G: Montako kertaa olet ollut lentokoneessa? Onko koskaan sattunut läheltä-piti-tilannetta?
Kommentit (10)
Ikinä ei ole sattunut mitään eikä edes meinannut sattua. Lentoja Eurooppaan, Jenkkeihin, Aasiaan.
Koskaan ei mitään ole sattunut.
Sen sijaan olen ollut useammassa läheltä piti tilanteessa autolla.
Kerran salama iski koneeseen, sitä kyllä säikähdettiin.
kerran on Finskillä tuulilasi haljennut kesken nousun (palattiin lähimmälle kentälle) ja sitten olen ollut useammassa myrskyssä/pahoissa ilmakuopissa.
Työhöni kuuluu matkustaminen, joten en edes muista monestiko. Kymmeniä kertoja vuodessa kuitenkin. Koskaan ei ole ollut ilmakuoppia kummempaa. Toivottavasti ei tulekaan.
1 lennon ajan pelkäsin niin että lentokone syöksyy alas, mutta ilmassa pysyikin. (Buzz, halpa pieni lento täristi kovasti lähdössä ja laskussa)
kauheasti ja ilmakuopat oli kymmeniä metrejä. eli kone tipahteli kymmeniä metrejä alaspäin kesken lennon. silloin kyllä pelotti hieman. on ollut useammankin kerran ilmakuoppaisia lentoja, muttei ole pelottanut. kerran oli buzzissa niin kylmä, että tärisin korkassa puoli matkaa. muuten on kaikki lennot olleet ok.
muutaman kerran vaan jotain ilmakuoppia, eikä nekään mitään ihmeellisiä.
En nyt edes osaa laskea kuinka monta kertaa olen lentänyt, paljon niitä kuitenkin on. Kerran tapahtui konerikko lähtökiihdytyksen aikana. Silloin vähän mietitytti mitä olisi käynyt jos sama olisi tapahtunut meren yllä muutamaa minuuttia myöhemmin.......
Koskaan ei ole ollut läheltä piti tilanteita.