Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksi ja suuteleminen

Vierailija
22.08.2014 |

Tykkään antaa miehelleni suuseksiä ja mies tykkää antaa sitä minulle. Tämä on mahtava juttu, että meillä on näin ihana tilanne. Yksi ongelma tästä kuitenkin muodostuu. Suuteleminen on minulle nimittäin todella tärkeä osa seksiä myös. Mies ei kuitenkaan halua suudella minua sen jälkeen, kun olen antanut hänelle suuseksiä. Ei kuulemma halua maistaa omaa munaansa. Minulle ei ole mikään ongelma suudella miestäni sen jälkeen, kun hän on nuollut minua. Itse asiassa pidän sitä todella kiihottavana.

Tietenkin voisin lopettaa suuseksin antamisen, mutta en näe sitä kovinkaan järkevänä pitkässä juoksussa. JA sitä paitsi pidän suihinottamisessa todella paljon. Suuveden porskuttelu suuseksin jälkeen on tietenkin vaihtoehto, mutta ei se nyt ihan optimaalisin vaihtoehto ole. Jollain tavalla se mies pitäisi saada lopettamaan tuo "pelkääminen"...

Onko kenelläkään muulla tällaista tilannetta? Kertokaa omia kokemuksianne ja mahdollisia ratkaisuja...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pessyt munansa kunnolla, ei siitä kyllä tule yhtään mitään makua. Siittimessä ei ole edes  mitään rauhasia joista pursuu jotain eritteitä. Jos laukeaa, niin sitten toki on mahdollista levittää sperman makua sinne tänne.

Jos mies on niin epäsiisti, että esinahkan alla on teelusikallinen "sissijuustoa" niin kannattanee jättää koko homma väliin.

Vierailija
2/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:49"]

Jos mies on pessyt munansa kunnolla, ei siitä kyllä tule yhtään mitään makua. Siittimessä ei ole edes  mitään rauhasia joista pursuu jotain eritteitä. Jos laukeaa, niin sitten toki on mahdollista levittää sperman makua sinne tänne.

Jos mies on niin epäsiisti, että esinahkan alla on teelusikallinen "sissijuustoa" niin kannattanee jättää koko homma väliin.

[/quote]

Ensimmäinen kappale on täysin totta. Harmi vaan että mieheni ei tunnu ymmärtävän sitä. 

Toinen kappale taas oli aika epäkunnioittava tekstiä. Ei tulisi mieleenkään ottaa likaista värkkiä suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täällä.

Hyvä aihe! Meillä on täsmälleen sama ongelma! Valitettavasti toisinpäin.

Vaimo ei millään suostu suutelemaan, jos olen nuollut häntä. Ja tämä harmittaa tosi paljon. Etenkin kun yleensä suuseksiä on alussa, ja sen jälkeen siirrytään perus-rakasteluun. Ja sen aikana olisi tosi kiva suudella. Mutta vaimo ei halua naamaani enää lähellekkään omaansa, jos olen nuollut. Ärsyttävää!

Itseäni ei haittaa yhtään, vaikka vaimo suutelee kun on ottanut suihin. Mielellään suutelen ja pyydänkin suutelemaan vaikka kesken suihinoton, sopii oikein hyvin. Tuollainen vain kuuluu seksiin, ja kuten sanoit, se on kiihottavaa.

Vinkkejä en osaa sanoa. Miehesi on kyllä onnekas, jos pidät suihinottamisesta. Minäkään en ennen tykännyt jos vaimo tuli suutelemaan, mutta jotenkin ajan kuluessa sytyin siihen.

Koita joskus kun on erittäin "kiimainen" tilanne lähestyä suutelemaan, vaikka olet imenyt häntä. Jos saisit sen pari kertaa onnistumaan, niin ehkä miehesi ei enää ahistuisi siitä kun tajuaisi mitä se on.

Jos haluat antaa vinkkejä toinsinpäin, niin kerro toki. :D

Vierailija
4/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma mies (terv. nimim. seksinpuute tuhoaa rakkauden)

Suuseksin antaminen ja vastaanottaminen on erittäin kiihottavaa. Sama koskee suutelua seksin aikana. Ainakaan minua ei häiritse naisen suutelu sen jälkeen kun hän on antanut minulle suuseksiä. Tavallaan se on jopa hyvin kiihottavaa. Sama koskee tilannetta, jossa on lauennut naisen suuhun. Suutelu ei tämänkään jälkeen ole ikävä asia. Seksissä eritteet vaihtuvat väistämättä. Liiallinen varominen, välillä puhdistautuminen jne voi vain latistaa tunnelman.

Vierailija
5/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kommentoin asiaa näin: jos ei itse kestä spermansa makua, ei sitä voi vaatia muiltakaan.

Vierailija
6/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei meillä ole ongelma. Meillä mies panee mua usein ennen pilluni nuolemista. Hän ei kuitenkaan laukea sinne, vaan haluaa antaa minulle ensin orgasmin ja laukeaa lopuksi sitten pimpsaani

Vierailija
7/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se maku ikuisuutta suusa ole. Ikinä edes ajatellut asiaa..

Tuli vaan mieleen.. monista miehistä on kuitenkin kiihottavaa kun nainen koskettelee itseään ja laittaa sen sormen suuhunsa. Sehän on sama asia?