Mielestäsi paras Fazerin suklaa?
Itse äänestän keksisuklaata! Ihan tajuttoman hyvää, uppoaa helposti koko levy kerralla... Koko päivän on tehnyt mieli tuota suklaata. Pitäisiköhän kohta käydä ostamassa, nams :)
Kommentit (41)
Mullakin toi keksisuklaa, toisena mustikkasuklaa. Juuri tässä pohdiskelen että kumpaa tekisi enemmän mieli, voisin tänään kaupasta jompaakumpaa napata mukaan.
Piparisuklaa!! Hamstraan sitä aina joulun alla kun sitä myydään vaan silloin :(
Ja jos ei ole piparia saatavana niin ostan hasselpähkinän.
Kuka alapeukuttaa keksiä ja mustikkaa? :D
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 17:51"]
Perussininen ilman mitään mausteita, Geisha ja Fazermint. En laita noita järjestykseen, se riippuu hetken fiiliksistä, mutta paras on, jos on kaikkia kolmea.
[/quote]
Juuri samat minulla. Keltaisessa käärepaperissa oleva pähkinäsuklaa aikaisemmin, mutta aiheuttaa myös allergiaa, joten olen älynnyt välttää sitä viime vuodet.
Sininen, keltainen, Marianne.
Fazerina ja Geisha myös hyviä. Tuota keksisuklaata en ole maistanut, en muutenkaan oo mikään keksien ystävä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 17:17"]Punainen
Sininen
Geisha
[/quote]
Kuulostaa houkuttelevalta Bordellilta. :)
Huorapatukka eli Geisha :D
80-luvulla sitä kutsuttiin nimittäin yleisesti tuolla nimellä.
Chili-suklaapatukka :) Kihelmöi sopivasti kielen päällä.
Siat lopettivat sen patukkansa, jossa oli mintturakeita. Tästäkin on jo useampi vuosi ja aina vaan olen katkera.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:48"]Siat lopettivat sen patukkansa, jossa oli mintturakeita. Tästäkin on jo useampi vuosi ja aina vaan olen katkera.
[/quote]
Se oli hyvä. Samoin ne pikkulevyt, joissa oli punssitäyte.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:40"]Huorapatukka eli Geisha :D
80-luvulla sitä kutsuttiin nimittäin yleisesti tuolla nimellä.
[/quote]
Miksi? Eihän geisha ole huora. Tosin "taiteilija patukka" ei ole kauhean naseva lempinimi...
Joskus oli olemassa sellaista kuin Fazerina Irish Coffee... se oli aivan taivaallista! Ei vuosikausiin ole ilmeisesti valmistettu :'(
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 17:17"]
Punainen, eli vaalea maitosuklaa! Vastustamatonta sellaisenaan ja varsinkin kahvin kanssa, nam!
[/quote]
Söin tässä juuri sellaisen levyn ensimmäistä kertaa. Oli mielestäni mautonta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 17:13"]Itse äänestän keksisuklaata! Ihan tajuttoman hyvää, uppoaa helposti koko levy kerralla... Koko päivän on tehnyt mieli tuota suklaata. Pitäisiköhän kohta käydä ostamassa, nams :)
[/quote]
Mitä on keksisuklaa?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 17:13"]Itse äänestän keksisuklaata! Ihan tajuttoman hyvää, uppoaa helposti koko levy kerralla... Koko päivän on tehnyt mieli tuota suklaata. Pitäisiköhän kohta käydä ostamassa, nams :)
[/quote]
Mitä on keksisuklaa?
[/quote]
http://www.creyscale.fi/tuotekuvat/900x600/B_Fazer_KeksiCrisp_200g94.jpg tuota!
Creamy suklaalevy, ah niin ihanaa!