Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku kehtaa asioida seksiliikkeessä?

Vierailija
22.08.2014 |

En kehtaisi ikinä mennä alan liikkeeseen hipelöimään jotain dildoja, saati että ostaisin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:15"]

kannattaa käydä kokeilemassa semmosta mustaa noin 60cm pitkää paksua kullia. T: 6 lapsen yh äiti (mahtuu vähän isompikin)

[/quote]

Kyllä kai kuuden lapsen äitiin mahtuu vaikka mitä...

Vierailija
22/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:07"]

Miten joku ei kehtaa?

Surkean estoinen olet.

[/quote]

Onhan se noloa. Mikset tilaa netistä? En minä ainakaan halua, että kukaan kuvittelee mua rassaamassa itseäni jollain kumidildolla.

[/quote]

Tilaan joskus netistä ja joskus ostan liikkeestä.

Useimmilla meistä on seksileluja -ei siinä ole niin mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvii dildoja hipelöidä eikä ostaa, itse käyn ostamassa vain vaatteita ja stay uppeja

Vierailija
24/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä käy kuin idiootit.

Vierailija
25/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:07"]

Miten joku ei kehtaa?

Surkean estoinen olet.

[/quote]

Onhan se noloa. Mikset tilaa netistä? En minä ainakaan halua, että kukaan kuvittelee mua rassaamassa itseäni jollain kumidildolla.

[/quote]

Rassaamassa xxxDDD

Vierailija
26/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä itse olen koko ikäni pärjännyt ilman yhtäkään seksilelua. Minäkin olen varmaan estoinen av-mammojen mielestä? En tarvitse mitään tavaroita itseni tyydytykseen.

Vierailija
27/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä kaveri on töissä seksiliikkeessä. Ei mitään ihmeellistä. kauppa siinä missä muutkin. En ymmärrä ongelmaa?

Vierailija
28/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksimessuillekaan mua ei saisi. Miten toimitaan, jos siellä kävelee vastaan vaikka joku työpaikan toimitusjohtaja. "Ai hei, sinäkin täällä. Joo niin, me mennään kohta katsomaan tuota runkkaussessiota, ja sen jälkeen kiinnostaisi piiskausseksin näkeminen. Ootko ite mitä ajatellut katsoa? Täytyy muistaa ennen kotiinlähtöä ostaakin yksi uusi dildo tuolta myyntikojuista. Vanha alkaa olla jo todella kulunut, onhan se ollutkin jo käytössä..."

6

Ei. Ikinä.

Vierailija
29/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:20"]

Kumma kyllä itse olen koko ikäni pärjännyt ilman yhtäkään seksilelua. Minäkin olen varmaan estoinen av-mammojen mielestä? En tarvitse mitään tavaroita itseni tyydytykseen.

[/quote]

Sama juttu. Nehän on käsittämätöntä rihkamaakin ja useimmat dildot tuotetaan surkeissa oloissa Kiinassa. Työntekijöillä ei ole kunnon hengityssuojaimia ja altistuvat kaikille myrkyille. Mitä ihanan kiihottavaa noissa tuotteissa on? Se on vaan bisnestä.

Vierailija
30/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:09"]

Älä sitten mene:D

Itse käyn enkä ymmärrä mikä siinä on niin outoa? Eikös seksin tarve ole osa ihmistä siinä missä ravinnonkin, ainakin itse uskallan myös mennä ruokakauppaan.

[/quote]

Täh? Saako noista kaupoista siis seksiäkin? Tai onhan se ihan loogista, kun niitä kerran sanotaan seksikaupoiksi.

Vierailija
31/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:17"]

Ei niissä käy kuin idiootit.

[/quote]

Ja nytpä saatiin oikein "asian tuntia" paikalle... *reps*

Vierailija
32/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka visiitti nuorempana olikin vaikea mutta nopeasti siihen tottui. Sen verran ujo olen että en käy tuossa heti kadun toisella puolella olevassa liikkeessä vaan vähän kauempana naapureiden valvonnasta.

Amsterdamissa seksikaupat ovat turistikohteita.

m45+

Vierailija
33/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:20"]

[/quote]

Et nyt estoinen mutta jotenkin ärsyttävä... tiedätkö sellainen jonka kansaa ei halua olla missään tekemisissä? Uskon että tiedät.

Vierailija
34/34 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ostamassa niinkin hurjaa asiaa kuin kondomeja, kuin allergisille ei saa tavallisesta kaupasta.