pohjekipu
Minulla tulee ajoittain kipua pohkeeseen. Se on semmosta pistävää, lähes aina samassa kohtaa. Mistä voisi johtua? Nyt ollut jo monta viikkoa putkeen, alkaa hieman tympiä. En huomaa toiminnassa tai elintavoissa tapahtuvan muutoksia kun alkaa vaivata.
Kommentit (6)
Ei heti ihan pahinta haluais ja uskoa :) kumminkin niin pitkällä ajalla jo tullut näitä kipujaksoja, että kai se olisi jo pahemmin oireillut jos jokin tulos olisi. Kipu ei kovin kovaakaan ole kun lähinnä ärsyttävää :(
Jokin hermo jumissa? Kokeile erityyppisiä venyttelyjä, voit esim. googlaamalla etsiä hermoradoista kuvaa ja yrittää paikantaa missä hermossa kipu saattaisi olla ja sitten venyttää sitä. Voi säteillä esim. pakarasta asti.
Kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla josko auttaisi, selkäkipuja kun hieman niin ei olisi mikään ihme jos jostain kipua säteilisi :)
Täällä taasen viisauksia kyselen kun vaivat palanneet ja muuttuneena. Sain tuossa muutaman päivän olla ilman pohjekipuja, mutta viime yönä palasi. Yöllä alkoi pistää pohkeeseen, ja aamulla kävi myös takareiteen. Nyt päivän mittaan kivut pahentuneet kovasti, itse pohkeeseen ei enää pistä, mutta takareidessä on aivan järkyttävä kipu ja polte, tuntuu myös pakarassa, kantapäässä, ja varpaissa jos venyttää niitä ylös tai alas, olen päivän mittaan yrittänyt venytellä mutta tuntui vain pahentavan. Seisaallaan on hyvin vaikea olla kun paino lisää kipua, mutta ulkona kävellessä oli hieman parempi. Mies kans hieroi lonkan ja pakaran seudulta, mikä vei kivut hetkeksi, kunnes taas seisaalla palasi. Istuminen on aivan mahdotonta, koska takareidessä kipu tuntuu tavallaan iholla, niin on hyvin kosketusarka. Kipulääke ei auta juurikaan, mitä tässä voisi tehdä että kipu helpottaisi edes illaksi ja yöksi, ei viitsisi päivystykseen lähteä, kun kumminkin käskisivät huomenna varata ajan omalääkärille :/
Mulla todettiin syvä laskimotukos.lääkäri ultrasi.