Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen -77 ja lapseni ovat -95 ja -13.

Vierailija
22.08.2014 |

Saa kysyä mitä haluaa.

Saa tulla juttelemaan.

Onko muita saman ikäisiä paikalla joilla olisi myös saman ikäisiä lapsia?

:)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:45"]

Olen -95 ja lapseni on -11. Kivittäkää.

[/quote]

En kivitä, ei ole tapana kivittää tuntemattomia ihmisiä heidän omista valinnoistaan mitkä ei minulle millään tavalla kuulu. Mut sen verran vaan sanon, et sun ois tuossa iässä kuulunu saada oma pikkusisko tai veli, ei vielä omaa lasta. Niin kun myös mun tyttäreni teki. Tein hänelle pikkuveljen, jotta hänen ei tarvitse tehdä sitä itse itselleen! t. ap

[/quote]

Onhan tämä vitsi, onhan? "Äiti, mä haluaisin oman lapsen." "Älä hanki, me tehdään isän kanssa sulle vauva."

Muuten, miksi vanhempasi eivät tehneet sinulle pikkusisarusta vaan teit sen itse?

[/quote]

Kysyit varmaan tuolta tytöltä? :)

t. ap

Vierailija
22/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:30"]

Olen -95 ja lapseni ovat.. Eiku oho ei mulla olekaan lapsia

[/quote]

:) sait mut hymyilemään viestilläsi. Positiivisessä mielessä tietenkin. !

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap kyllä toi 95 syntynyt mutsi on ollut ihan saman ikäinen kuin sä lapsen saatuasi. Ärsyttävää että kaltaisesi teinimutsi lässyttää toiselle että olit siinä iässä et sun olis itse pitänyt tulla sisarukseksi, mut siis MÄHÄN OLIN JO NIIN KYPSÄ. Hyi.

Vierailija
24/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:42"]

Kuule ap kyllä toi 95 syntynyt mutsi on ollut ihan saman ikäinen kuin sä lapsen saatuasi. Ärsyttävää että kaltaisesi teinimutsi lässyttää toiselle että olit siinä iässä et sun olis itse pitänyt tulla sisarukseksi, mut siis MÄHÄN OLIN JO NIIN KYPSÄ. Hyi.

[/quote]

Hän on ollut vasta 16, mä olen kuitenkin ollut "jo" yli täysi-ikäinen. :) siinä se ero. Ja kun noin nuoria ollaan, on sillä muutamallakin vuodella oikeasti merkitys...

Ja kyllähän sen elämän olisi hyvä olla omissa käsissä jo, jos lapsen saa, mitä se täysi-ikäisellä kuitenkin onneksi jo on...

Vierailija
25/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain lapsen 18-vuotiaana. Olen nyt 33v ja tyttö jäänyt ainokaiseksi. Ehkäpä minäkin saan vauvan muutaman vuoden päästä kun tyttäreni on täysi-ikäinen. Tai sitten jää ainokaiseksi, ei koskaan tiedä. Ei ole vissiin kauhean yleistä, että sisaruksilla on lähes 20 vuoden ikäero? Varsinkaan jos siis siinä välissä ei ole muita sisaruksia. Ja teillä vielä sisaruksilla samat vanhemmat. Kyllähän se käy noinkin :) Saako udella syitä, miksi VASTA nyt? Ystävällisesti kyselen.

Vierailija
26/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon -92 ja lapsi -10

Vierailija
27/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:34"]

[/quote]

En kivitä, ei ole tapana kivittää tuntemattomia ihmisiä heidän omista valinnoistaan mitkä ei minulle millään tavalla kuulu. Mut sen verran vaan sanon, et sun ois tuossa iässä kuulunu saada oma pikkusisko tai veli, ei vielä omaa lasta. Niin kun myös mun tyttäreni teki. Tein hänelle pikkuveljen, jotta hänen ei tarvitse tehdä sitä itse itselleen! t. ap

[/quote]

Onhan tämä vitsi, onhan? "Äiti, mä haluaisin oman lapsen." "Älä hanki, me tehdään isän kanssa sulle vauva."

Muuten, miksi vanhempasi eivät tehneet sinulle pikkusisarusta vaan teit sen itse?

[/quote]

t. ap

[/quote]

Enhän, vaan sinulta.

Vierailija
28/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

t. ap

[/quote]

Enhän, vaan sinulta.

[/quote]

MINULTA!? Mitä ihmettä. :) Mutta joo vastasin kysymykseen siis jo aiemmin, eli hän on kuitenkin ollut ala-ikäinen lapsen saadessaan, vasta 16-vuotias, itse kuitenkin yli 18-vuotias eli täysi-ikäinen. Siinä se pointti. Pari vuotta sinne tai tänne ei ole kauhean paljon, mutta nuorella iällä sillä on kyllä merkityksensä. Ja kyllähän sen elämän olisi hyvä olla laillisesti ensiksi omissa käsissä, ennen kun lapsia hankkii! koska aika moni asia helpottuu kun olet yli 18-vuotias. Jos olet alle, olet lapsi ja vanhempasikin on susta vastuussa... mutta sulla on jo oma kakara myös josta oltava vastuussa... niin huhhuh.

