Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska olette juoneet alkoa ekaa kertaa synnytyksen jälkeen?

Vierailija
22.08.2014 |

:)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:54"]Peukutuksista päätellen äidin pitäisi olla sidottuna kotiin ja vauvaan vähintään kouluikään asti, että av-mammat on tyytyväisiä!

[/quote]

Niimpä. Teki kyllä hyvää käydä välillä kavereiden kanssa ulkona ja puhua muustakin kun vauvasta.

Vierailija
22/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poika n. 2,5kk. En ole ottanut vielä yhtään annosta. Imetys ollut tosi hankalaa alusta asti, vaikka kuinka olen yrittänyt tehdä kaikkeni. Poika on siis osittain imetyksellä --> yleensä öisin onnistuu ja päivisin saa pullosta (todella kovat rintaraivarit ja huono imuote).

Mieheltä sain kotiuduttuani pienen (200 ml) kokoisen valkkaripullon ja vielä se tuolla nököttää.. En ole jostain syystä raaskinut korkata pulloa syystä tai toisesta, koska pelkään katuvani juotuani sen. Luulen että syy on aika epäonnistunut imetys :(.

Olisihan se kiva ottaa se yksi annos, mutta ehkä sitten odotan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:59"]

Minulla poika n. 2,5kk. En ole ottanut vielä yhtään annosta. Imetys ollut tosi hankalaa alusta asti, vaikka kuinka olen yrittänyt tehdä kaikkeni. Poika on siis osittain imetyksellä --> yleensä öisin onnistuu ja päivisin saa pullosta (todella kovat rintaraivarit ja huono imuote).

Mieheltä sain kotiuduttuani pienen (200 ml) kokoisen valkkaripullon ja vielä se tuolla nököttää.. En ole jostain syystä raaskinut korkata pulloa syystä tai toisesta, koska pelkään katuvani juotuani sen. Luulen että syy on aika epäonnistunut imetys :(.

Olisihan se kiva ottaa se yksi annos, mutta ehkä sitten odotan vielä.

[/quote]

Eihän se vaikuta imetykseen, oletko juonut vai ei. Olut saattaa jopa lisätä maidontuotantoa.

Vierailija
24/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme viikkoa synnytyksestä join siiderin. Sen jälkeen oon juonut ehkä kerran viikossa ton yhden siiderin ja katsonu että en muutamaan tuntiin sen jälkeen imetä. Kun vauva oli 2kk, vein mummolaan yökylään ja menin baariin viettämään synttäreitäni. Ampukaa mut jos huvittaa, olin yh lapsen syntymästä ja 24/7 kiinni vauvassa, kuten olen vieläkin ja iloinen siitä, mielestäni olin ansainnut yhden illan itselleni. En pumpannut ja tissit meinasi revetä, mutta ei vaikuttanut imetykseen.

Vierailija
25/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähden :) vuosi synnytyksestä

Vierailija
26/28 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholitonta kaljaa todella usein. Jos olemme terassilla, niin juon lasin olutta.

Muuta alkoholia en juo imetyksen aikana.

Olutta maidontulon takaamiseksi.

Vierailija
27/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti synnytyksen jälkeen, kun sairaalassa tarjottiin.

Vierailija
28/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotaanko sairaalassa aina sitä konjakkia tms?