Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko ukko pakottaa aborttiin?

Vierailija
22.08.2014 |

Pitääkö sairaalassa allekirjoittaa jotain että "suostun aborttiin/haluan abortin" tms? Siis pitääkö potilaan allekirjoittaa? Jos en laita nimeä alle niin ne ei tee?

Jos ehkäisy pettää ja lapsiluvun piti olla täysi niin voiko ukko pakottaa abortoimaan jos nainen ei halua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:17"]

Ei voi pakottaa, sillä jokaisella meistä on oikeus omaan kehoonsa ja koskemattomuuteen. Nainen päättää haluaako abortin vai ei. Siihen miehellä ei ole mitään sanomista, koska jokainen mies tietää etukäteen, että nainen saattaa tulla yhdynnässä raskaaksi. Ja voi tulla raskaaksi, vaikka olisikin käyttänyt ehkäisyvälineitä.

[/quote]

nainen voi hankkiutua myös raskaaksi vastoin miehen tahtoa ja valehdella ehkäisystä.

siksi onkin todella valitettavaa, että nainen päättää.

päästään pipejä kiristäjä-naisia löytyy kyllä ja paljon.

Vierailija
22/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, mutta se on laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:25"]Näissä lisääntymisasioissa kannattaa muistaa se yksi perusasia:

Miehellä ei ole oikeuksia, vain velvollisuuksia.

[/quote]

Sinulla on oikeus käyttää ehkäisyä tai olla ilman seksiä.

Vierailija
24/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:58"]

Ei voi pakottaa, mutta pakottaa ei voi myöskään olemaan lapsen elämässä. Valitettavaa

[/quote]

Ihan oikein kun on näitä kaikenmaailman "pillerin unohtajia". Pystyisi vielä jotenkin elareilta välttymään, niin olisi asiat vielä paremmin.

Vierailija
25/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:25"]Näissä lisääntymisasioissa kannattaa muistaa se yksi perusasia:

Miehellä ei ole oikeuksia, vain velvollisuuksia.

[/quote]

Sinulla on oikeus käyttää ehkäisyä tai olla ilman seksiä.

[/quote]

Ja siihen se jääkin.

Jos nainen väittää miehen olevan lapsen isä, ei miehellä ole oikeuksia edes isyystesteihin.

Tai jos äiti ei ilmoita lapsen isää, ei isällä ole oikeuksia.

Ja niin pois päin, eli miehellä ei ole oikeuksia, vain velvollisuuksia.

Vierailija
26/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! En mä ajatellut että käsiraudoissa vietäisiin aborttiin mutta että jos ukko olisi neuvolassa mukana ja vaatisi siellä aborttipaperit "kun meillä nyt on jo lapsia ja vaimolla on se kierukkakin ettei raskaudu eikä ole varaa". Sitten olisi aika aborttiin vaikka sanoisin että en mä halua. Eli sairaalassa pitää vielä allekirjottaa?

En mä ole tahallani raskautunut. Mulla on kierukka mikä on vielä sisällä eli en ole des salaa vetänyt sitä pois. Silti tulin raskaaksi. Eli ei ole sellanen tapaus että olisin salaa yrittänyt. En olisi edes halunnut enää olla raskaana mutta nyt kun se on tapahtunut niin en halua aborttia.

Ap

Vierailija
27/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 16:01"]

Kiitos! En mä ajatellut että käsiraudoissa vietäisiin aborttiin mutta että jos ukko olisi neuvolassa mukana ja vaatisi siellä aborttipaperit "kun meillä nyt on jo lapsia ja vaimolla on se kierukkakin ettei raskaudu eikä ole varaa". Sitten olisi aika aborttiin vaikka sanoisin että en mä halua. Eli sairaalassa pitää vielä allekirjottaa?

En mä ole tahallani raskautunut. Mulla on kierukka mikä on vielä sisällä eli en ole des salaa vetänyt sitä pois. Silti tulin raskaaksi. Eli ei ole sellanen tapaus että olisin salaa yrittänyt. En olisi edes halunnut enää olla raskaana mutta nyt kun se on tapahtunut niin en halua aborttia.

Ap

[/quote]

miksi haluat pitää lapsen jos teillä on jo ennestään niitä tarpeeksi?

ja varsinkin jos mies ei sitä halua?

ajatteletko miestäsi ollenkaan? tulevaisuuttanne?

Vierailija
28/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään kondomia, koska mä oikeasti unohdan välillä sen pillerin. Jos mies ei käyttäis kondomia hän tietäisi ottavansa riskin, koska aborttiin EI voi pakottaa ketään ja mä en sitä suostu tekemään vapaaehtoisesti. Toki miehellä olisi sitten oikeus lähteä ja olla kuulumatta lapsen elämään jos hän ei todellakaan halua sitä tehdä. Hän ei voi pakottaa mua aborttiin ja mä en voi pakottaa jäämään.

Ollaan puhuttu tämä selväksi. Mies ei missään nimessä nyt halua lasta ja mä en ikinä tule tekemään aborttia. Mies tietää, että jos vahinko käy mä en vaadi häntä olemaan lapsen elämässä, koska ei ole lapselle hyväksi jos oma isä vihaa eikä halua häntä, mutta hänellä ei ole myöskään oikeutta tulla sitten vaatimaan kaikkia isän oikeuksia ja lapsen kiintymystä, jos yhtäkkiä vuosien jälkeen se lapsi alkaisikin kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi