Koska olette juoneet alkoa ekaa kertaa synnytyksen jälkeen?
Kommentit (28)
Minulla poika n. 2,5kk. En ole ottanut vielä yhtään annosta. Imetys ollut tosi hankalaa alusta asti, vaikka kuinka olen yrittänyt tehdä kaikkeni. Poika on siis osittain imetyksellä --> yleensä öisin onnistuu ja päivisin saa pullosta (todella kovat rintaraivarit ja huono imuote).
Mieheltä sain kotiuduttuani pienen (200 ml) kokoisen valkkaripullon ja vielä se tuolla nököttää.. En ole jostain syystä raaskinut korkata pulloa syystä tai toisesta, koska pelkään katuvani juotuani sen. Luulen että syy on aika epäonnistunut imetys :(.
Olisihan se kiva ottaa se yksi annos, mutta ehkä sitten odotan vielä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:59"]
Minulla poika n. 2,5kk. En ole ottanut vielä yhtään annosta. Imetys ollut tosi hankalaa alusta asti, vaikka kuinka olen yrittänyt tehdä kaikkeni. Poika on siis osittain imetyksellä --> yleensä öisin onnistuu ja päivisin saa pullosta (todella kovat rintaraivarit ja huono imuote).
Mieheltä sain kotiuduttuani pienen (200 ml) kokoisen valkkaripullon ja vielä se tuolla nököttää.. En ole jostain syystä raaskinut korkata pulloa syystä tai toisesta, koska pelkään katuvani juotuani sen. Luulen että syy on aika epäonnistunut imetys :(.
Olisihan se kiva ottaa se yksi annos, mutta ehkä sitten odotan vielä.
[/quote]
Eihän se vaikuta imetykseen, oletko juonut vai ei. Olut saattaa jopa lisätä maidontuotantoa.
Pari kolme viikkoa synnytyksestä join siiderin. Sen jälkeen oon juonut ehkä kerran viikossa ton yhden siiderin ja katsonu että en muutamaan tuntiin sen jälkeen imetä. Kun vauva oli 2kk, vein mummolaan yökylään ja menin baariin viettämään synttäreitäni. Ampukaa mut jos huvittaa, olin yh lapsen syntymästä ja 24/7 kiinni vauvassa, kuten olen vieläkin ja iloinen siitä, mielestäni olin ansainnut yhden illan itselleni. En pumpannut ja tissit meinasi revetä, mutta ei vaikuttanut imetykseen.
Tänään lähden :) vuosi synnytyksestä
Juon alkoholitonta kaljaa todella usein. Jos olemme terassilla, niin juon lasin olutta.
Muuta alkoholia en juo imetyksen aikana.
Olutta maidontulon takaamiseksi.
Tunti synnytyksen jälkeen, kun sairaalassa tarjottiin.
Tarjotaanko sairaalassa aina sitä konjakkia tms?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:54"]Peukutuksista päätellen äidin pitäisi olla sidottuna kotiin ja vauvaan vähintään kouluikään asti, että av-mammat on tyytyväisiä!
[/quote]
Niimpä. Teki kyllä hyvää käydä välillä kavereiden kanssa ulkona ja puhua muustakin kun vauvasta.