Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Satanisti ja halveksun kaikkia uskovaisia

Vierailija
22.08.2014 |

"Do what thou wilt shall be the whole of the law".

Oma ainutkertainen elämä pitää perustaa omalle nautinnolle, eikä minkään satuolentojen palvonnalle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:49"]

Miksi halveksit? Kaikki tämä täällä on uskomista. Toisilla toista ja toisilla...

Kerro yksikin asia, miksi juuri satanismisi on oikea uskonto mielestäsi?

[/quote]

Satanismi ei ole uskonto, vaan elämänkatsomus. Saatana edustaa voimaa orjuuden sijasta. Vapautta.

Vierailija
22/22 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:24"]

LaVeylainen satanismi ei haittaa minun elämääni millään lailla, en vaan pidä siitä. Satanismiakin on monta lajia.

En ole liiallisen itserakas, koska yritän aina nähdä itseni niin "todellisena" kuin mahdollista. Valitsen itse mistä luonteenpiirteistäni pidän erityisesti ja kehitän niitä miettimättä, ovatko ne oikein kristillisen moraalin mukaan.

[/quote]Sinänsä ihan sama miten itsesi koet, mutta ilmeisesti et ole tutustunut LaVeyn kirjoituksiin lainkaan, jos kuvittelet että tuo on jotenkin ristiriidassa niiden kanssa.

[/quote]

En ole väittänytkään että tässä olisi joku ristiriita. En vain pidä LaVeyn aggressiivisesta tyylistä ja ehdottomuudesta. Enempää en asiasta ala väitellä ennen kuin opettelet ymmärtämään lukemasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla