Huonoin elokuva?
Mikä on huonoin näkemänne elokuva? Omasta mielestäni All Is Lost (2013), pääosassa Robert Redford.
Kommentit (175)
The Matrix Resurrections olisi voitu jättää tekemättä. Oli mielestäni niin huono, kun vertaa aikaisempiin Matrix elokuviin.
Laitakaupungin valot. Ahdistavin ja masentavin leffa mitä olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Renny Harlinin tuotanto. Pahin oli Jäätävä polte.
Eikös häneltä olekaan huonoin se Kurkunleikkaajien saari? Mä en ole tuota mainitsemaani jaksanut milloinkaan katsoa alkua pidemmälle.
Human centipede. Oksettavampaa leffaa en voi kuvitella olenvankaan. Oli pakko mennä toiseen huoneeseen kun kaverit halusi katsoa loppuun— mä en pystynyt.
Kaappari (2013). Tähän verrattuna Uuno Turhapurotkin ovat taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa Aki Kaurismäen elokuva, ankeuden huipentumia.
Puhumistyyli on silleen, että luulen näyttelijällä olevan edessään pahvilevyn, johon on kirjoitettu sanottavat sanat, josta näytteliä lukee spiikin. Sanojen ääntäminen tasapaksua, kuin viemäriputki.
James Bondit, joissa on venäläisiä mukana ja venäläisten sössöpuhe.
Liam Neesonin tähdittämä ja Pertti Avolan hehkuttama Alaston Ase, sekä myös Hesarin ylistämä Orenda ovat kuin sisko ja veli. Ensin mainittu nukutti, toinen nauratti. Kaikkea sitä väsätään elokuvarintamalla rahan ja ties minkä toivossa.
Sisu on sohvapojan tisu, kuten moni muukin kaappi- luolapätkä.
Esim fc venus ja jostain syystä.se esitetään tv:ssa noin kerran kuussa.
Rakkauden rasvaprosentti.
Kaikki Turhapurot
Suomen Elokuvasäätiön miljoonatukia saaneet intersektionaalisesti representoidut elokuvat, joita ei edes intersektionaalit jaksa katsoa, eikä kukaan muista edes niiden nimiä. Niitä on paljon.
Melko monta Suomen Elokuvasäätiön rahoittamaa tekelettä ansaitsee huonojen elokuvien tittelin.
Esimerkkeinä "Ainoat oikeat" ja "Nimby"...