Kaunein harvinainen pojan nimi?
Niin että kaunein/miellyttävin pojan nimi, joka olisi myös harvinainen tai harvinaisehko.
Kommentit (168)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:44"]
Andrei. Todella kaunis nimi ja ainakin suomessa vähän harvinaisempi. Venäjällä taitaa olla top vitosessa..
[/quote]
Ja siinä tulikin syy, miksi on Suomessa harvinaisempi. Kuka haluis tulla venakoksi tai ryssäksi haukutuksi. Vaikka 80-luvulla kukaan ei vielä tajunnutkaan, kuinka venakkonimi on Tanja tai Katja, mut ei monikaan silti antanut lapselleen nimeksi Tatjana.
[/quote]
Joo, en ymmärrä, miten suomalainen voi antaa lapselle nimeksi vaikka Nikolai tai Natasa.
[/quote]
Tunnen yhden supisuomalaise perheen joka yksi lapsista on Nikolai. En voi käsittää.
[/quote]
Minäkin olen titteliltäni täysin suomalainen, mutta sukujuuret ovat isoäidistä eteenpäin Venäjällä. Lapsellani on nimenä Nikolai kunnioituksena mummoni isää kohtaan. Oletko ihan varma, ettei tutuillasi ole samantapainen tarina, jota kaltaisellesi rasistille ei viitsitä avata?
[/quote]
Ja meillä Aleksander. Venäläistä perää sekin vaikka supisuomalaisia ollaankin. Isoisän nimi oli.
[/quote]
Mä annan ainakin pojalle nimeks aleksei jos joskus sellasen saan. :3
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:44"]
Andrei. Todella kaunis nimi ja ainakin suomessa vähän harvinaisempi. Venäjällä taitaa olla top vitosessa..
[/quote]
Ja siinä tulikin syy, miksi on Suomessa harvinaisempi. Kuka haluis tulla venakoksi tai ryssäksi haukutuksi. Vaikka 80-luvulla kukaan ei vielä tajunnutkaan, kuinka venakkonimi on Tanja tai Katja, mut ei monikaan silti antanut lapselleen nimeksi Tatjana.
[/quote]
Joo, en ymmärrä, miten suomalainen voi antaa lapselle nimeksi vaikka Nikolai tai Natasa.
[/quote]
Tunnen yhden supisuomalaise perheen joka yksi lapsista on Nikolai. En voi käsittää.
[/quote]
Siis kaunis nimi hän se Nikolai on. Ja sopii hyvin myös suomalaisen suuhun. Mitä et voi käsittää? Yhtä venäläisiä nimiä ovat Tanja, Katja, Vera, Lisa, Aleksander, Anton, Aleksandra, Katarina, Kristina....
"Tunnen yhden supisuomalaise perheen joka yksi lapsista on Nikolai. En voi käsittää."
Nikolai oli kyllä hyvin tavallinen nimi 1900-luvun alussa aivan tavallisissa suomalaisissa perheissä. Oma isoisäni nimi oli Nikolai, enkä pitänyt sitä koskaan venäläisenä nimenä. Samoin kotikylässäni oli ainakin kaksi muutakin Nikolaita ja paikkakunta on Länsi-Suomessa. Tokihan oltiin vielä Venäjän vallan alla, mutta ei nimiä oltu varmaan annettu mitenkään venäläismielisinä.
En nyt tiedä onko kauneimpia, eivät varmaan. Mutta minä pidän esimerkiksi näistä: Veikko, Alvar, Herman, Taneli, Lennart, Juhana, Reino ja Oskari. Tuskin ovat niitä kaikkein yleisimpiä nimiä :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minäkin olen titteliltäni täysin suomalainen, mutta sukujuuret ovat isoäidistä eteenpäin Venäjällä. Lapsellani on nimenä Nikolai kunnioituksena mummoni isää kohtaan. Oletko ihan varma, ettei tutuillasi ole samantapainen tarina, jota kaltaisellesi rasistille ei viitsitä avata?
[/quote]
Ja meillä Aleksander. Venäläistä perää sekin vaikka supisuomalaisia ollaankin. Isoisän nimi oli.
[/quote]
[/quote]
:)) mulla kaksi poikaa, Andrei ja Aleksei <3
T.26
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
:)) mulla kaksi poikaa, Andrei ja Aleksei <3
T.26
[/quote]
Mulla kävi andrei mieles jos saankin kaks poikaa. Toivoisin kyl tyttöä ja poikaa :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis kaunis nimi hän se Nikolai on. Ja sopii hyvin myös suomalaisen suuhun. Mitä et voi käsittää? Yhtä venäläisiä nimiä ovat Tanja, Katja, Vera, Lisa, Aleksander, Anton, Aleksandra, Katarina, Kristina....
[/quote]
Mun serkun nimi on anton. :3 ja on venäläinen.
Tuttujen pojan nimi on myrsky :D
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:59"]Matteus, Luukas, Joosef, Jeesus, Abraham, Abel, Kain, Mooses, Iisak, Paavali, Pietari, Jeesus, Aamos, Aaron, Adam, Saulus, Petrus,
[/quote]
Joku avaa raamatun ja luki sieltä järjestyksessä..
Jetro, Nooa, Emil, Pete, Samu, Samppa, Peku,
Keijo on hassun viipeltäjän nimi.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:44"]
Kuka antaa lapsen nimeksi TOUKO? TOUKO TARKKI!!
[/quote]
Touko nimisiä on kuitenkin paljon. Meinaatko, että kaikki ovat vastuussa yhden teoista?
Samaa voisi sitten soveltaa muihinkin rikoksiin.