Miksi mies pihtaa?
Ihan vakavasti nyt.
Miksi mies pihtaa/väittää etei huvita. Kaksi kertaa kuussa ei voi olla riittävä määrä. Ainakaan minulle ei riitä ja tuntuu jopa loukkaavalta alituiseen saada pakit. Enää en edes yritä tehdä aloitetta alituisen torjumisen takia
Eikö se tosiaan halua minua enää (vajaa kaksi vuotta seurusteltu)?? Ja ei, en ole ryhävalas.
Joko 42v miehellä romahtaa hormonitoiminta niin, etei panohommat kiinnosta? Vai onko tässä nyt kyse jostain ihan muusta?
Olen yrittänyt keskustella asiasta hänen kanssaan mutta tuloksena on aina lihava riita ja jostain syystä minä tunnun olevan syyllinen ihan kaikkiin ongelmiin mitä maa päällään kantaa..
Kommentit (3)
-ex tuli lapsen syntymän jälkeen yhdeksi perkeleeksi, sellaista äkäpussia kukaan halua n***ia. Eli se miten kohtelet häntä muuten?
-jos seksi muuttuu tylsäksi tai liian yksipuoliseksi, ei se oikein huvita. Miten kohtelet häntä sängyssä, teetkö osasi vai odotatko vain saavasi?
-Liiallinen rasitus ja unen vähyys vie halut. Ja melkein kyvynkin.
Jos ei huvita, ei se ole pihtausta! Jos miestä huvittaisi useammin, varmaan panisitte useammin. Mistä päättelet, että valehtelee?