Vierailija
29/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku ja mua kutsuttiin teiniäidiksi, oon vm -89 ja lapsi syntyi -12.. nuorin olin synnärillä sillä hetkellä, kuitenkin viikon siellä olin ja sain jopa parilta kätilöltä "sääliviä" sanasia kun olen niin nuori äiti.. :D

Kun minun mielestä se ikä ei ole se mittari, millä mitataan vastuullista vanhempaa. Tiedän monta alle 18-vuotiasta, jotka ovat olleet alusta saakka upeita äitejä (ja isiä), mutta sitten on joitakin 25-30 -vuotiaita jotka eivät ehkä olisi vielä olleet valmiita vanhemmiksi..

Ap:lta ei kysyttävää, hyvää elämää sulle! Oli vain pakko todeta oma mielipide noihin kauhisteluihin 16-19 -vuotiaista äideistä. :)

Vierailija
30/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:51"]

Minäkin sain lapsen 18-vuotiaana. Olen nyt 33v ja tyttö jäänyt ainokaiseksi. Ehkäpä minäkin saan vauvan muutaman vuoden päästä kun tyttäreni on täysi-ikäinen. Tai sitten jää ainokaiseksi, ei koskaan tiedä. Ei ole vissiin kauhean yleistä, että sisaruksilla on lähes 20 vuoden ikäero? Varsinkaan jos siis siinä välissä ei ole muita sisaruksia. Ja teillä vielä sisaruksilla samat vanhemmat. Kyllähän se käy noinkin :) Saako udella syitä, miksi VASTA nyt? Ystävällisesti kyselen.

[/quote]

Vastasin 1 sivulla aika ensimmäisissä viesteissä näihinkin asioihin. Lueppas sieltä! :) ja ei varmaan ole yleistä, mutta minusta ihan kiva... ja kun pienempikin kasvaa, niin varmaan tulee olemaan edes JOTAIN yhteisiä juttuja... :) nyt se on enemmän ollut sitä että isosisko on tykännyt hoitaa ja vahtia pikkuveljeään<3 ja siis on tosi iloinen siitä, että sai ylipäätään pikkuveljen, kun aina luuli hänkin että jää ainoaksi... :) niin mekin ensiksi miehen kanssa ajateltiin.

Vierailija
31/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:03"]

Voi itku ja mua kutsuttiin teiniäidiksi, oon vm -89 ja lapsi syntyi -12.. nuorin olin synnärillä sillä hetkellä, kuitenkin viikon siellä olin ja sain jopa parilta kätilöltä "sääliviä" sanasia kun olen niin nuori äiti.. :D

Kun minun mielestä se ikä ei ole se mittari, millä mitataan vastuullista vanhempaa. Tiedän monta alle 18-vuotiasta, jotka ovat olleet alusta saakka upeita äitejä (ja isiä), mutta sitten on joitakin 25-30 -vuotiaita jotka eivät ehkä olisi vielä olleet valmiita vanhemmiksi..

Ap:lta ei kysyttävää, hyvää elämää sulle! Oli vain pakko todeta oma mielipide noihin kauhisteluihin 16-19 -vuotiaista äideistä. :)

[/quote]

Ok! :) no ethän sä ole mikään teiniäiti voinut olla..

Mutta jos joku olisi mua uskaltanut nimitellä, niin turta olisi saanut!

Vierailija
32/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

t. ap

[/quote]

Enhän, vaan sinulta.

[/quote]

MINULTA!? Mitä ihmettä. :) Mutta joo vastasin kysymykseen siis jo aiemmin, eli hän on kuitenkin ollut ala-ikäinen lapsen saadessaan, vasta 16-vuotias, itse kuitenkin yli 18-vuotias eli täysi-ikäinen. Siinä se pointti. Pari vuotta sinne tai tänne ei ole kauhean paljon, mutta nuorella iällä sillä on kyllä merkityksensä. Ja kyllähän sen elämän olisi hyvä olla laillisesti ensiksi omissa käsissä, ennen kun lapsia hankkii! koska aika moni asia helpottuu kun olet yli 18-vuotias. Jos olet alle, olet lapsi ja vanhempasikin on susta vastuussa... mutta sulla on jo oma kakara myös josta oltava vastuussa... niin huhhuh.

[/quote]

Sinultapa hyvinkin. Viitaten lähinnä tuohon itse kirjoittamaasi lauseeseen. Niin kun myös mun tyttäreni teki. Tein hänelle pikkuveljen, jotta hänen ei tarvitse tehdä sitä itse itselleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi