Miksi piti kokea niin vahva ensirakkaus :(
Ihania muistoja enkä voi unohtaa tätä miestä. Tiemme erosivat 15 vuotta sitten ja yhä muistelen. Mikään suhde ei sen jälkeen ole aiheuttanut samanlaisia fiiliksiä.
olen naimisissa ollut jo 10 vuotta. Elämä on ihan ok. Mut ne suuret tunteet ei koskaan enää tule mulle.
Kommentit (24)
Täällä yksi lisää. 18v rakastin niin paljon monta vuotta. En ole nähnyt tätä miestä yli 10 vuoteen mutta voin luvata että jos hän nyt kävelisi eteeni, pyörtyisin.
Sori, mä en voi ensirakkaudestani sanoa muuta kuin että olihan lucky escape !
Ei ihmiset mielestäni ole menneet elämässä eteenpäin, jos miettivät, että rakastavat ensirakkautta enemmän ja intohimoisemmin kuin puolisoaan.
Minua ei kiinnosta tuollainen arkinen tyytyminen, jos edes suhteen alussa ei ole intohimoa. Onneksi on löytynyt intohimoinen ihastuminen/rakastuminen parin vuoden välein, niin elän toivossa, että menen naimisiin jonkun tällaisen untohimoisen tutustumisen seurauksena. Eikä ole jäänyt mitään hinkua entisiin.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:02"]Vähän järkyttää että eikö ihmiset mene elämässään eteenpäin, muistellaan vaan jotain entistä 20 vuoden takaa, apua!
[/quote]
Ei se sitä tarkoita! Kaikkihan tässä ketjussa on menneet naimisiin eli eteenpäin elämässä. Mutta ne muistot vaan on niin vahvat.