteaa. Afrikassa oli kuuma mutta öisin sikakylmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:21"]Kuumin yö oli hurrikaanin jälkeen Amerikassa. Tosi kuumaa ja kosteaa. Afrikassa oli kuuma mutta öisin sikakylmää.

[/quote]

Mutta kenen kanssa??

Vierailija
4/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule mun asiani. Mutta voin sanoa että kuumuudessa seksi ei ole kivaa.

Vierailija
5/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:25"]Se on kuule mun asiani. Mutta voin sanoa että kuumuudessa seksi ei ole kivaa.

[/quote]

Apua! Mapasan kanssa! Mamu-patja? Tai kenties alas-patja*

* alkuperäisasukas

Vierailija
6/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä! Yhden kivan miehen kanssa.

Vierailija
7/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin Yyterissä, kylpylähotellissa, oli järkyn kuuma hellekesänä muutama vuos sitten. Nukuin ilkosillani ilman peittoa. Mukana perhe. Toivottavasti eivät lapset traumatisoituneet.

Vierailija
8/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotosalla oman miehen kanssa

Vierailija
9/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dohassa. Oli tosi kuuma, välilasku ja lentoyhtiö tarjosi yllätykseksi hotelliyön. Oman miehen kanssa.

Vierailija
10/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Ranskassa, kihlajaisyönä hotellissa mieheni kanssa... hääyötä odotellessa ;-)

Vierailija
11/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki, Alanya. Tumma etelän yö. Valkoiset hotellilakanat. Hikikarpalot helmeilivät iholla, jostain kantautui rytmikästä musiikkia. Sängystä kuului huokailua.

Ilmastointilaite oli mennyt rikki, yöt oli ihan saatanasta. Kaverin kanssa reissussa.

Vierailija
12/12 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkreettisesti kuuminta seksiä olen kokenut saunassa. Useita kertoja eri ihmisten kanssa. Yleensä ei ole nimenomaan miesten lemppari. 

Kuuminta noin niinkuin yleensä oli kyllä pojan/miehen kanssa, joka oli poikaystäväni monta vuotta ollessani kaksikymppinen. Eksäni tunnusti vasta hyvin monta kuukautta oikein kuuman ensimmäisen kerran jälkeen, että vein hänen poikuutensa. Itse olin hitusen kokeneempi (kyseessä oli neljäs seksipartnerini), mutta oikeasti olin hituen järkyttynyt tuosta tiedosta. Eksä oli kuitenkin hyvä, ja seurustellutkin kolmisen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän